Mistrovství světa ve famprfálu 1.část

54 2 0
                                    

28.8 1994:
U Potterových:

Dnes mělo být mistrovství světa ve famprfálu. Harry sebou prudce trhl. Právě se vzbudil z noční můry, kde viděl v nějakém starém domě Červíčka, Voldemorta a ještě jednoho muže a Voldemort říkal, že chce jeho a taky jakousi jeho dceru. A přitom zabil jednoho zahradníka, který tam byl, ale prozradil ho jakýsi had. Byl v šoku, že jestli byl ten jeho sen pravda, tak je to síla, že má Voldemort dceru. Ta že má být letos v Bradavicích.
Po snídani to řekl dědovi a Siriusovi s Remusem. Fleamont řekl:,,To nebyl sen, ale skutečnost, že ti to nasadil do hlavy a Červíček ho fakt našel." ,,Však jestli tam bude jeho dcera, poznáš ji."
Poté každý dělal něco jinýho. Pak se oblikli a vyrazili. Fleamont řekl, že se toho Harryho snů obává, ale doufá, že se Voldemort nevrací.
Zápas sice měl být až večer, ale vyraželi teď, protože se měli potkat s Weasleyovými.
Sirius ještě nakrmil na pudě Klofana a šli za hranice pozemku manoru. U panství měli kvůli Klofanovi ochranná kouzla, tak se tam nikdo nemohl přemístit.
Přemístili se přímo před stan Weasleyových, kde je jako první přivítali Ron a Hermiona. Celý odpoledne tam poseděli a večer vyrazili do stadionu.
Harry, Hermiona a Weasleyovi fandili Irsku. I Fred s Georgem a Bill s Charliem. Percy jen sledoval. Ano Bill a Charlie tady taky byli.
Irsko nakonec vyhrálo, ikdyž Krum chytil zlatonku.
Poté si šli sednout do stanu Weasleyových. Bohužel pohoda netrvala dlouho. Ozval se dívčí výkřik a pak všude kolem pobíhali čarodějky a kouzelníci. Harry zpanikařil. Rychle hledal dědu, Siriuse a Remuse. Uciděl na obloze znamení zla. Předtím to řekl Ginny. Nakonec Fleamonta našel i Siriuse a Remuse. Fleamont je rychle přemístil.
Jeho vnuk na manoru utíkal k sobě do pokoje, převlíkl se do pyžama a lehl si.
Tohle byla jeho noční můra. Třináct let byl klid. Nevěděl jestli to s jeho snem souvisí či ne nebo jestli se Voldemort vrací. Doufal, že ne. Musel poté požádat Hermese, aby mu donesl vodu. Trvalo mu dlouho než usnul, když to měl pořád v hlavě.

Harlee Raddleyová-Dcera Pána zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat