פרק 9 - המכתבים

69 11 1
                                    


היי:) זה יהיה פרק טיפה שונה.
בסוף פרק 5 נמצא המכתב שסיריוס שלח לרגולוס, ובפרק 6 גם פיטר וג'יימס כותבים למשפחות שלהם, אז חשבתי שאני פשוט אשים פה את מה שהם כתבו ואת מה שענו להם.

********

היי אבא ואמא! זה ג'יימס!
אני שכחתי לכתוב לכם ביום שהגענו לבית ספר כי הייתי עם החברים החדשים שלי. סליחה אם הדאגתי אתכם. 
אני ישן בחדר עם עוד שלושה ילדים שהשתבצו לגריפינדור. 
לילדים האחרים קוראים פיטר פטיגרו, סיריוס בלאק ורמוס לופין. אני חושב שאתם מכירים את השמות האלו.
סיריוס הוא לא כמו המשפחה שלו, משהו מוזר במשפחה שלו. אבל ממש כיף לי להיות איתו.
פיטר גם נהיה חבר טוב שלי, אנחנו מדברים הרבה ואבא שלו הוא הבעלים של החנות גלידה בסמטת דיאגון! אתם בטח כבר יודעים את זה אבל.
ועם רמוס אנחנו לא כ"כ מדברים. אני באמת ניסיתי לדבר איתו, כולנו ניסינו, אבל הוא לא כ"כ נותן לנו להתקרב אליו. כולם צוחקים עליו כי יש לו צלקות על הפנים, אבל לדעתי אלו צלקות ממש מגניבות. אני רוצה להיות חבר שלו.
אני משתדל להיות תלמיד טוב, כבר העלתי כמה נקודות לבית שלנו!
בהפסקות אני ופיטר וסיריוס מסתובבים במסדרונות וחוקרים אותם. סיריוס אפילו מצא ציור של מישהו שנראה כמו סבא רבא רבא שלו.
ופגשנו גם את סר ניקולס, הרוח רפאים. הוא ממש מגניב! ופיבס עושה כל הזמן מתיחות והצלחנו פעם אחת למתוח אותו בחזרה! זה היה כ"כ מצחיק.
אני אכתוב לכם עוד בהמשך, אני אוהב אותכם הכי בעולם! נשיקות וחיבוקים.
אוהב מאוד,
        ג'ימבו שלכם.

לאמא ואבא.
זה פיטר אם זה לא ברור. מה שלומכם?
אצלי הכל ממש טוב. הכרתי חברים והם נחמדים ממש  אלי. סיריוס וג'יימס.
הם לא מתייחסים אליי רע, הם מתייחסים אליי כמו אל אחד מהם וכשבכיתי כי ילד מסלית'רין צחק עלי סיריוס הגן עליי וג'יימס עזר לי להרגע ועודד אותי.
אני מקווה שנמשיך להיות חברים לנצח.
אני מקווה שהכל בסדר אצלכם, אני כבר מתגעגע.
אני מקווה שתאהבו את החברים שלי, כי אז אני אצטרך להחליט את מי אני מעדיף ואני ממש לא רוצה לחשוב על זה.
בכל מקרה, נתקראה שוב בכריסמס.
אוהב הכי בעולם,
                פיט.

רג'י היקר,
מה שלומך? איך ההורים?
אני בסדר, אבל אני מתגעגע אליך. אני מבטיח לך שאבוא הביתה בכריסמס. אני לא יכול לעזוב אותך לככ הרבה זמן.
התמיינתי לגריפינדור. אני יודע שאבא ואמא לא יאהבו את זה כי כולם התמיינו לסלית'רין, אבל האמת שרציתי להתמיין לשם.
הכרתי חברים חדשים! סוף סוף יש לי חברים חדשים!
אבל אל תדאג רג'י, לא שכחתי אותך. אתה עדיין הכי חשוב לי בעולם.
לחברים שלי קוראים ג'יימס ופיטר, הם גם טהורי דם אז אני לא מאכזב את אמא ואבא, למרות שאני חושב שהם לא ככ יאהבו את המשפחות של החברים שלי.
אני אכלתי ממתקים גם היום וגם אתמול, היית מאמין?? אני מחכה ככ להביא לך לטעום. אני בטוח שתאהב אותם.
חוץ מפיטר וג'יימס יש עוד ילד שישן איתי בחדר. זה ככ מוזר לישון בחדר עם עוד מישהו שהוא לא אתה! אבל זה גם נחמד להיות עם עוד אנשים.
בכל מקרה, לילד האחר קוראים רמוס. נכון שרמוס זה שם מוזר? ולילד הזה יש צלקות על כל הפנים!
אל תראה את המכתב הזה לאמא ואבא. זה הסוד הקטן שלנו.
ממני, סיריוס

///

סיריוס,
אני בסדר וגם ההורים. אני משתדל מאוד להתנהג יפה בעיקר עכשיו כשאתה לא יכול להגן עלי ולטפל בי.
בלילה כשקשה לי לישון, קריצ'ר מנסה לעזור לי.
גם אני מתגעגע אליך. אני שמח שתחזור בחג כי אחרת זה יהיה כ"כ שונה.
אני שמח בשבילך שהתמיינת לגריפינדור, אבל אני מפחד ממה שההורים יעשו כשיגלו.
אני שמח שהכרת חברים. אני אשמח לשמוע עליהם יותר. חיכית להכיר חברים המון זמן.
רמוס זה באמת שם מוזר. אבל מי אנחנו שנדבר?
תכתוב לי הרבה, אני אשמור את כל המכתבים.
אני מחכה כבר לראות אותך שוב.
רגולוס.

פיטר שלנו,
אנחנו שמחים מאוד לשמוע ממך.
אנחנו שמחים לשמוע שמצאת חברים שאוהבים אותך ומגנים עליך. חברים כאלו צריך לשמור טוב.
אצלנו הכל בסדר, הכל רגוע.
תזכור שגם אם יש אנשים שאתה לא מוצא חן בעיניהם, אתה לא צריך לתרגש. אם צוחקים עליך על תגיב, תתעלם. הם רוצים את התגובה שלך ואם תבכה או תגיב הם ימשיכו.
תלמד טוב ותהיה עם החברים שלך אלוף שלנו. אנחנו נתראה בעוד כמה זמן.
אוהבים, אבא ואמא.

ג'מבו אהוב שלנו.
דאגנו קצת, אבל ניחשנו שבאמת היית עסוק עם החברים החדשים שלך.
אבא אמר שהוא מכיר את לופין, הוא עובד במשרד הקסמים. את משפחת בלאק אנחנו מזהים. הם לא מאמינים באותם דברים כמונו ג'יימס, אבל אני ואבא בטוחים שסיריוס הוא חבר טוב. שים עין עליו, תדאג לו.
גם את פטיגרו אנחנו מכירים כמובן, שניהם מאוד נחמדים.
אל תלחצו על רמוס לדבר איתכם, אבל תהיו אליו נחמדים. תהיה נחמד לכולם ג'יימס. אנחנו שמחים לשמוע שאתה מתעניין באנשים ששונים ממך כמו שחינכנו אותך להיות.
אנחנו כ"כ גאים בך, ואנחנו שמחים לשמוע שאתה נהנה.
תזכור שבית הספר זה לא רק לימודים אלא להכיר אנשים חדשים ולהתפתח מכל הבחינות.
אנחנו מחכים כבר לפגוש אותך בכריסמס, אם החברים שלך רוצים הם מוזמנים להצטרף.
אוהבים אותך,
         אבא ואמא.

Hug All Your Friends Where stories live. Discover now