2

73 5 0
                                    

"Alo,kimsiniz?"
Ses yok veya gelmiyor.

"Konuşuyorsanız sesiniz gelmiyor."

Ne olacağını merak ediyordum ama fazla film izleyen biri olarak,arama sinyal şeysileri ile konum bilgisi alan karakterlerin olduğunu sizde biliyorsunuzdur.Bu yüzden telefonu kapattım.Birden kapı açıldı.

"Gelsene,abla."

Emre,abla kelimesini bilerek fazla kullanmaya çalışıyordu çünkü aramızda sadece bir yaş var ve ben abla demesini istemiyorum.
"Gelicem dedim ya."Daha fazla dayanamayarak aşağı kata indim ve mutfağa geldim.Emre'ye dayanamadım sanmayın.Mis gibi yemek kokusuna dayanamadım.
"Eline sağlık aney."
"Şifa olsun balım."
                                    ...
Sarmaları yoğurda bandıra bandıra yedikten sonra odama elimde bir adet vişne suyu ile geri döndüm soğuk olması ekstra memnun etmişti beni.

Instagram'da gezinmek için aldığım telefonuma bir kaç mesaj geldiğini gördüm.

"Simay yazmış ona sonra bakarım elbise bakmıştır kesin yine.Aile grubu mesajları çok sıkıcı olabiliyor onu da geçelim.Alllah'ım umarım birgün mesajlar arasında Gökhan'da olur Amiinn-"
"ABLA GÖKHAN KİM?"
Sanane demek isterdim ama şimdi gidip ailenin tüm üyelerine anlatır.

"ArKaDaşım,biricik kaNkam."

"Bana pek öyle gelmedi.Neyysee bak ben sana ne anlatıcam."
"Dökül bakalım Emre reis."
Emre bana okulda yaşadıklarını anlatmayı hep sevmiştir ve bende dinlemeyi seviyorum.
                                  ...
"Ondan sonra Mine'de kızı hocaya söyledi haklı bir gerekçe bence."
"Katılıyorum."
"Ee sen ne yapion.Gökhan kim,bizim okulda ki mi.Ona mı aşıksın abla?"
"..."
"Gerçekten mi?Bak buna en az on yıl gülerim"
"Çok kırıcısın.Hain kardeş."
"Bence mutlu olman lazım çünkü söyleme sebebim onun çok yakışıklı olması değil senin fazla güzel olman."
Emre ondan beklemeyeceğim şeyler yapıyordu.Bu çocuk bana iyi davrandığına göre kesin bir şey istiyor.
"Ne istiyorsun?"
"Ben bir şey mi istiyormuşum?Yio."
"Eminsin di mi?"
"Hayır.Emre'yim"
Emre onu odadan atmam için çok güzel bir sebep vermişti.Milattan öncesine dayanan esprisi✨
O gülerken ayağa kalktım ve kapıyı açıp gitmesi için ellerimi salladım.
"Çık odadan."
"Hadi be abla.O kadar kötü değildi."
Emre'ye ciddi misin manasında bir bakış atınca odadan çıkmaya karar verdi.Yatağıma kuruldum ve telefonumu elime aldım.Bilinmeyen numaradan mesaj gelmiş???

0552 *** ***;Selam.

İpek;Selam?

Mesajı attığım gibi görmüştü.

0552 *** ***;Nasılsın?

İpek;Ne yapıcaksın bu bilgi ile?

0552 *** ***;Nasıl olduğunu öğreneceğim?

İpek;Sen var engel istemek?

0552 *** ***;Yok yok.Kim olduğumu niye sormadın,İpek?

Aa manyak ismimi de biliyor.

İpek;Söylemeyeceksin.

0552 *** ***;Evet ama sorman hoşuma giderdi.

İpek;Tamam.

0552 *** ***;Tamam.

Kim la bu?

0552 *** ***;Bugün çok mutluydun.Hayırdır?

İpek:Yakaladım!Bizim okuldasın.

0552 *** ***;Siz kimsiniz?

Turna Kuşu | Yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin