Ruh Gibi

213 20 69
                                    

İki gün

Tam olarak iki gündür ruh gibi dolaşıyorum. Oysaki ölmenin çok daha eğlenceli olabileceğini düşünmüştüm.

Neden böyle oldu ki?

Bu tanrı tarafından bana verilen bir ceza olmalı. Onun bana verdiği hayatı reddedip ölüme kavuşamama cezasını haketmiş olmalıyım.

Öldükten sonra hâlâ bu dünyada dolaşmam hiç normal değil.

Yarın cenazem var. Doğrusu kimlerin geleceğini merak etmiyor değilim.

Atsushi-kun ve Akutagawa-kun şüphesiz gelecekler. Ajansın da geleceğine eminim. Mafyadan Mori-san ve Hirotsu-san belki gelirler. Ango da gelir. Başka birisinin geleceğini sanmıyorum.

Şu anda ajanstaki ofisimde oturuyorum. Kimse beni görmese de günlük rutinimi devam ettirmek istiyorum.

Dedektiflik bürosunu rahatsız edici bir sessizlik kaplamıştı. Atsushi hâlâ kendine gelememiş, oldukça huzursuz görünüyordu.

Anlaşılan Kunikida-kun'u kızıracak birileri olmayınca sinirini benim yerine Atsushi'den çıkarıyor. Ona sürekli çocuk gibi ağlamayı kesmesi konusunda bağırıyor.

Yosano-sensei ve Ranpo-san sessizce oturup etrafı izliyorlar.

Kenji-kun üzgün olan Kyouka-chan'ı teselli etmeye çalışıp benim şimdi daha güzel bir yerde mutlu olduğumu söylüyor.

Keşke öyle olsaydı...

Tanizaki-kun kardeşi Naomi-chan'a sarılıp üzülmemesini söylüyor.

Ben ise sadece pişmanlık duyuyorum.

Hâlâ ne zaman intihar ettiğimi ve ölmeden önce yaşadıklarıma dair hiçbirşey hatırlayamasamda yinede dert etmiyorum. Artık nasıl öldüğüm önemli değil.

Tüm gün bu şekilde geçti. Ajanstakiler her ne kadar çalışma havasında olmasalarda çalışmak zorundaydılar. Onlar kendi duygularının işleri aksatmasına izin vermezlerdi.

Kunikida'nın bir cinayet davası için olay yerine gitmesi gerektiği zaman yeni ortağı olan Atsushi de istemediği halde onunla gelmek zorunda kalmıştı.

Canım sıkıldığı için onların peşinden gittim. Bu genç bir çocuğun cesediydi. Yüksek bir binanın tepesinden aşağı itilmiş olduğu sırtındaki parmak izlerinden belliydi. Ölmeden önce edindiği anlaşılan birkaç yara izine bakacak olursak ölmeden önce dövülmüştü. Parmak izlerinin biçimindan onu öldüren kişinin kadın olduğu belli oluyordu.

Belki ablasıdır?

Hayır. Öldüren kişinin dosyasında onun tek çocuk olduğu yazıyordu.

O zaman annesi, arkadaşı veya sevgilisi olabilir.

Atsushi-kun ölen kişinin annesini sorgularken onları dinledim. Annesinin yüz ifadesinden ve davranışlarından doğru söylediği belli oluyordu. O suçlu değildi.

Anlaşılan oldukça asosyal bir çocukmuş ve hiç konuşabileceği birisi yokmuş. Sevgilisi dışında.

Çocuk ölmeden en fazla iki gün önce şiddete uğradı ve muhtemelen ayrıldığı sevgilisi tarafından öldürüldü.

Olayı kafamda tamamen çözmüştüm. Katilin kim olduğunu anladıktan sonra kimin neyi neden yaptığı hemen anlaşılıyor.

Geri kalan zamanım boyunca sadece Kunikida-kun'un ve Atsushi-kun'un olayı çözmesini izlemekle geçirdim. Doğrusu baya uzun sürdü.

•••

Ertesi sabah odamda uyandım. Şu anda kimse burada yaşamasada odama kimse elini sürmemişti.

Uykuya ihtiyacım yok. Ama bu dünyada kalacaksam bu dünyadakiler gibi davranmalıyım diye düşünüyorum.

Ayrıca uyumak güzeldir.

Bugün cuyanın doğum günü :/

29/04/23

(DÜZENLENDİ - 10/11/23)

D.E.A.D. | Bungou Stray DogsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin