První úkol

54 2 0
                                    

Z pohledu Harlee:
Od vylosování naších jmen uplynulo několik dní. Nevěděla jsem jak se to vlastně stalo. Ani já ani Harry jsme svá jména do poháru nehodili. A navíc bysme neměli jak, když kolem poháru byla věková hranice. Jediní kdo mě věřili byli mojí přátelé z Nebelvíru, Kruvalu a moje nejlepší kamarádka z mojí koleje Callie sestra Thea. Ostatní to buď neřešili nebo byli naštvaní. Pro Harryho je to horší. Chudák. Myslí si, že touží po slávě. Nemůžu se vlastně těm co byli naštvaní divit. Kdybych byla na jejich místě taky bych nevěděla zda mám tomu dotyčnýmu věřit. Harrymu ale věřím.
Vím, že na mě byla hodně naštvaná Marrietta Edgembová. Jedná z Havraspáru. Pořád mě v jednu dobu otravovala s otázkami jak jsem překročila věkovou hranici.
Dnes jsem viděla jak mě od jejich stolu probodává pohledem. ,,Žárlíš?",zeptala se jí schválně Cho. ,,Ne,"sykla. ,,Taky bys chtěla být v turnaji,"popichovala jí černovláska. ,,Do toho ti noc není,"sykla hnědovláska.

O týden později:
Od Harryho jsem zjistila, že první úkol jsou draci. Dnes to bylo. Já se převlíkla do dresu. ,,Wolfová?",šeptl někdo od stěny stanu. ,,Malfoyi, co tady děláš?",zeptala jsem se šokovaně. ,,Říct ti jací jsou tam draci." Všechno mi řekl a já zalapala po dechu. ,,Odkdy se vyznání v dracích Malfoyi?",ptala se. Draco mě jen objal. ,,Mladá láska,"oslepil nás záblesk fotoaparátu. Byla to Rita Holoubková, co s námi šampióny dělala rozhovor do denního věštce. Poprvé co se zajímala o nás ostatní, předtím jen o Harryho.,,Do toho Vám nic není,"procenil Draco mezi zuby. ,,Protože nic není,"dodala jsem a vlasy mi zrudly. ,,Ještě před chvílí to tak nevypadalo,"nedala se. ,,Fakt Draco mi jen přišel popřád hodně štěstí,"ohradila jsem se. Byla jsem překvapená jak já i on, že jsem o něm řekla jménem. Býval obvykle otravný a já mu říkala přijmením. ,,Vážně?",ptala se.
,,Ikdyby do toho Vám nic není,"ozval se Harryho hlas.
,,A navíc tohle je stan pro šampiony a jejich přátelé,"pravil zase Cedric. ,,Měla byste jít."
,,Promiňte, už jdu,"řekla a zmizela. ,,Já už taky půjdu,"řekl Draco a zmizel. ,,Děkuji,"usmála jsem se na kluky.
,,Není zač,"řekli oba naráz. Pak přišel Barty Skrk, Brumbal, Karkarov a  madam Maxime. Měli jsme si vytáhnout draky.
Když jsme měli všichni řekl Skrk:,,První půjde slečna Wolfová, pak pan Potter, slečna Delacourová, pan Krum a pan Diggory."
Já měla jít když zazněla píšťalka. Měla jsem s drakem práci. Byl to norský trnoocasý. Nakonec jsem mu vylezla na ostny. Když vzlétl tak jsem skočila a chytla vejce. Uviděla jsem potěšenou tvář princátka Draca Malfoye.

Harlee Raddleyová-Dcera Pána zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat