[<<4>>]

48 10 2
                                    

____________________________________

Felix ile birlikte merdivenlerden yavasca inerek kafeteryanin oraya inmeye basladik.

Ama sovmek istemedigim o sari surekli bana carparak indigi icin biraz sinir olmustum.

"Felix sakin ol biraz."

"Gercekten ozur dilerim ama cok gerginim."

"Neden bu kadar gerginsin ki? Bu ilk seferimiz degil."

"Evet degil ama en son korkudan buzlari mudurun kafasina atmistim."

Ah evet bunu hatirlayinca sessizce gulmeye basladim.

"O yuzden sen gelmeyeceksin ve buzlar sende olmayacak. Sadece nobet tutacaksin rahat ol."

"Aaaaa tamamm. O zaman sorun yokk."

Yavasca inmeye devam ederken kapiyi gorunce duraksadim ve Lix'e orada bekleyip nobet tutmasini soyledim.

Kapidan iceri girmeden once biri var mi diye baktim ve bisey gordum...O NE LAN!!!

GORDUGUM SEY INSAN HARIC HERSEYE BENZIYORDU. HAYIR BU ABARTMAK DEGIL BEMBEYAZ GECELIK YA DA POSET GIBI BISEY GIYMIS BISEY VARDI.

O "seye" gorunmemek icin seri adimlarla girip buzlari resmen 10 kiloluk cuvali alip disari ciktim. Cikmadan once o seye baktim ve orada olmadigini gorunce rahatladim.

"Aldin mi?"

"Lix elimdeki koca cuvali goremeyecek kadar mi korkuyorsun."

"Aaa cuval varmiss."

"Lix- neyse gel yukari cikalim."

____________________________________

Odaya gittigimde Seungmin'i kapida video cekerken gordum. Ona "n'apiyon?" der gibi bakinca gelin diye isaret verdi ve gittigimizde Jeongin'i ve opustugu Hyunjin'i gorduk.

Lix cok normal biseymis gibi dururken, ben Seung video cekmeyi birakinca

"HOP NAPIYONUZ LAN SIZ AILE VAR BURDA!! AMK SALAGI HYUNJIN FELIXIN YANINDA OPMEYE UTANMIYOR MUSUN BEBEK DAHA O!!"

Aninda Jeongin'in ustunden kalkan Hyunjin "Daha azini beklemezdim Jisung salagi." Diye soylenmeye basladi.

Innie'min tatli bebek ekmegimin ustune atlayan o ben niye suclu oluyorum simdi?

Jeongin pembe ve kirmizinin hatta morun her tonuna burunmus suratiyla Seungmin'in elindeki video kamerayi gormesiyle bayilmasi bir oldu.

Niye hep bu cocuga bisey oluyo amk?

"LAN DUSUYO LAN! HYUNJIN AMINOGLU HYUNJIN TUTSANA NIYE TUTMADIN?? REVIR, REVIRI CAGIRIN AMBULANS, POLISLER, FBI, CIA, FEDERALLER, MEB, SAGLIK BAKANLIGI HERSEYI CAGIRIN COCUK GIDIYO!!!!"

"JISUNG BI SUS KAFAMIZI SIKTIN LAN!"

"SENIN YUZUNDEN OLDU SAPIK SEUNGMIN!"

"SENDE BAGIRMASAYDIN AMK COCU!"

Kavga gibi olan ama aslinda olmayan cok samimi konusmamizdan sonra bakti olmicak Lix araya girdi

"YETER BE NE KAFA UTULEDINIZ COCUGU GOTURELIM ISTE!"

Herkes sanki hayalet gormus gibi kalinca Felix Jeongin'i sirtina alip revire kosmaya basladi. Bizde arkasindan kosmaya basladik.

____________________________________

Biraz anlamsiz ve gereksiz uzun bi bolum oldugunu dusunuyorum sizce nasil?

Ileriki bolumlerde umarim daha cok okunur ve inanin okundukca daha cok yazasim geliyo okunmayinca yazma istegi gidiyo

Bu arada normalde bu tarz konusan biri defilim hatta anksiyetem var nasi yaziyom bende bilmiyom

Ama yenicez inss neyse ileriki bolumlerde daha iyi basarlilaraa:D

Gulyabani | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin