{1}

545 32 41
                                    

Όπως όλοι ξέρετε δεν είναι εύκολο για κανέναν να γνωρίζει ένα όμορφο αγόρι μιας εξαίσιας οικογένειας η οποία διαλύθηκε μετά τον θάνατο της μητέρας τους.

Ένα είδωλο σταλμένο από τον παράδεισο να φέρει την λάμψη στα μάτια των κοριτσιών , θα έλεγε κανείς. Μιας και τέτοια ομορφιά δεν γίνεται να μην την θαυμάσεις , σύμφωνα με πολλούς.

Όχι παιδιά για εμένα η ύπαρξη του δεν είναι μια λάμψη και ένας είδος φως , αλλά το ίδιο το χάος.

Λίο , το όνομα του. Ψυχρό και αποκρουστικό όπως και η ψυχή του. Αν και εκπέμπει ένα είδος δύναμης και ομορφιάς ταυτοχρόνως. Το βλέμμα του μυστήριο όπως και το παρελθόν του με όλες τις γυναίκες που έχουν πατήσει στο υπνοδωμάτιο του.

Αν και δεν θεωρείται πολύ μυστήριο,τώρα που το σκέφτομαι ....

Μια γοητεία εκδηλώνεται με το άκουσμα του ονόματος του και εύχεσαι να την περιμένεις.

Άδικος κόπος όμως να περιμένεις κάτι το αναπάντεχο.

Και τώρα θα αναρωτιεστε γιατί κρίνω κάποιον τόσο γρήγορα δίχως στοιχεία.

Είμαι σίγουρη ότι θα μείνετε με την απορία αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω από την αρχή την ιστορία μου

Την δική μου εκδοχή της ιστορίας

Με λένε Μπέλλα ενώ οι πιο προσωπικοί μου φίλοι έχουν την τάση να με φωνάζουν Μπέλ. Η μαμά μου με ονόμασε έτσι επειδή ήθελε να μου εκδηλώσει το γεγονός ότι όσο και αν είναι απαραίτητη η εξωτερική εμφάνιση θα πρέπει να είσαι ωραίος και στην εσωτερική μεριά.

Η μαμά και εγώ ζούμε μαζί από τότε που με θυμάμαι. Ο μπαμπάς άλυτο μυστήριο το οποίο διερευνώ και αναζητώ με την πάροδο του χρόνου

Κακώς που ελπίζω γιατί κάτι το οποίο έχει εξαμφανιστει εδώ και καιρό από την ζωή μας.

Η μαμά έβγαινε διαρκώς με άνδρες. Βλέπετε δεν είχε βρει μια σοβαρή σχέση την οποία κρατούσε πάνω από 6 μήνες

και πολύ λέω...

Κάθε φορά που χωριζε ήμουν πάντα εκεί για εκείνη με ένα μεγάλο μπολ παγωτό και δύο κουταλάκια για να απαλειφθεί ο πόνος και η θλίψη της για την αποτυχία της κάθε σχέσης.

Το καλό ήταν το γεγονός πως δεν είχε οδηγηθεί σε διαφορετικό τρόπο να απαλύνει τη θλίψη της όπως την μετακόμιση

Ώσπου στα 17 μου χρόνια σε αυτή την γη είδα επιτέλους την μαμά μου ευτυχισμένη. Δεν είχα ιδέα με ποιον αλλά ήλπιζα ότι θα ήταν υπέροχος άνθρωπος αυτός που έφερε ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη της εκείνη την νύχτα.

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now