Hoşgeldiniz :)))
Tarih 2023, 23 Nisan, Pazar. 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramınız kutlu olsun. Bu arada ben bu bölümü beğendim inşallah sizde beğenirsin. Beğenmeseniz bile oy attın. Malum benim biraz motivasyona ihtiyacım var.~~~
" Seni öldüreceğim,
Ama ölmeyeceksin."1.Bölüm
" Anne "Küçük kızın ince ve neşeli ses tonu annesinin kulaklarına ulaşınca gülümseyerek arkasına döndü.
" Efendim, kızım. " dedi annesi.
" Güller ne renk açacak ? Anne. " dedi küçük kız.
" Sen ne istersen o renk açacak, Vera'm. " dedi annesi. Bunun üzerine küçük kız gülümseyerek annesine cevap vermek için dudaklarını aralamışken, yüksek bir ses duyuldu.
" Sanem ! " bu yüksek ses yankı yaparken. Küçük kız araladığı dudakları kapattı. Kalbi heyecandan hızlı hızlı atıyordu. Adam onu korkutmuştu.
Kızın gözleri annesinin gözleri ile buluştu. Annesi endişeli bir şekilde o tarafa doğru gitmeye başlayınca Vera annesini arkasından koşmaya başladı. Küçük kızın gözlerinden yaşlar düşmeye başladı. Ağlıyordu, içine doğmuş gibiydi, birşey olucaktı. Annesine yetişemeyen, Vera yere çöktü. Ve olanları izlemeye başladı. Vera daha çocuktu, birşeyleri anlamaya çalışıyordu. Annesi ile adam hararetli bir şekilde konuşurken adam arkasından bir silah çıkarttı. Vera o silahı oyuncak sanarken içinden ' oyun oynayacaklar. ' dedi. Gülümsedi, daha hiçbir şeyin farkında değildi. Ama o an bir silah patlama sesi duyuldu. Annesinin bedeni yere düşerken. Vera olanları anlayamadı. Adam ise etrafına bakarken gözleri küçük kızı buldu. Onun yanına doğru gelmeye başlarken, arkadan bir ses duyuldu. Bu babasının sesiydi.
" Boran ! " diye o adama doğru koşmaya başlarken. Vera kötü birşeyler olduğunu anladı ve annesine doğru koşmaya başladı. Ne olmuştu annesine. Neden yerde yatıyordu. Annesinin yanına çöktü.
" Anne, ayağa kalk. " dedi, Vera.
" Anne, lütfen ayağa kalk. " dedi dolmuş gözlerle.
" Anne, ayağa kalk. Lütfen, anne. "
Ağlamaya başladı. Annesi uyuyormuydu ? Neden kalkmıyordu ? Kendisine bu soruları sorarken. Ellerinin tersiyle gözyaşlarını sildi. Annesinin soğuk ve bembeyaz olan tenine dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Melodi
Teen Fiction[ Kitabın Şarkısı ~ Let Me Down Slowly ] Görme engelli bir kız. Hapisten yeni çıkmış intikam isteyen bir mahkum. Ve onlardan doğan narin bir aşk... ... Not! Kitapta argo, istismar, kadına hakaret, zorbalık yoktur. Wattpad ' Kör Melodi ' isimli ilk...