Druhý úkol

43 1 0
                                    

Dnes byl druhý úkol. Napsala jsem ještě otci:

,,Drahý otče,
,,Už s Dracem spolu jsme. " ,,Jinak o tom snu Brumbál ví." ,,Tak kdo ví jestli se ti to povstání vůbec podaří."
,,Harlee"
Otec odpověděl:
,,Drahá dcero,
moc vám to s Dracem přeji." ,,Jinak Brumbál nikdy nebyl blbý, to vím dávno. " ,,Tentokrát se ani jemu ani Harrymu Potterovi to zamezit nepodaří."
,,Tvůj otec L.V."
Zajímalo mě jak to chce otec udělat. Kámen mudrců Brumbál zničil a jeho deník zničil Harry. O tom ale otec neví. Teda o deníku. Jsem zvědavá, co bude až se to všichni dozví, že jsem Raddleyová. ,,Kde je Draco?",ptala jsem se. ,,Nevím,"řekla Callie. ,,Od rána ho nikdo neviděl,"dodala Pansy. ,,Myslela jsem, že je s tebou." Museli jsme jít na ten úkol. Měli jsme se svlíknout a Ludo Pytloun řekl:,,Budete mít za úkol vylovit, co vám bylo odcizeno." Když piskl já se ponořila bublinovým kouzlem do vody. Plavala jsem dal až jsem narazila na pět postav Susan, Cho, Draco, Hermiona a nějaká holčička, což byla mladší sestřička Fleur. Náhle mě uchopil za nohu ďasovec. Já jakoby mavla rukou a odmrštila ho. Poté vytáhla hůlku a křikla:,,Difffidendo,"Draco se uvolnil z pout, já si ho přitáhla k sobě a vyplavala na vrchol jezera. Draco když jsem zrušila bublinové kouzlo mě objal a řekl:,,Dobrá práce." Harry který se vynořil zároveň se mnou se Susan tak řekl:,,Nápodobně." ,,Oba jste byli skvělí,"řekla mrzimorka. S námi tady byli zároveň i Cedric s Cho.Chvili po nás Viktor s Hermionou. Náhle jsem viděli Fleur jak vzlyká:,,Moje sssestra, ona tam sůsstala." Harry náhle skočil znovu do jezera a za chvíli se s malou Gabrielou vrátil. Fleur jim pomohla z vody a hned Harryho objala:,,Ty si jí sachránil ikyš nebyla tvoje sajatkyně," a políbila ho. Můj kamarád zrudl.Poté Brumbal vyhlásil vítěze a to jsem byla já, Harry a Cedric, protože jsme se vynořili zároveň a u Harryho to byli, protože zachránil i jinou oběť.

Harlee Raddleyová-Dcera Pána zlaKde žijí příběhy. Začni objevovat