[<<14>>]

25 8 0
                                    

____________________________________

Yine ben ve yeni bolum ua

ONCEKI BOLUMDE RYUJINI KATMAKLA IYI MI YAPTIM BILMIYOM AMA BI YERDE ONUDA KATMALIYDIM FIGURAN OLARAK MI KALSIN GUL GIBI KIZ

SIMDI BU BOLUM KONUSUNDA BAYA SUPHELERIM VAR AMA HADI BAKALIM
_________________________________

(Jisung)

Revirdeki sacma tartisma olmayan tartismamizdan sonra nasi tepki vermem gerektigi hakkinda hicbir fikrim yoktu.

Ustune ustluk trip ya da onun gibi bisi aticam diye salak gibi Lix'i orda birakmistim.

Bunu hatirladigim gibi revire dogru gitmeye basladim ama sonra revirin iki kapisi oldugunu hatirladigimdan diger kapidan revire gitmek uzere adimlamaya baslamistim.

Kapidan girip hala bitmek bilmeyen ve muhtemelen sogumus olmasina ragmen koca kavanozundan nescafesini icen Sua ablayi yine gorup selam verdim.

Muhtemelen ne zaman girip ne zaman cikmadigimi bilmediginden anlamadigini belirten bakislar atip geri selam verdikten sonra kahvesini icmeye devam etti.

Hemen sedyelerin bulundugu perdeli kisima ilerledim ve Lix orada mi diye baktim ve camdan efkarli efkarli bakan bi Felix ile karsilastim.

"Hey Lix iyi misin?"

Sonuk bakislari bana dondu.

"Yorgunum Jisung. Cok yorgunum ya."

Kendimi cok sorumsuz bir arkadas gibi hissediyordum. Cok ilgisiz bir arkadas.

Ona yaklasip kollarimi ona sardim.

Gozumden bir yas dustu.

"Galiba seni son zamanlarda cok eksik ettim Lix cok ozur dilerim."

Kalin sesiyle mirildandi.

"Ozur mu dilersin?" dedi sonra devam etti.

"Asil ben ozur dilerim herseyi kendi icimde halletmeye calistim sana da gelebilirdim cunku sen benim en yakin arkadasimsin."

____________________________________

QPDMWHDOWNDIOWKW BU HANGI KITAPTI HATIRLAMIYOM MALUM YASLANDIK ARTIK GUNDE YIRMI FIK OKUYOZ NERDEN HATIRLAYAK

QPDMWHDOWNDIOWKW BU HANGI KITAPTI HATIRLAMIYOM MALUM YASLANDIK ARTIK GUNDE YIRMI FIK OKUYOZ NERDEN HATIRLAYAK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dedosum be yasli diyince aklima sen geliyon

Bir Seungmin sozu der ki:
"Guys do you know Bangchan is so old"
_________________________________

Bu soylediklerini az cok anlamlandirsam da tum yuku kendi uzerine almasina sinir olmustum.

ULAN HEPIMIZ MUKEMMEL DEGILIZ KENDINI SUCLAMA LIXIM

"Hayir ikimizde birseyleri ihmal ettik ama istersen bunu duzeltebiliriz."

Sonuk yuzu aydinlanmisti.

Sundan

Suna donusmustu

Cok mutlu oldugundan o da hemen bana sarildi.

"AGAGAAGAAAAA CIDDI MISIN CANIM JISUNG KANKACIM BESTO FRENDOM COK SEVIYOM SENI!"

Bu soft ani bozmak istemesem de bunlarin neden oldugunu sormak zorundaydim ve sabirli biri degildim.

"Tamam Lix'im bende seni cok seviyom biliyorsun."

Ne ima ettigimi anlamis olmali ki geri cekilip oksurdu ve konusmaya basladi.

"Kuzenlerimin satis yaptigi bir bolge var ve bir gun zorla beni de goturduler o gun Changbin'i doven bir gruba rastladim ve kuzenlerimi alip Changbin'i onlardan kurtardim ama maalesef Changbin'in pesini birakip benim pesimi birakmadilar ve yine kenarda dovecekleri sirada Minho geldi ama onu da biraz hirpaladilar ve ben bayilmisim ama sonrasini hatirlamiyorum. Ha ayrica bu cetenin basi Changbin'in eski sevgilisiymis."

"Bu ne kadar suredir oluyor?"

Yutkundu ve sessizce ama sadece benim duyabilecegim sekilde cevap verdi.

"Yaklasik 1 bucuk ay."

"Lix gercekten bunu benden bizden bir bucuk ay boyunca sakladin mi? Hadi Jeongin ve Hyunjin'e soylememis olabilirsin bana niye soylemedin?!"

"Gercekten korkmustum dedigim gibi kim bulasirsa ona da dadaniyolar."

"Tamam olabilir ama yinede soyleyebilirdin bunlarla kendi basina yuzlesmek zorunda kalmazdin."

"Gercekten ozur dilerim Jisung. Ama gercekten ne yapacagimi bilemedim."

Gercekten uzgun gorunuyordu bu yuzden daha da uzatmamaya karar verdim.

"Tamam seni affediyorum ama lutfen birdaha olmasin."

"Tamamm cok tesekkur ederim Jiss!"

____________________________________

EVET YINE BI BOLUMUN SONUNA GELDIK VE PEK OLMADI SANKI AMA BILMIYOM

UMARIM BEGENMISSINIZDIR

Gulyabani | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin