Τον κοιτώ γλυκά στα όμορφα του μάτια και αφέθηκα πιστεύω για άλλη μια φορά σε εκείνον. Εκείνος καθόταν και έκανε σβούρες μια τούφα από τα μαλλιά μου. Δεν με κοιτούσε ενώ εγώ τον παρατηρούσα. Μέχρι που σήκωσε το βλέμμα του σε εμένα.
Δίχως να το σκεφτώ έβαλα τα χέρια μου επιθετικά στο πρόσωπο του και άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα. Ένιωθα πως δεν πατάω έδαφος , ότι αυτή την στιγμή βλέπω μια υπέροχη φαντασίωση . Εγώ και κείνος μαζί. Το χερι του τυλίχτηκε στην μέση μου και κόλλησε τα σώματά μας. Μέχρι που κατέβηκε πιο κάτω και με χουφτωσε κάνοντας με να χαμογελάσω στο φιλί μας.
Κάνω ένα βήμα πιο πίσω χαμογελώντας. Και κείνος χαμογελαστός έκανε ένα βήμα μπροστά σε εμένα και έβαλε το χέρι του στο σβέρκο μου φιλώντας με. Το χέρι μου πήγε πίσω στο σβέρκο του και χαιδευα τα μαλλιά του. Εκείνος με πήγαινε όλο και πιο πίσω συνεχίζοντας να με φιλάει. Ώσπου τον έβαλα να καθίσει στο κρεβάτι μου.
Με πιάνει από το χέρι για να έρθω μπροστά του και άρχισε να με φιλά στο λαιμό. Εγώ όμως εγειρα το προσωπο μου προς τα εκείνον και έβαλα το χέρι μου στα χείλη του. Το χέρι του ήταν στη μέση μου και πήγαινε όλο και πιο κάτω και ένιωθα το έντονο άγγιγμα του πάνω μου.Το άλλο μου χέρι ήταν στο σβέρκο του. Πάει να με φιλήσει αλλά εγώ κάνω πίσω γελώντας. Οι προσπάθειες του επανειλημμένες και εγώ να το κάνω επίτηδες για να τον νευριασω. Αποφασισμένος να λάβει τα φιλιά μου με βάζει να καθίσω πάνω του. Με χουφτωνει λες και δεν πρόκειται να ακουμπήσει άλλη φορά το σώμα μου και εγώ να του μοιράζω ένα σωρό φιλιά στο σώμα του.
Ύστερα σηκώθηκα από πάνω του και κάθισα δίπλα του. Παει να με φιλήσει αλλά εγώ γυρνω αλλού. Πιάνω τα χείλη μου και μετά τον κοίταξα. Κοιτούσε προβληματισμένος.
Μπέλλα: Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Λίο: Δεν νυστάζω
Μπέλλα: Εντάξει , εγώ νυστάζω
Λίο: Εμ τότε καληνύχτα
Μπέλλα: Περίμενε , κάτσε λίγο ακόμα.
Λίο: Δεν νυστάζεις;
Μπέλλα: Νυστάζω αλλά δεν αντέχω να μην σε βλέπω
Λίο: Αν κλείσεις τα μάτια σου θα με δεις στα όνειρα σου
Μπέλλα: Σιγά ρε συ που θα είσαι στα όνειρα μου
Λίο: Στο διαβεβαιώνω πως δεν θα σε εγκαταλείψω καμία νύχτα που πρέπει όντως να σε αποχωριστώ.
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen Fictionδεν το περιμένατε έτσι δεν είναι;! διάβασε για να καταλάβεις τι εννοώ