____________________________________
SELAMM ONCELIKLE BU BOLUM BIRAZ TRAVMATIK BU YUZDEN ETKILENECEKSENIZ COK OKUMAMANIZI ONERIRIM AMA COK ABARTILI DEGIL ETKILEYECEGINI SANMAMIYI OKUMALARR
_________________________________
(Yeji)
Yine yapmislardi yapacaklarini.
Neden benden bu kadar nefret ettiklerini hicbir zaman anlayamasam da artik gercekten bikmistim.
Yine sabah okula giderken basima cuval gecirip karanlik bir odaya getirmislerdi beni
Oda cok kirliydi ve pis kokuyordu
Bana da oyle demislerdi.
Pis, kirli zihniyetli ve gereksiz biriydim onlar icin
Hep boyle rencide ederlerdi beni
Sonra bu karanlik odaya gotururlerdi
Bana nasil biri oldugumu soylemeden de haykirabilmek icin
Artik o kadar cok buraya kapatilmistim ki artik en yakin arkadasim olmustu bu dort duvar
Kapiyi ustume kapatip kapidaki kucuk delikten bakmaya basladi bana, neden bana bu kadar nefret besledigini bilmedigim Yuri.
"Bak yine seni sana getirdim Yeji. Insanin ne oldugunu soylemek sevapmis bak iste sana ne oldugunu soyluyoruz."diyip gulustuler.
"COK KISKANIYORSUNUZ DEGIL MI? ODUNUZ KOPUYOR BIRI SIZE BENIM SIZDEN DAHA IYI OLDUGUMU SOYLEYECEK DIYE."
Pot kirmisim gibi dondu kaldi gerizekali.
"NE ANLARSIN SEN PIS VASOFKA SENI! BU KADAR GUZEL OLMAYI ASLA HAK ETMIYORSUN BEN SENIN KADAR GUZEL OLSAYDIM ERKEKLERLE ARKADAS OLMAK YERINE HEPSINI KAPIMA KOLE EDERDIM!"
KENDINI COK KUCUK DUSURDU GERIZEKALI SURTUK
"CANIM BENIM ALLAH BILIYOMUS NE OLUCAGINI KI VERMEMIS BOYLE BISEY OLMUSSUN ISTE."
Utanc ve sinir karisimiyla kirmizinin her rengine burundukten sonra cevap vermesi gerektigini hatirladi.
"Su durumda bile bunlari soyleyebiliyorsun pis orospu seni."
"Benden gercekten korkmasaydin beni buraya tikip ordan laf yetistirmek yerine karsima gecip yumruk yumruga dovusmeyi tercih ederdin."
"COK BILIYON SEN SANKI BENI YENICEN DE BURDA BOS BOS KONUSUYON TAMAM ABI EN ERKEK SENSIN!"diyip kapiyi tekme aticam diye sikerek iceri girdi Yuri.
"SENI SIKERIM HWANG YEJI!"
Ne kadar alcak bi insan bu ya
Bu garip lafin ustune bi kahkaha patlattim ve gulerek ona baktim ve ne soyledigini anlayip suratinin degisimini izledim.
"ABI SEN WALLA COK KOMIKSIN BENI BU YUZDEN BURAYA KAPATIYODUN BURAYA GIREN KIRLENIYO AMK, GALIBA BU DA BENIM CURUK ZIHNIYETIMDIR DIMI?!"
Kiz en sonunda o kadar kudurdu ki yanima gelip sacima asilmaya calisti ama ben onunla kavgaya girme zahmetine bile girmeden aradan sivistim ve kapidan cikip okula dogru kosmaya basladim.
Cantami baska yere saklamislardi ve cantami aramak icin arkamdaki Yuriyi halletmem gerekti ama en sonunda cantami da alip okula dogru yol almaya basladim. Okulun kapisinin onune gelince nefes nefese kalmistim.
Hizla sinifa ciktim ve hocadan ozur dileyip birsuru azar isitip yerime oturdum. Jisung'a hafifce gulerek selam verdim ama o kizgin gibiydi.
"Noldu Jisung bi sorun mu var?"
"Evet sorun sensin. Bu kacinci oldu artik buna bi son vermeliyiz yoksa okuldan atilacaksin."
Benim hakkimda endiselenmesi cok tatliydi ama kimseyi karistirmak istemiyordum bunu kendi yontemlerimle halledecektim. Belki sadece biraz yardim alabilirdim o kadar.
"Gerek yok Jisung ben hallederim sadece benim icin kucuk bi iyilik yaparsan cok ii olur."
____________________________________
Planim basitti, Yurinin hoslandigi kisinin Jisung'un arkadasi Seungmin oldugunu ogrendim ve birlikte Seungmin'den kuccuk bi iyilik istemeye gittik.
Seungmin hicbirsey anlatmamisiz gibi tekrar sordu.
"Ne yazim dedin?"
Bende ucuncu kez tekrarladim.
"Ask mektubu."
"Birde gidip kendim mi vericem yok artik."
"Ya cok bisey degil kizi tenhaya cagiricaksin ve geldiginde orada olacaksin sonra iki dk bekle sana aldigim bi hediye var onu unutmusum alip geliyom dicen sonra hediye diye ben gidip kizi dovucem sonra benimle ugrasmamasi icin tehdit edicem okey?"
Seung bey sonunda anladi sanirim.
"Heee tamam ya guzel planmis o is bende o zaman."
Kabul ettigine sevinmistim.
"UAAAAGAGAA COK SAOLL SEUNG.UMARIM KIZI BI GUZEL BENZETIRIM DE BIDAHA BULASMAZ"
____________________________________
1-2 AY SONRA GEC DUZENLEME
BEN NORMALDE BI BOLUM DAHA YAZMISTIM INTIKAM ALIYOLARDI AMA BOLUM SILINMIS BU YUZDEN TEKRAR YAZICAKTIM AMA AYNISI OLMADI ONCEKINI COK GUZEL YAZMISTIM VE INTIKAM ALMISLAR GIBI DUSUNURSENIZ SEVINIRIM.
____________________________________UMARIM BEGENMISSINIZDIRR
BENIM NE BICIM FANTEZILERIM WARMIS AW
YEJI VE BULLYSINE DE BI BOLUM YER VERELIM DEDIM ZATEN MINSUNG SUAN SAMIMI AMA SEVGILI DEGILLER AGA B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gulyabani | minsung
Fanfictionjisung: ya aq cok korkunctu gulyabani gibi dadandi her gun geliyo bu Yatakhanede Jisung her gece mutfaktan birseyler calmaya gider ama bi gun karanlikta biriyle karsilasir ve gulyabani sanar. -Ingilizce klavye -Text&Duz yazi -kufur ve biraz cinse...