Part 5- مجی و فرزان

49 12 124
                                    

گزارشگر با لبخند رو به دوربین گفت: سلام! احتمالا شما هم مثل ما دلتون برای طلسم آرزو و ماجراهاش تنگ شده. برای همین مصاحبۀ جدیدی براتون آماده کردیم تا کمی به حال و هوای طلسم سفر کنیم.

دوربین آرام آرام عقب آمد و در حینی که مهمانان این جلسه در کادر تصویر قرار می گرفتند، گزارشگر ادامه داد: با توجه به اینکه ییبو کوچولو بهمون تاکید کرده ما مهمون اونها هستیم، نه برعکس؛ پس باید بگم امروز دو دختر جذاب داستانمون میزبانی ما رو پذیرفتن.

مجی و فرزان هر دو رو به دوربین دست تکان دادند و با هیجان لبخند زدند.

گزارشگر با لبخند پرسید: خب خانمهای عزیز! از اینکه امروز افتخار دادین تا جلوی دوربین ما بنشینین ممنونم

مجی گفت: خیلی بحث افتخار نیست، فکر کنم وقت نداشتین. چون من و فرزان که وقتمون خالی بود.

فرزان هم تایید کرد: آره کار خاصی نداشتیم. یه دور دنیا رو ترکونیدیم دیگه بعدش کار خاصی نداشتیم.

مجی هم در ادامه گفت: آره خب اونم خیلی زحمتش با ما نبود بقیه بهشون یه کم فشار اومد. نه اینکه دنیا یه کم بزرگه، خوب نمی ترکید. ما فقط یه گوشه واستاده بودیم گوشامونو گرفته بودیم

گزارشگر با خنده گفت: حالا ترکید؟

مجی: در حد جزئی که هر وعده ما یه نون و ترکیدگی دنیا می زدیم به بدن، ولی اون ترکیدگی گنده رو نه خوشبختانه هنوز یه نفسی میاد و میره تا ببینیم ییجان ها چه می کنن.

گزارشگر با همان خنده به چهرۀ خیلی جدی دخترها که پارازیتهایشان را با لحنی خیلی منطقی پشت سر هم ردیف می کردند، گفت: خب اگه موافقید بریم به سئوالاتی که بیننده های عزیزمون برامون کامنت گذاشتن برسیم.

مجی: جان ما دارن می بینن یا ما رو ایسگاه کردین؟

گزارشگر جدی شد: نه دارن می بینن.

مجی سرش را به گوش فرزان نزدیک کرد ولی با صدایی که حتماً در میکروفون ضبط شود گفت: مگه اونا خواننده نیستن؟

فرزان هم به همان شکل گفت: حتماً در مورد بینایی ذهنی حرف می زنه.

-: اوووو... چقدر باهوشن. یادت باشه دستورالعمل این حجم باهوش شدن رو ازشون بگیریم.

-: حله.

مجی رو به گزارشگر که انگار اصلا حرفهایشان را نشنیده بود کرد و گفت: خب ما در خدمتیم.

گزارشگر که لبخند روی لبش کمرنگ هم نمی شد پرسید: برای اولین سئوال اینکه بر اساس اسمهاتون شما خارجی هستین درسته؟

فرزان: خارج نسبت به کجا؟

مجی هم تاکید کرد: آره خب دیگه توی قصه ای که از کره ها و دنیاهای دیگه کاراکتر داره فکر کنم مرز بندی جغرافیایی کرۀ کوچیکی مثه زمین از منظومۀ شمسی خیلی معنای خارجی و داخلی دقیقی نده.

InterviewDonde viven las historias. Descúbrelo ahora