İyi Okumalar ♡
Saldırı? Nasıl bir saldırı sizce.
Tek kaşımı kaldırdım ve ona ciddi misin bakışı attım. O da tatlı olduğunu düşündüğü bir gülümsemeyle bana baktı göz devirip ayağa kalktım ve "Gidelim barii sen beni uyutmayacaksın belli" dedim. Bu dediğime tabi ki gülerek cevap verdi....
Tüm gün boyuca ben nereye gidersem Duman da oraya gelimişti hatta bir kere lavaboya gittiğimde oda benimle beraber gelip beni kapının önünde beklemişti. Belki gider diye içeride uzun süre kalmıştım ama o gitmemişti.
Şimdi ise okul çıkışındayız ve Duman benimle beraber yürüyüp yürüyemiyeceğini sordu ve yine o tatlı olduğunu düşündüğü surat ifadesiyle bana baktı ona göz devirip
"E yok artık" dedim."Eh şey, olmaz dimi"
"Olmaz"
"Tamam o zaman, yarın görüşürüz sıra arkadaşım"
"Görüşeceğiz sıra arkadaşım" dedim sıra arkadaşım kelimesini vurgulayarak.
Bişey demedi bende zaten hemen çıktım ve otobüs durağına doğru gitmeye başladım otobüs durağı görüş açıma girdiğinde benim bineceğim otobüs kalkıyodu koştum yetişmek için ama nafile çoktan gitmişti bile. Oflayarak eve doğru yürümeye başladım. Zaten çok yorgunum bide o kadar yol yürüyeceğim. Çantamdan kulaklığımı çıkarıp telofona taktım. Şarkı listeme baktığımda gözüme İstanbul Beyefendisi takıldı Çok sevdiğim bir şarkı olduğu için onu açtım. Şarkı Biraz geçtikten sonra şarkının nakaratını mırıldandım.
Ve onla bakıştıktan sonra ben kesildim
Ne Roma, ne Londra
Ne Madrid, ne ViyanaBir İstanbul beyefendisi gibi
Bir İstanbul beyefendisi
Agresif ama oldukça nazik
Bir İstanbul beyefendisiVe paylaşmıyor sevgisini
Bir İstanbul beyefendisi
Ve centilmenlik akıyor her yanımdan
Bu aşkın hanımefendisi
...Gideceğim yolda babamı gördüğüm için hiç ona görünmeden kısa yola saptım bu yol ara sokak olduğu için biraz tırsarak gidiyordum. Tam sola döncekken biri kolumdan tutup beni başka bir sokağa soktu beni kimin çektiğine baktığımda başımda 2 tane uzun boylu sakallı ve orta yaşlı adamlar vardı. Kaşlarımı çatıp kolumu çekmeye çalıştım.
"Bırak beni, Siz de kimsiniz!" diye haykırdım.
"Bağırma lan!"
"Ne diyosun sen ya Bırak beni diyorum sana!"
"Bizimle geliyorsun"
"Ya bıraksana beni! Gelmiyorum sizinle siz kimsiniz bırakın beni! " tabi ki bırakmadı
"İMDAT! KİMSE YOKMU! YARDIM EDİN!"
"Sus lan ne bağırıyorsun! Sen de bağla şunun ağzını çabuk" dedi yanında ki kişiye.
Sonra da beni bir arabaya doğru sürükledi.
"YA BIRAKSANIZA BENİ! KİMSE YOKMU YA YARDIM EDİN LÜTFEN!"
Diye haykırmaya devam ederken Duman'ı gördüm bana doğru koşuyodu ama adamlar onu görmedi. Beni zorlayıp arabaya bindirdiler hemen kapıları kapatıp. Sürmeye çalıştılar. Çalıştılar diyorum çünkü araba gitmiyordu. Kolumu tutan adam Şöför koltuğundaki adama hitaben " Kazım niye gitmiyo bu araba, Bassana gaza!" diye bağırdı.
"Basıyorum ama gitmiyor"
"Az daha yüklen o zaman"
"Olmuyor"
"İn de bak o zaman! Onu da ben mi söyliyeyim"
Şöför koltuğundaki, adının Kazım olduğunu öğrendiğim adam indi arabadan.
...Kazım denen adam gideli iki dakika oldu ama daha gelmedi. Yanımdaki adam söyleniyordu ama ben onu dinlemiyordum Kazım'a ne olduğunu düşünüyordum.
Acaba Duman mı bişey yaptı? Yada Kazım mı Duman'a bişey yaptı?
İnşallah Duman ona bişey yapmıştır. Yanımdaki adam daha fazla dayanamadı ve o da arabadan indi kapıları kilitlemeyi de unutmadı tabii.
Adam indikten sonra inleme sesleri geldi dışarıdan. Hemen pencereye yanaştım Duman ve o adam kavga ediyolardı. Duman benim ona baktığımı anlamış olacak ki bana baktı gözünü güven verircesine kırptı. Adam Dumanın boşluğundan yararlanıp ona yumruk attı korkuyla Bağırdım "DUMAN!".
Duman sendelese de düşmedi ve adama art arda iki yumruk attı. Adam yere düştü Duman durmadı ve adamın üstüne çıkıp art arda yumruk atmaya devam etti adam daha fazla direnemedi ve bayıldı. Duman son bir yumruk daha attı ve adamın üstünü yokladı anahtarı arıyordu galiba. Sonunda bulmuş olacak ki arabaya doğru yürüdü ve kapıları açıp bana elini uzattı. Elini tutup arabadan indim beni kendine çekip sarıldı bende sarılışına karşılık verdim. Dayanamayıp ağladım "Tüm bunlar niye benim başıma geliyor ya dayanamıyorum artık!"
"Hey hey sakin ol bak ben senin yanındayım bundan sonra böyle şeyler olmayacak"
"O da böyle dedi ama koruyamadı işte!"
"O-o kim"
Ondan ayrıldım ve "Boşver" dedim. O da zaten sorgulamadı ve benimle geleceğini hatta artık hep beni eve onun bırakacağını söyledi bişey diyemedim çok iyi olurdu. Bundan sonra zaten tek başıma dışarıya çıkamam.
Beni eve bıraktıktan sonra gitti.
Yorum ve Oy alabilir miyim?
Bu adamlar da kim?
Neler oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET
Fiksi RemajaZaten kötü bir hayatınız varken bir de lanetlenmiş olduğunuzu düşünün. Bizim hikayemiz de tam da bu şekilde yaşanıyor. Elvin sıradan ama bir o kadar da kötü olan hayatına devam ederken birden kendini bir lanete kurban giderken buluyor. Elvin bu lan...