F y r a

130 4 0
                                    

Cameron's perspektiv:
"Så vem ska börja?" frågade jag.
"Jag kan!" sa Emmy. Vi alla kollade på henne och hon snurrade på flaskan, och den stannade på Wille.
"Wille, sanning eller konka?" frågade Emmy. Han tänkte efter men svara
"Sanning" och kollade osäkert på Emmy. Emmy såg ut och tänka men till slut kom hon på.
"När var första gången du hade sex?" frågade Emmy med ett peddo smile. Wille skratta.
"Sommaren innan första ring tror jag" svarade han och skrattade. Han snurrade på flaskan och den stannade på Jack j.
"Sanning eller konka Jack?" frågade Wille.
"Konka" sa Jack j osäkert. Wille kollade runt på oss, innan hans blick landade på Emmy.
"Kyss Emmy i 20 sekunder" sa han och kollade på Emmy. Jack rykte på axlarna och reste sej, Emmy gjorde samma sak.

-

Efter ungefär 2 timmar av pinsamma frågor och dumma saker, så hann vi köra en gång till. Wille snurrade på flaskan och den hamnade på Jack G.
"Sanning eller konka?" frågade Wille.
"Konka" svarade Jack G.
"Hångla med Chloe" sa Wille, och jag kunde känna hur mina käkar spändes, varför visste jag inte. Jag kollade på Chloe som satt med stora ögon och kollade på Wille, men hon reste sej upp. Jack G gick fram till henne och pressade hans läppar mot hennes.

Chloe's perspektiv:
Jag kollade Jack i ögonen, och i nästa ögon blick var hans läppar mot mina. Jag fick fjärilar i magen, det var helt sjukt. Han satte sina händer på min midja och jag mina på hans nacke. Han sträckte försiktigt ut tungan och jag gav honom inträde ( hahah förlåt suger på att skriva sånt här sry ). Efter ungefär en halv minut så började Emmy att skratta och jag och Jack satte oss ner igen. Jag kollade på honom och våra blickar fastnade, men sedan kollade jag mot Camerons håll. Men han kollade ner i marken hela tiden.
"Ey killar vi måste hem" sa Wille och kollade på oss. Dom reste sej upp och satte på dej sina skor.
"Men vi ses ju imorgon på festen eller hur?" sa Emmy.
"Aa det gör vi" Sa Cameron och Wille i kör. Jag kramade om dom och dom gick hem.
"Omg Chloe" sa Emmy och kollade på mej med stora ögon.
"Vad?" svarade jag och låtsades som ingenting.
"Va sån, men jag sa ju att han är in to you" sa hon och gick till kylskåpet.
"Vi har inge mat hemma vi måste handla" sa jag och tog fram mammas kort.
"Men vi kan ta våra penny boards till gallerian" sa jag och hon sa ja. Vi gick upp till mitt rum och hämtade våra boards. Jag satte på mej mina vita låga converse och Emmy sina svarta Vans. Vi låste dörren och åkte hela vägen till gallerian på bara 10 minuter. Vi handlade så att vi hade middag och frukost, och bestämde att vi skulle storhandla imorgon så vi kunde bära med allt hem.
"Hur mycket är klockan?" frågade jag till Emmy. Hon tog upp sin mobil och kollade.
"Halv sju" svarade hon.
"Aha okej men ska vi hem och göra middag eller?" frågade jag och hon nickade. Vi åkte tillbaka hem, och la in allt vi hade köpt i kylen.
"Så ska vi göra mat eller?" frågade Emmy och vi började lagga mat.

-

Vi satt i soffan och åt mat medans vi kollade på pitch perfect. När filmen var klar så hade klockan hunnit bli halv elva, så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Jag satte klockan på elva att vi behövde tid på oss imorgon.

--

kände att jag ville lägga upp ett kapitel nu för att jag inte kommer ha nån tid imorgon. Om det nu ens är någon som läser? Men om det är någon så kan ni gärna kommentera vad ni tycker o ge mej idéer osv❤️❤️

I Hate you, But I Love YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang