{11}

180 13 40
                                    

Προς αυτό το άτομο δηλαδή το παλιότερο σύντροφο  της μαμάς μου , έτρεφα στην αρχή μίσος μιας και η μαμά ήταν πάντα απόμακρη προς  εμένα και δεν περνούσαμε ποιοτικό χρόνο.

Μου έλεγε διαρκώς πως δεν θα ένιωθε άνετα αν με γνώριζε ο σύντροφός της αυτός. Εκείνος όμως από την άλλη δεν ήθελε η μητέρα μου να βλέπει οποιονδήποτε άλλο εκτός από εκείνον καθώς και να περνά με κάποιον άλλο το χρόνο της.

Την ήθελε αποκλειστικά για τον εαυτό του.

Η μητέρα μου δεν με είχε αναφέρει ποτέ  προς τα εκείνον ώσπου σοβαρεψε το πράγμα και αποφάσισε να του το πει. Εκείνος από ότι έμαθα από την μαμά ήθελε να με γνωρίσει  . Δεν ήμουν εντελώς μικρή μπορώ να πω.

Ήμουν στην ηλικία των 11 χρονών . Τότε ήταν και η δεύτερη κιολας μετακόμιση μας σε ένα νέο σπίτι που κράτησε περίπου τρία  χρόνια.

Στην αρχή όλα ήταν υπέροχα αν και τους πρώτους μήνες επικρατούσε μια μικρή μελαγχολία στο πρόσωπο μου για την σοβαρή αυτή σχέση της μαμάς μου με εκείνον. Εκείνος ήθελε να γίνουμε φίλοι αλλά εγώ δεν ήθελα.

Ένιωθα πως δεν ήταν απαραίτητο καθώς και το γεγονός ότι το γλυκό του βλέμμα μου προσέδιδε ανάμεικτα συναισθήματα. Ένιωθα πως προσποιείται πως με συμπαθεί ή τον είχε βάλει η μαμά μου να προσπαθήσει να με μεταπείσει ότι είναι καλός.

Ήμουν συνεχώς απόμακρη προς τα εκείνον όταν ήταν σπίτι. Εκείνος με όλη τη διάθεση να παίξει ακόμη και κούκλες μαζί μου για να περάσω μαζί του ποιοτικό χρόνο και να δεθουμε. Εγώ απλά τον απέφευγα συνεχώς τρέχοντας πίσω από την μαμά με μια κούκλα στο χέρι.

Η μαμά απλά μου έλεγε να δώσω μια προσπάθεια σε εκείνον. Όσες φορές και να μου το έλεγε εγώ συνεχώς τα ίδια. Ώσπου ένα μεσημέρι που έλειπε εκείνος η μαμά μου το έκανε σαφές πως δεν ήθελε να χαλάσει η σχεση της με εκείνον εξαιτίας μου. Στη ουσία με μάλωσε λόγω της συμπεριφοράς μου. Όσο και να την εξηγούσα πως κάτι τρέχει μου έλεγε πως είναι πολύ καλός άνθρωπος και τον αγαπά.

Έτσι και υπέκυψα. Δεν ήθελα να σταθώ εμπόδιο προς τον έρωτα της με εκείνον.

Στην  αρχή όλα ήταν υπέροχα όπως προανέφερα. Γίναμε φίλοι με εκείνον και η σχέση της μαμάς με εκείνον με έκανε χαρούμενη. Ήμουν χαρούμενη και για την μαμά αλλά και για τον "φίλο" μου. Έτσι και παντρεύτηκαν αφού δεν υπήρχε θέμα από κανέναν.

Unexpected LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora