____________________________________
SELAMM YINE COK EMIN OLMADIGIM BI BOLUM DAHAYALNIZ LGS COK FENA GIRDI
AMA OBP ILE HALLEDICEZ SANIRIM
VEEEE EGER YAKINDAKI ANADOLU LISESINE ALIRLARSA ANNEM NEWJEANS ALBUMU ALIRIM DEDIIIAAAAGAGAA
WALLA ELIMDEN GELENI YAPTIM AMA BU KADAR AZ CALISMAYLA YINEDE MUKEMMEL BI SONUC CIKARMISIM
KUZENIMDE SADECE IKI YALNIS YAPMIS TURKCEDEN
UC YILDIR ARAYIP SORMAYAN BABA TARAFI AKRABALARI ARAYIP DURUYO MKK
_________________________________
(Minho)
Dun neler oldugunu tam olarak hatirlamiyordum. Yine her zamanki gibi garip geceligimle asagi inip icmeye gitmistim.
Ask acisi cekiyoz be. Efkarli olmayalim da napalim.
Jisung'u yaklasik okula geldiginden beri takip ediyordum.
Neden dusman oldugumuzu tam olarak bilmedigim Seung dan sonra arkadaslarina goz gezdirirken bir gun o cikagelmisti.
Tam lobide fotokopi icin yalvarirken bagirarak elindeki bavullarla dramatik bi giris yapmisti.
O gun cok ilgimi cekmisti ve o gunden sonra onu gozetlemeye baslamistim.
Hic yanina gidememistim gidemezdim ozellikle o Seung denen kisi onun yanindayken.
Yine yurttan cikarken onun bana dogru geldigini gordum ve elim ayagima dolandi.
"Minho...Biraz konusabilir miyiz?"
Ilk basta suratini incelemekten ne dedigini anlamadim ama sonra adimi tekrar soyleyince onayladim ve tenha bi yere gittik.
"Aksam ne oldugunu hatirliyor musun?"
NE
NE OLDU KI AKSAM
"Ne...oldu ki aksam?
"Ah, demek hatirlamiyorsun. Anlatmami ister misin?"
Basimla onayladiktan sonra anlatmaya basladi.
"Yani nasil baslasam. Ben her gun seni gulyabani sanip kacan kisiyim."
nE
Ya kiyamam o kisi nasilda korkmustu o Jisung'um muymus.
"Ben... Nasil aciklayabilirim bilmiyorum. Gercekten cok ozur dilerim o kadar korkutmak istememistim ask acisi cekiyordum."
Jisung son cumleden sonra resmen kirmizi ve morun her tonuna burundu.
"Sey ben neden oldugunu biliyorum galiba..."
SIKTIR OYLE BISI YAPMIS OLAMAM DEGIL MI
YAPMADIM DEGIL MI
YOK YA
BASKA BISI SANMISTIR
HAY AMK NAPMISIM BEN
"O gun agliyordun yanina gittigimde de ilk once dalga gectin sonra beni okula geldigimden beri takip ettigini soyledin."
HASSSIKTIR
"Baska birsey yaptim mi?"
Zaten kipkirmizi olan Jisung simdi adini bile bilmedigim renk tonlarina burundu ve yavasca konustu.
"Sey aslinda bunlari dedikten sonra beni optun. Ve biz opusurken Yeji bizi basti ve ogretmenlerin bu saatlerde gelebilecegini ve cikmamizi soyledi bende felixten yardim aldim ve seni odana cikardik."
"Cok zahmet vermisim kusura bakma- BI DAKKA OPUSURKEN MI DEDIN YANI SENDE BANA KARSILIK MI VERDIN?!"
Biraz daha konusursam her yerinden kan fiskiracak olan Jisung bu haliyle bile cok tatliydi. ㅋㅋㅋㅋ
"Sey aslinda bende senden hoslaniyorum sadece Seung kisisi varken gorusemezdim bu yuzden sinifimi degistirdim."
Gercekten minnettardim ona
Bana ilk defa biri platonikligin otesinde birsey yasatmisti
Bunun uzerine onu kendime cektim ve sarildim.
"Tesekkur ederim, cok tesekkur ederim."
Jisung'un biraz duygulandigini hissettim cunku hepimiz yetimdik ve gecmisimiz yorucu, uzucu ve pismanlik doluydu.
Dusunceli sekilde sariliyorduk ki Jisung'un dudaklarini dudaklarima bastirmasiyla bimden cikip soka girmem bir oldu.
Onun da ne yaptigini bilmedigini anlamak cok zor degildi ama ben ona bu sefer yardim edecektim.
Sesli bir sekilde opusmeye devam ederken onu hafifce duvara yasladim ve belinden tutarak kendime cektim.
Neyseki tenha bi yere gitmistik yoksa Seung bicinin adamlari gorup ispiklerdi hemen.
Onu icime saklamak istiyordum gercekten mukemmeldi ondan daha iyisini dusunemiyordum bile.
Calan zilin sesiyle sesli bi sekilde ayrildik ve Jisung'un hafifce gulumsedigini gordum. Gulusun icin olurum be cocuk.
Derse kosarken Jisung'un opusmemizden dolayi nefes nefese kaldiktan sonra kosamadigini fark ettim ve onunde hafifce comelip "Hadi tasiyim seni." dedim ve ilk basta yine kizarip bozardi ama sonra cikti ve sinifa dogru kosmaya basladik.
Kapiya geldigimizde onu indirdim ve hocadan iki dakika once sinifa vardik.
Sinifa girdigimizde yani bos olan siraya dogru ilerledi bende Changbin'in yanina gittim.
____________________________________
EVETTT BU BOLUM DE BELE BISI OLDUUU UZUN SUREDIR ATAMAMISTIM UMARIM TELAFI ETMISIMDIRR
SONRAKI BOLUM BIRAZ UZUCU YA DA KARANLIK OLABILIR SANIRIM AYNI GUN IKI BOLUM ATICAM
Liximm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gulyabani | minsung
Fanfictionjisung: ya aq cok korkunctu gulyabani gibi dadandi her gun geliyo bu Yatakhanede Jisung her gece mutfaktan birseyler calmaya gider ama bi gun karanlikta biriyle karsilasir ve gulyabani sanar. -Ingilizce klavye -Text&Duz yazi -kufur ve biraz cinse...