Z pohledu Harlee:
Dnes jdeme s Pansy, Callie a Daphne nakupovat dárky na Vánoce i šaty. Vím, že Pansy žárlí, že mě Draco pozval, ale spokojila se, nakonec, že jí pozval Blaise. Daphne byla naštvaná na Thea, že jí nepozval, ale nějakou holku z Krasnohulek, tak se musela spokojit se Seamusem jedním kamarádem Harryho
Zrovna byla pošta a přede mnou přistál balíček. ,,Co to máš?", ptala se Callie. ,,Nevím,"odpověděla jsem. Rozbalila jsem to a byly tam zelené šaty a lodičky.
,,Ty jo,"hvízdl Blaise. ,,Kdo ti je poslal?" ,,Teta určitě,"řekla jsem pevně. Callie jde jinak se Standou. Já tušila, že se mu líbí. Slušelo by jim to spolu. Nesla jsem si svou zásilku k sobě.
Byl tam vzkaz:
,,Milá dcero,
velmi se omlouvám, že jsem tady pro tebe nebyl." ,,Omlouvám za ten sen." ,,Slibuji ti, že už nebudu nic dělat, vim že umíš nitrobranu." ,,Doslechl jsem se, že máte ples, zde ti posílám šaty a boty." ,,Jsi jinak krásná jako tvoje matka." ,,Nejspíš brzy povstanu, teda určitě, moje plány se mi daří." ,,Brzy se taky setkáme."
,,Tvůj milující otec L. V."Já zalapala po dechu. Otec mi poslal šaty. A asi povstane, to on byl to ,,dítě" v tom snu. On se krmí hadím jedem a tělo má primitivní.
Já se vzchopila vzala Tes a napsala:
,,Milý otče,"
,,Za šaty děkuji."
,,Byla jsem z toho v šoku, když jsem zjistila, že jsi mým tátou." ,,Trvalo dlouho než jsem to vstřebala."
,,Proč si mě opustil?" ,,A kdy tě potkám?"
,,Harlee."
Poté mě volaly holky tak jsme šly. Já šla kupovat i dárky. Zůstávám na Vánoce v Bradavicích kvůli plesu. Harry, Weasleyovi, Neville, Hermiona i Emily též. Trochu mě to mrzí, ale Harryho kmotr Sirius jemu říkal, že Vánoce v Bradavicích jsou nezapomenutelné. Tak jsem si v Prasinkách koupila i nějaké šperky i s dárkami.
Šaty holek:
Harlee :Pansy:
Daphne:
Callie:
ČTEŠ
Harlee Raddleyová-Dcera Pána zla
FanfictionPokračování příběhu nalezená rodina a obnovené dětství. Harlee Raddleyová skrytě Wolfová přestupuje z Kruvalu do Bradavic a do čtvrtého ročníku. Žije u tety, protože její rodiče jsou údajně mrtví. Bude zařazená do Zmijozelu. Všechno se bude zdát v p...