Το κουδούνι χτύπησε για την επόμενη ώρα. Η Βαλ μου πρότεινε να κάνουμε παρέα στο διάλειμμα μαζί με την φίλη της , την Βικτώρια. Εγώ της είπα ότι ακούγεται τέλεια η ιδέα της αλλά είχα διάφορες εκκρεμότητες με την άφιξη μου εδώ και χρειάζομαι κάτι χαρτιά να παραδώσω.
Με το που έδωσα τα χαρτιά στον διευθυντή βγήκα και περπατούσα στον διάδρομο προς την αίθουσα μου επειδή σε λίγο θα χτυπούσε.
Τελικά διάρκεσε περισσότερο από ότι φανταζομουν.
Καθώς έμπαινα την ίδια ακριβώς στιγμή έβγαινε ένας φίλος του Λίο . Ο Λίο ήταν ακόμη στην θέση του μέσα στην τάξη με δύο αγόρια. Ξαφνικά αυτό το παιδί που ήταν μπροστά μου με σταματά στην πόρτα της τάξης μας.
????: Η καινούργια;
Μπέλλα: Απαντώ και στο όνομα Μπέλλα αλλά ναι.
????: Από πού ξέρεις τον Λίο;
Μπέλλα: Πρόσφατα έμαθα ότι είναι ο μεγαλύτερος βλάκας. Φανταστικό;
???: Προσωπικής εμπειρίας;
Μπέλλα: Ρωτάς πολλά
????: Απλά θέλω να μάθω
Μπέλλα: Ρωτα τον ίδιο τότε όχι εμένα. Φίλος σου είναι.
?????: Γιατί όχι εσένα;
Μπέλλα: Επειδή δεν θέλω να απαντήσω ίσως;
????: Θα πεις , θες δεν θες.
Μπέλλα: Το όχι σαν απάντηση υπάρχει στο λεξιλόγιο σου;
????: Πιθανότατα όχι. Ο Λίο δεν πρόκειται να πει .
Μπέλλα: Και μένα γιατί με ενδιαφέρει είπαμε;
????: Δεν σε ενδιαφέρει , εμένα ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
Μπέλλα: Αφού σε καίει τόσο πολύ ερεύνησε το μόνος σου.
Πάω να φύγω αλλά μου κράτησε το μπράτσο πρώτου μπω μέσα στην τάξη. Γυρνω και τον κοιτώ αβέβαιη. Εκείνος με κοιτούσε έντονα. Ώσπου κοίταξε πίσω μου. Γυρνω ξανά πίσω μου και βλέπω τον Λίο να τον κοιτά εκνευρισμένος.
Λίο: Τρέχει κάτι;
????: Σαν τι ακριβώς να τρέχει;
Λίο: Γιατί πειράζεις το κοριτσάκι;
Μπέλλα: Το ποιο;
??????: Τα λέγαμε , υπάρχει πρόβλημα;
Λίο: Κανένα απολύτως.
???: Τότε ;
Λίο: Απλά μην επιμένεις να μάθεις τόσο και ειδικά με αυτόν τον τρόπο δεν θα σου πει.
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen Fictionδεν το περιμένατε έτσι δεν είναι;! διάβασε για να καταλάβεις τι εννοώ