oy sınırı:90
yorum sınırı:250***
jisung:
hyung müsaitsen konuşabilir miyiz?jisungun mesajını gördüğüm gibi karşılık ne yazacağımı bilemeyerek uygulamada öylece kalakaldığımda neden gruptan değil de özelden böyle bir mesaj attığı aklıma takıldığı için onu fazla bekletmeden merakıma yenik düşerek sohbet kısmına girdim.
minho:
bir problem mi var?jisung:
hayır hayır
yarın hyunjinin doğum günü de ona sürpriz yapacaktım arkadaşlarımızı falan çağırıyordum
sonra dedim ki neden sana yazmıyorum ki
yarın seni görmek onu mutlu eder
gelmek ister misin?
olur mu?minho:
yani gelmek isterim elbet de
ben pek sizin ortamı bilmiyorum
sıkıntı olmasınjisung:
hyunjinin ortamını bilmiyor musun sanki
benim ortamım da onun ortamı
yani yabancılık çekmezsinminho:
yok jisung
yanlışın var
bilmiyorum hyunjinin arkadaşlarını benjisung:
aynı liseye gittiğinizi söylemişti hyunjin
bir arkadaşınla konuşuyormuş hattaminho:
nejisung:
hyunjin bana
kendisiyle ve arkadaşlarıyla senin lise zamanı tanıştığını söyledison mesajı okumamla birlikte kaşlarım çatılırken telefonu cebime koyduğum gibi hızlıca mutfağa doğru adımladım.
yeni eve gelen changbini seungmine kollarını sarmış bir halde görünce içimden onları sevimli bulsam da bunu belli etmeden gözlerimi devirdim.
"ay kıskandı sanırım beni."
changbin gülerek seungmini bırakıp yanağımdan makas aldığı gibi ellerini göğsüme koydu."vahşi hayvanım benim, kimseye dokunmamı istemiyor."
"changbin, dur bir dakika.sonra sırnaşırsın. az bir şey sorucam sana."
changbin, sakin konuşmamla birlikte ellerini benden çektiği gibi ciddi ifadesiyle bana bakmaya başladığımdakonuştum."geçen yanımıza gelen sarışın çocuğu hatırlıyor musun?"
kısılan gözleri ile kimi sorduğumu düşündüğünü anlayabilirken seungminin "minhonun arasına girdiği sevgililerin birisinden bahsediyo."dediği gibi changbinin kaşları havalandı.
"hah, hatırladım evet."
hatırladığını belli ederek konuştuğu gibi bakışlarını sıkıntılı yüz ifademde gezdirdi."bir sorun mu oldu? toplayım mı bizim mahalledekileri.""hayır hayır öyle bir şey değil." dedim gülerken."hemen aklına kavga geliyor senin de."
"bok gibi durduğundan bir şey yaptı sandım oğlum. adam akıllı konuşmuyorsun, sonra suçlu ben oluyorum."
changbin enseme hafifçe vurduğu gibi seungminin yanındaki sandalyeye oturduğunda hafifçe acıyan ensemi kavradım.
"ne diye bana soruyorsun sarı çocuğu ?""hyunjin bizimle aynı liseye gitmiş."
"senle benim lisemize mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i need a big boy , minhyunsung/hyunhosung
Fiksi Penggemariki sevgili bir senedir akıllarında yer edinen derslerde hep önde oturan çocuğu aralarına alabilmek için en sonunda adım atmaya karar vermişlerdi. ⚠️threesome⚠️ ⚠️yetişkin içerik⚠️ *uyarı: ilk bölümlerde fazlasıyla smut var. sonrasında normal bir h...