Nini

9 1 0
                                    

Bu bölüm çok çok sevdiğim bölümlerden biri.

Umarım sizde seversiniz.

İlahi bakış açısından çok önceden...

İçi çok husursuzdu. Burada 5 dakikadır oturuyordu ama şimdiden stresten ölecek gibiydi. Tam o sırada iceriye bir adam daha girdi. Onuda aynı şekilde siyah bir koltuğa oturtular. Bu kimdi? Aradan geçen 1 dakika sonra iceriye 3 kişi daha girdi bunlardan biri kadındı. Onlarıda aynı şekil siyah koltuğa oturttular. Ardından ortaya 3 lü bir tablet koydular hepsinin görebileceği bir şekilde. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu. Cevdet çok kötü hissediyordu artık. Bu içinde anlam veremediği histen dolayı çok rahatsızdı. Tablet aydınlandı. Hepsi oraya pür dikkat kesildi.

Merhaba!

Bizlere yardım ettiğinizden dolayı oldukça memnunuz.

Taşıma işini hepiniz başarıyla tamamladınız.
Ama..

Aranızdan biri bu konuda oldukça başarılıydı.

Sadece değinmek istedik.

Birlikte aldığımız intikam için oldukça memnunuz.

Onu kimse yaşatmak istemedi.
Bu onun intikamıydı.

Artık hepsi yüzü beş karıştı. Çocukları bağımlı yapıyorlardı ve bir intikam içindi sadece. Çocukların günahı neydi?

Oyun artık 4. Leveline geçmeli.

Ama artık eskisi gibi kart üzerinde olmamalı diye düşünüyoruz.

Sizlerinde bu fikre katıldığını düşünerek bir karar aldık.

Bizlerle birlikte oyun varmısınız?

Yes No

Şimdi bile bu kadar kötü bir oyun iken 4. Levelin nasıl olacağını düşünmek bile istemiyordu. Sinirle ayaklandı. Bu yazılar neydi? Bu insanlar kimdi? Neden hala susuyor kabulleniyordu? Onca çocuğu bağımlı etmişti sırf şöhreti kaybolmasın diye. Daha da çok sinirlendi.

"Sikeyim böyle işi ben. Batsaydın be sefil hayat sürseydin de batsaydın." Elleri bile titriyordu artık. Digerleride onun gibiydi. Bazıları yaptığı şeylerden onun kadar pişmanlık duymasada hepsi kötü durumdaydı. Kadın konuştu yavaşça.

"Sakin olalım." Cevdetin omzunu tutup tekrardan oturttu. Hepsi sakin kafayla düşünmeliydi. BX ten kimse yoktu sadece beşi bu odada bulunuyordu.

"Sende mi battın?" Bunu Savaş bey sormuştu. Şaşkındı çünkü kendiside battıyor diye borca girmişti. Cevdet kafa salladı sonra aklına gelen düşünceyle içi titredi.

"Bilerek yaptılar." Sürekli tekrarlamaya başladı. Düzgün düşünemiyordu. Hakediyorum ben bunları diyordu. Diğerleride aynı şekilde batmıştı. Hepsi buraya bir ödenecek borç için gelmişlerdi. Artık her biri korkuyordu. Genceciklerdi. Çocuklara zarar vermiştiler. Sırf küçücük çocukları rahat yaşasın diye diğer çocukları zehirlemiştiler.

Sonrası ise facia... Cevdet iceriye sızan dumanı farkedince diğerlerini uyardı. Yangın olduğunu düşünerek hepsi binayı terk etmek için koşmaya başladılar.

X 'SATRANÇ TAHTASI'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin