Výběr šampionů

51 2 0
                                    

Dny se vlekly. Dnes odpoledne měli být vybraný šampioni turnaje. Profesoři se snažili přimět své studenty na jiné myšlenky. Fred a George před týdnem vypili postaršovací lektvar, aby se do turnaje dostali. Ale nepovedlo se jim to. Harlee byla u toho a viděla jak Viktor, Cedric z Mrzimoru a Ronova oblibená Francouzska hodili do poháru svá jména.
Z pohledu Harlee:
Mě hodně turnaj zajímal, ale měla jsem myšlenky i u svého podivného snu a znamení zla. Harry se mi svěřil, že i jemu se to zdálo. Ani on neví zda to byl pouhý sen či pravda. Hermiona se o turnaj nestarala, ale založila SPOŽUS jako boj za práva domácích skřítků. Do toho jsem se zapojila, když mi to nabídla.
Draco Malfoy byl princátko, co ho taky turnaj nezajímal. Nakonec i přes ty jeho sarkastický řeči jsme si k sobě našli cestu.
Večer jsme se usadili ve Velké síni a Brumbál začel:,,Je čas představit šampióny." Luskl prsty a řekl:,,Za Krásnohůlky je to Fleur Delacourová."Ředitel si s ní potřasl rukou a poslal do místnosti s trofejemi. Harry i Ron začeli tleskat spolu s jejími kamarádky. Viděla jak je k ní připoután. Za Kruval byl k mému očekávání Viktor a Bradavice Cedric.
Když cedric zmizel z Velké síně tak Brumbal chtěl proslov dokončit, ale pohár se rudě rozzářil a z něj vypadly dva lístky.
,,Harry Potter a Harlee Wolfová."

Harlee Raddleyová-Dcera Pána zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat