Harleenin těžký den a narušeny sen

57 2 0
                                    

Z pohledu Harlee:
Od úkolů uplynulo týden. Neměla jsem klíč k druhému ukolu. S Callie to vejde zkoušeli otevřít, ale vždy ječelo.
Kráčela zrovna do Velké síně, když slyšela Hermionu:,,Vklidu Harlee, pomůžeme ti."
,,Wolfová už to vím,"pravil ji známý hlas.
,,Co ty tak víš Malfoyi?",zeptala se Hermiona.
,,Co je ti do toho mudlovská šmejdko?",křikl sarkasticky. ,,Že jsem nevěděl, že do všeho budeš zase strkat svůj špinavý nos."
,,Co si to dovoluješ Malfoyi?!",rozzuřil se Ron.
Já si stoupla mezi ně a řekla:,,Nechte toho nechám si od všech přátel poradit.",,Chráníš Malfoye?",zeptala se Edgembová s úšklebkem. ,,Není to tvoje starost,"řekla jsem rázně. ,,A nikoho nechráním."
Poté jsme šli dovnitř.
,,Malfoy a Wolfová jsou spolu,"křikla nějaká dívka od nebelvírského stolu. Já rychle k ním běžela a zeptala se:,,Z kama to máš?" Podala mi denní věštec a já četla. Byla tam fotka, kde mě Draco objímá.
,,Harlee Wolfová, která se proti pravidlům přihlásila do turnaje Tří kouzelníků přistihnuta při milostné chvíli s Dracem Malfoyem." ,,Ikdyž od nich to bylo popíráno."
Otočila jsem stránku a cítila jsem větší vztek. Bylo tam:
,,Je vidět, že Wolfová a Malfoy jsou jedna ruka." ,,Trhá to srdce i Harrymu Potterovi, s kterým se už tolik nebaví." ,,Kdo ví koho z nich miluje",uvedla Marrietta Edgembová studentka Bradavic z Havraspáru.
Já jsem šla k havraspárskému stolu a zeptala se chladně:,,Co to má sakra znamenat?!"
Hodila jsem to před ní. Cho si to přečetla a ptala se zamlkle a zhnuseně své kamarádky:,,To jsi jí řekla?"
,,Co si to jako dovoluješ?", pokračovala jsem. ,,Chápu, že mě nemusíš mít ráda a nemusíme být kamarádky." ,,Já to respektuji, ignorovali jsem ty tvoje otravné otázky jak jsem překročila věkovou hranici!" ,,Respektuji i tvé občasné poznámky!" ,,Nehodlám ale tolerovat, že o mě ještě vykládáš lži!"
,,Harlee mě ale řekla....,"chtěla ta čůza říct.
Já praskla s dením věštcem o stůl. ,,MLČ!" ,,JE MI U PRDELE CO TI ŘEKLA!", zařvala jsem chladně. To už sledovala celá Velká síň. ,,Nemáš právo, aby si mě takhle hnusně pomlouvala!" Všichni havraspárští sebou trhli. Hermiona mě chytla za ruku a řekla:,,Vklidu Harlee."
Já jí řekla:,,Nemůžu být vklidu, když mě tady půlka odsuzuje, že jsem z Kruvalu, kde se učí ,,hodně černé magie", jiná že jsem ve Zmijozelu a další zase, že nejsem věrná své koleji." Poté jsem křikla ještě na tu Edgembovou :,,Nejradši bych na tebe použila crucio!" ,,Ale neudělám ti, protože bych si to slízla já!"
,,A nechte mě už všichni napokoji!",křikla jsem a odkráčela z Velké síně. Slyšela jsem Draca říkat Blaisovi:,,Má úplný výraz tety Bellatrix." ,,Je sice v Azkabanu, ale matka říkala, že to bylo zlý, když se naštvala, teda později. Moje vlasy byly úplně rudé, když jsem křičela. Ta kráva se třásla a vypadala, že bude bulet jak mimino každou chvíli. Na nádvoří za mnou došel Harry a řekl:,,Nic si z ní nedělej." ,,Taky jsem ji měl chuť za to zaškrtit." ,,Jsem rád, že ses o ní postarala." Řekl mi svůj příběh jak ho děda zachránil. Já to věděla, ale vyposlechla jsem si ho. Pevně jsem ho chytla za ruku. Ještě že jsou dva mrtví, jedna v Azkabanu a druhý na vojenské škole. Přála jsem v duchu těm dvěma prasatům ať tam trpí.
Večer jsem si četla a ulehla. Brzy i usnula. Náhle jsem se ocitla opět v tom domě. Kráčela jsem nahoru. Chtěla jsem se zastavit, ale nešlo to. Ve druhém patře jsem stála před pokojem. V něm byl Červíček ten tlustý muž, co vloni utekl z Azkabanu. Je jsem se nadechla a  v duchu si  řekla:,,Jen sen to je." ,,Je tady můj pane,"řekl roztřeseně Červíček. Vím, že byl přítel Harryho rodičů. Zradil je že zbabělosti. ,,Tak teda otoč křeslo,"ozval se chladný hlas. Mě napadlo křičet, tím se přece hned vzbudím. Tak jsem začela. Obraz se přede mnou ztratil než Červíček křeslo stačil otočit. Otevřela jsem prudce oči. ,,Slyšíte mě slečno Wolfová?",zeptal se Snape. Pansy, Daphne a Callie stály kolem mojí postele celé vystrašené. ,,Co se stalo?",ptala jsem se. ,,Vaše spolubydlící Vás nemohly vzbudit,"vysvětloval. ,,Slečna Greengrassová pro mě šla." ,,Co se stalo?" Já všechno řekla. On poté zalapal po dechu. ,,Byl to jen sen,"řekla jsem. Holky mi kývly. ,,To nebyl sen,"řekl dost vážně. ,,Slečno Greengrassová,"oslovil Daphne. ,,Slečna Wolfová musí na ošetřovnu, já to půjdu říct Brumbálovi."Daphne kývla a pomohla mi na ošetřovnu.

Harlee Raddleyová-Dcera Pána zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat