{16}

82 11 0
                                    

Τότε με κόλλησε περισσότερο πάνω του κάπως πιο βίαια όμως μιας και το στέρνο του με την πλάτη μου είχαν μια μικρή απόσταση μεταξύ τους .

Λίο : Αν αυτο θέλεις Μπελλιτσα θα το σεβαστώ αλλά μη παιδεύεις τον εαυτό σου ούτε και εμένα.

Γυρνω μπροστά σε εκείνον βάζοντας τα χέρια μου στην μπλούζα του. Τα κοιτά και μετά το βλέμμα του στρέφεται σε εμενα.

Μπέλλα: Αν δεν σε παιδεψω τότε τι νόημα έχει;

Λίο: Μην γίνεσαι κακιά Μπέλλα. Ο μόνος κακός εδώ είμαι εγώ

Μπέλλα: Τότε φαίνεται πως δεν με ξέρεις καλά Λίο.

Λίο: Ανυπομονώ να σε μάθω λοιπόν. Μην το κάνεις όμως δύσκολο και για τους δυο μας. Δεν θα αντέξω στην αναμονή για πολύ.

Μπέλλα: Μα πρέπει

Λίο: Καλά.

Μπέλλα: Ω μην μουτρωνεις.

Του λέω γλυκά και εκείνος με κοιτούσε με ένα τόσο γαλήνιο και γλυκό βλέμμα. Χαμογέλασα άχνα και άθελά μου σηκώθηκα στις μύτες. Πιάνοντας τον ώμο του με το ένα χέρι του έδωσα ένα απαλό φιλί στο μάγουλο . Έκανα πιο πίσω και πρωτού ακουμπήσω πάλι το έδαφος κανονικά και όχι σε μύτες , ο Λίο με έπιασε από τη μέση και κόλλησε τα χείλη μας.

Έκλεισα αμέσως τα μάτια και τον άφησα να με παρασύρει. Το χέρι του σε κάθε φιλί με εσφιγγε όλο και πιο πολύ ενώ τα δικά μου κατευθύνθηκαν πίσω από το κεφάλι του και συγκεκριμένα στο σβέρκο του. Μέχρι που συνειδητοποίησα τι έκανα κάνοντας πίσω . Με κοιτούσε όσο εγώ συνέχισα το διάβασμα μου γυρνώντας του την πλάτη.

Έρχεται από πίσω μου και βάζει το κεφάλι  του στο ώμο του δίνοντας μου ένα φιλί. Έμεινα για λίγο αλλά συνέχισα το διάβασμα. Κάνει πιο κει τα σγουρά μαλλιά μου και συνέχισε με αυτήν την βραχνή  και σέξυ φωνή που έχει αλλά αυτή την φορά προσδιδε μια τρυφερότητα:

Λίο : Θα τα πούμε ύστερα όμορφη. Καλό διάβασμα.

Μπέλλα: Ευχαριστώ.

Του λέω ψύχραιμα όσο έκανα ότι διάβαζα ενώ στην ουσία σκεφτόμουν τα φιλιά μας πριν που δεν εξέφρασα κανένα παράπονο για αυτά ούτε που δεν του είπα  κάτι για την όλη φάση.

Λίο: Το ξέρω πως σου άρεσε , δεν χρειάζεται να μου γυρνάς την πλάτη.

Γυρνω σε εκείνον

Μπέλλα: Δεν το ξέρεις αυτό!

Λίο: Και όμως το ξέρω!

Μπέλλα: Αφού δεν μίλησα.

Unexpected LoveWhere stories live. Discover now