|Selam,Rana ben:)
En sevmediğim zaman hep okul çıkışı olmuştur.Hayır popüler,ilgi gören kızlardan değilim.Üzülmemin sebebi genellikle malum kişi denilen şahısın da okulda olması.
"İpek,sen ne istersin?"
Bu soruyu soran kişi en yakın arkadaşım Simay.
"Seninki ile aynı olsun."
"Peki."
Şuan teneffüs ve kantindeyiz.Simay yiyecek bir şeyler alırken ben öylece oturmuş etrafa bakıyorum.
"Günaydın,hocam."
Çok sevdiğim matematik hocam günaydın dememe hafif bir gülümseme ile karşılık verdi sonra bana koşarak gelen,elindekileri düşürecek diye ödüm kopan Simay geldi.
"Al bakalımm."
. . .
Tostlarımızı yedik ve kantin çıkışına doğru gidiyorduk.
"Benim canım dondurma çekti bekler misin?Lütfeeenn."
"Olur.Hatta banada al."
"Beyaz istiyorsun di mi?"
Kafamı sallayarak onay verdim.Kantinin girişinde onu beklemeye başladım.Birden ufukta bir yakışıklı belirdi.
Turna kuşu lütfen sakin ol.
Aa evet sizi tanıştırmayı unuttum.Ben İpek Turna Özer bu da Turna kuşu yani kalbim...
"Gökhan!"
Yok ya benim adım salak olmalı.
"Efendim?"
Ela gözleri beni etkisi altına almıştı ve ben ne diyeceğimi bile bilmiyorum!
"İpek?"
"Ş-şey derslerden sonra kursa kalıcak mısın?"
Saçma bir soru ama aklıma daha mantıklı bir şey gelmedi.
"Kalıcam da.Niye sordun?"
"Hiiç merak yani."
"Garip bir merak."
"Doğru.Ben gidiyim o zaman."
"İyi misin?Sen zaten buradaydın,ben içeri giriyordum.Hadi görüşürüz."
Görüşür müyüz gerçekten?
"Görüşürüz."
Gökhan'nın gidişine bakarken,sırıtarak bana doğru gelen Simay'ı fark ettim.Tabiiki kimi sevdiğimi biliyordu.
"Oo İpek hanım-"
"Devam etme lütfen Simay.Rezil oldum zaten.Off ya."
"Bence çok tatlıydın."
"Keşke o da senin gibi düşünse."
"Belki düşünmüştür."
Yav he he gibisinden elimi salladım.10/B sınıfındayım ben,bu arada.Simay 10/D de.
En yakın arkadaşların aynı sınıfta olmaması kabus gibidir,sınıfta gözlerim hep onu arar ve bulamam amaa gözlerimin başka birini daha araması gerekmiyor.Çünkü biz sevgili Gökhan Yılmaz ile aynı sınıftayız.Üstelik o bana çok yakın bir yerde oturuyor.Derslerde dikkatimi dağıtan en büyük etken kendisi.
Simayla klasik vedalaşmamızı yaptık ve sınıflarımıza doğru gittik.Malum kişi daha sınıfta değildi.Kapıya yaslanmış içeriye bakıyordum.
"İpek çekilir misin acaba?"
Aaa Gökhan.Arkamı dönmemle göz göze gelmemiz bir oldu.
"Tabii."
"Teşekkürler."
BU ÇOCUK NİYE BANA BU KADAR TATLI GELİYOR.Umarım başka böyle düşünen biri yoktur.Gökhan geçtikten sonra bende sınıfa girdim ve yerime oturdum.Dersimiz fizik,kendisine pek bayıldığım söylenemez.
...
Ders başlayalı 22 dakika olmuştu ve zaman gerçekten geçmiyor gibiydi.
"Evet arkadaşlar sıradaki soru İpek'e ait buyrun efendim."
Bu kadından nefret ediyorum zaten tek ortak noktamız da bu.
"Tabii hocam."
Soruyu okuyordum ama hiç bir şey anlamadım ki ben.Çince daha kolay geliyor şuan.
"Pişt.İpek,cevap d."
Hı?Kimin bana yardım ettiğini anlamamıştım ama şuan ararsam eğer fizik hocam kopya olduğunu fazlası ile anlar.
"Iı şey cevap d mi hocam?"
Nolur doğru olsun.
"Hayret.Doğru bildin."
"Gerçekten mi?"
"Sen bile inanmadın di mi.Ama doğru."
Oleeyyy
Yerime sakince oturdum.Meltem hoca anlatmamı istemediği için çok şanslıyım.
"Teşekkürler dedin sayıyorum."
Selin?
"Sen bana yardım eder miydin?"
"Yok be.Ne uğraşıcam,cevap anahtarına baktım.Rezil olmana gönlüm el vermedi Turnacım."
TuRnAcıM.İsmimi seviyorum ama Selin gibi kişilerin dalga amaçlı kullandığını biliyorum.Turna kuşu bir hayvan olduğu için banada onu demeye çalışıyorlar.Bir şey demeden önüme döndüm.
"Boşver.Klasik Selin işte,sana yardım etmesi şaşırttı ama."
Konuşan kişi,Gökhan!
Bu arada yakınımda derken,yanımda oturması dan bahsediyordum.Evet biliyorum bu çok iyi bir şey olmasının yanında dezavantajlı bir durum da.
"Bende şaşırdım."
"Fizik dersini sevmiyorsun galiba."
"Evet,edebiyat bile daha güzel."
"Katılıyorum.Ama şimdi önümüze dönelim yoksa sözlü notu olarak 40 görmemiz yakındır."
O sessizce gülerken,ben onu izliyordum.
"Aynen."
Ve sohbetimiz böyle sona erdi.
Turna kuşu uçtu gidiyor şuan.
...
Okul çıkışı eve geldiğim gibi elimi yıkadım,üstümü değiştirdim ve yatağa fırladım.Tavana bakarak salak bir sırıtma eşliğinde,gün içinde olanları düşündüm sonrasında fark etmeden uyumuşum.
"Abla kalksana!"
Ne oluyor be!
"Ne var?"
"Yemek yemicen mi?"
YEMEK Mİİ
"Geliyorum."
Geri zekalı kardeşim Emre çıkarken nereden aldığını bilmediğim bir yastığı kafama atmayı da ihmal etmedi.
"Geri zekalısın sen çocuk!"
"Kime çektim acabaa."
Gıcık.
Zar zor kalktıktan sonra hava karardığı için ışığı açtım ve boy aynamın karşısına geçip kendime baktım.
"Yine mi güzelim yaaa."
"Yio değilsin."
"Sen hâla orada mısın?"
"Yok değilim.Salak bu kız."
Sahte olduğu belli olan bir gülümseme ile kapıyı yüzüne kapadım he he.
O sıra telefonum çaldı.
Yabancı numara?
"Alo,kimsiniz?"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turna Kuşu | Yarı texting
Chick-Lit0552 *** ***;Nasılsın? İpek;Ne yapacaksın bu bilgi ile? 0552 *** ***;Nasıl olduğunu öğreneceğim? Sanırım,turna kuşu çoktan uçup gitti... Yalanlar ortasında sıkışıp kalmış biriydim ben.Hayatım aslında kafamda kurduğum senaryolar gibiymiş,sahte.