Κοιτάει ο Γκάμπριελ τότε τον Λίο αφού το κατάλαβε ότι τον κοίταξα μετά από αυτό το φιλί . Όταν το παρατήρησα όμως τον Γκάμπριελ γύρισε το βλέμμα του σε εμένα.
Πιάνει το χέρι μου το οποίο ακουμπούσε το πρόσωπο του. Το έβαλε κάτω και το χάιδευε.
Γκάμπριελ: Ίσως είναι καλύτερο να μην πιεις άλλο.
Μπέλλα: Μα γιατί;; Μην μου το κάνεις αυτό και συ τώρα!!
Του γκρινιαζα σαν μικρό παιδί θέλοντας απεγνωσμένα κάτι το οποίο απαγορεύεται.
Γκάμπριελ: Εγώ για το καλό σου το λέω Μπέλλα . Θες να πάμε να χορέψουμε;
Μπέλλα: Θέλω να πιω!
Κάνω κίνηση να πάρω με το άλλο μου χέρι το ποτό από το χέρι του Γκάμπριελ που δεν ακουμπούσε το χέρι μου. Εκείνος όμως το σήκωσε ψηλά με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του.
Γκάμπριελ: Πιστεύω ότι για σήμερα αρκετά ήπιες.
Μπέλλα: Και αυτό τώρα το ποτό που πήρες; Τι ; Θα το πετάξουμε;
Γκάμπριελ: Όχι καλέ θα το πιω εγώ . Για αυτό είμαι εγώ εδώ
Μπέλλα: Δεν θα σου αρέσει , έχω περίεργα γούστα.
Γκάμπριελ: Αμφιβάλλω
Μπέλλα: Έλα φέρε το μου!
Ο Γκάμπριελ όμως το κατέβασε πρωτού το αρπάξω και απλά τον έβλεπα που το έπινε.
Γκάμπριελ: Κουνήσου , ώρα να χορέψουμε. Αντίο Λίο !
Μου λέει επιτακτικα και με σέρνει στη μέση του κλαμπ βάζοντας τα χέρια του στην μέση μου και εγώ στο σβέρκο του. Φυσικά και ο Λίο είχε εκνευριστει με αυτή την τροπή των πραγμάτων.
Σταμάτησα να κοιτώ τον Λίο και κοίταξα τον Γκάμπριελ. Εκείνος κοιτούσε τριγύρω . Δεν αντιλέγω όμορφος άντρας είναι και μου αρέσει που έχει θάρρος και αυτοπεποίθηση τώρα τελευταία απέναντι μου . Έχει και ωραία χαρακτηριστικά προσώπου και δεν μου έχει φερθεί σκάρτα , να σημειωθεί αυτό !
Εκει που δεν το περίμενα άκουσα την φωνή του κοντά στο αυτί μου και ανατριχιασα.
Γκάμπριελ: Μπορώ να μάθω γιατί με έχεις καρφώσει με το βλέμμα σου;
Μπέλλα: Γιατί με προσταζεις; Μπορεί να μην θέλω!
Γκάμπριελ: Για πριν λες;
Μπέλλα: Ναι!
Γκάμπριελ: Επειδή έκανες πείσματα με το ποτό και αν δεν σου το έλεγα επιτακτικά δεν θα ερχόσουν .
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen Fictionδεν το περιμένατε έτσι δεν είναι;! διάβασε για να καταλάβεις τι εννοώ