SELAMLAE ABILER YINE BOLUMDEN EMIN DEGILIM AMA OLSUN YAPIYOZ BISILER ISTE_________________________________
(Jisung)
Valla dun Yeji kardesle biseyler konusmustuk ama gece aklima Minho geldigi icin tum gece onu dusunmustum ve bu yuzden hersey aklimdan ucup gitmisti.
Aklima ilk o geldiginden Hyunjin'i aramaya karar verdim. Hemen acti sanki nobet tutuyo gerizekali.
"Alo Hyunjin abim nasilsin?"
"Iyi Jisung kardes napalim gecinip gidiyoz iste."
"Sus sanki elli yasindasin pezevenk."
"Sensin elli yasinda pezevenk. NIYE ARADIN LAN BENI?!"
"ARAYAMAZ MIYIM LAN?! ARAYAMICAKSAM NEDEN BENIM ARKADASIMSIN?!"
"NE BILIYIM NEDEN ARKADASINIM?! SUS ZATEN COK SINIRLIYIM O VALE BOZUNTUSUNA."
"LAN SEN BASINDAN NIYE BULASTIN KI ONA?"
"NASI NEDEN BULASTIM?! ULAN O SEREFSIZ BENIM EKMEGIME BULASTI!"
"LAN KIMSE BULASMADI SENIN EKMEGINE! BEN BISEY SORUCAKTIM."
"NE SORUCAKTIN ACUN ABI HADI SOYLE DOMINIGE GELICEM YOKSA."
"NIYE DOMINIGE GELIYON LAN? SEY DICEKTIM BIZ DUN BISEYLER KONUSTUK AMA KIM KIMDEN LAF ALICAKTI?"
"NE BILIM DINLEMEDIM KI JEONGINI KESIYODUM BEN!"
"ULAN PEZEVENK NE DIYE ARADIYSAM SENI. HADI GORUSMEMEK UZERE." diyip yuzune kapattim.
Lix'i mi arasam diye dusunurken salak gibi gece boyunca Minho'yu dusundugumden elim direk Minho'ya gitti ve ARADIM.
LANET OLSUN AMK
ne drama yaptin kardesim
Aslinda bilerek aradim QWOMDEHODNWJDKJWJ
Baya bekledim ama acmadi bende Lix'i aradim.
"Alo Lix nasilsin?"
"Iyi Jisung sen?"
"Iyi bende. Ben sey icin aramistim ya biz bisiler konusmustuk ama kim kimden laf alicakti ben unuttum."
"Seni hayal kirikligina ugratmak istemem ama bende tam hatirlamiyorum Jis."
"Tamamdir Lix hadi iyi geceler."dedim ve kapattim.
Napicam simdi amk Yeji veledini mi arasam diye dusunup Yeji'yi aradim
"Ulan Jisung senin baska isin yok mu kardesim mesgulum."
"Senin ne isin olucak velet. Bisey sorucaktim."
"Sorma kardesim sanayideyim."
"Ne sanayisi amk BI TANE SORU SORUCAM."
"SOR KARDESIM SOR."
"YA SIZINLE BISEYLER KONUSMUSTUK AMA KIM KIMDEN LAF ALICAKTI BEN HERSEYI UNUTTUM VE HERKES UNUTMUS."
"AMK BENDE KAFA MI VAR BENDE UNUTTUM SIZ KENDI ARANIZDA PAYLASIN."
"NEYI PAYLASALIM AMK YEMEK FALAN PAYLASIRSIN ADAMLARI DEGIL."
"Yo onlarida paylasirsin uzatma iste Jis paylasirsiniz."
"Demesi kolay tabi pis velet sen sevdigin kizla yapican ben bu gerizekalilarla."
"Abartma be sanki sen cok akillisin."
"ULAN COCUK SEVGILISI VALEYE ARABAYI VERELIM DEDI DIYE VALEYI DOVDU AMK. SENCE BU ABARTILMICAK BISEY MI?!"
"Yani sende haklisin ama abartma alismaya calis kac yildir arkadassiniz alisamadin mi daha."
"Valla gecen sene boyle degillerdi bisi oldu bunlara."
"Neyse Jisung kardes Yeji kacar hadi gorusuruz."diyip yuzume kapatti velet.
Napalim uydurucaz biseyler iste.
____________________________________
Okula gittigimde dersten sonra hemen kantine inip tarikatimla bulusmaya gittim.
"Evet arkadaslar hepimiz mal gibi plan yapip sonra unuttugumuz icin bastan plan yapicaz tamam mi?"dedim ve herkes onayladi.
"Bence ilk once bahcivan klubunde suphelilerden varmi diye bakabiliriz."dedi Ryujin.
"Cok haklisin bencede oyle yapalim hadi gidek."dedim ve yola ciktik.
Gittigimizde hepimizi almadilar bu yuzden Lix Ryujin Yeji ve ben girdik.
Listeyi bulduktan sonra bakarken bi isim dikkatimi cekti:
Euljin
Euljin nasi isim amk hic duymadim. Kiz mi erkek mi belli degil.
Ama sonradan neyse diye dusunup listeye goz atmaya devam ettim ve ilk suphelimizi buldum
Gowon.
Hemen digerlerine haber verdim ve not aldiktan sonra goz gezdirmeye devam ederken Yeji'nin sesiyle oraya dondugumde Taehyung'u buldugunu gordum.
Taehyung ne alaka amk bu cocuk kabadayi kilikli bi salak degil mi napiyo bahcivan klubunde.
Cok supheli🤨
"Gercekten dusunecegim son isimlerden biriydi bu listeyle gram alakasi yok."dedi Lix.
"Bak zaten hic derslere gelmemis sadece bes gun onceki derse gelmis."dedi Ryujin.
"Galiba baya yakinlastik baksana cogu sey uyusuyor."dedim.
"Ama ya hedef sasirtmak icin Taeyi kullaniyorlarsa, o kadar kavgadan sonra boka bulasmis olamaz mi?"dedi Yeji.
"Oha cok mantikli."dedi Lix.
Amk bok cukuru gibi bu ne.
Listenin sonuna geldigimizde tam umudu kesmistik ki bi isim daha gorduk. Daha dogrusu Yeji gordu ve tuttugu nefesinden kim oldugunu anladim.Jo Yuri
"Birini daha buldum."diye mirildandi Yeji.
"Yuri hic derse girmemis. Son zamanlarda okula bile gelmedigini duydum aciga gecmis sanirim."dedi Lix.
"Gercekten cok karisik. O zaman suanki hedefimiz Yuri olsun Taeyide bi arastiralim."dedi Lix ve hepimiz onayladik.
"Acaba Yuri'yle evi yakin olan zenginlerden biriyle is birligi yapip Yuri'yi mi arastirsak?"dedi Yeji.
Emin misin? der gibi baktim ve belki de ilk defa onu bu kadar emin gormustum.
"Yuri yurtta kalmiyor mu?"dedi Lix.
"Aciga gectigi icin yurtta kalmaz evindedir."dedim.
"O zaman adresini oglen teneffusunde ogrenelim."dedim ve hepsi onayladi.
"Peki kimler gelicek?"diye sordu Yeji.
"Sen gozetlersin Ryujin de adresi ogrenir eger ek insan lazimsa inek Seungla ogretmeni oyalariz."dedi Lix.
"Oha Lixim genius musun helal olsun sana."dedim.
Tam cikiyorduk ki aklima bisey gelmesiyle hepsini durdurdum.
"LAN GOWON NOLUCAK? ONU UNUTTUK."dedim.
"Harbi lan onu unuttuk. Onu napicaz?"dedi Yeji.
"Onu biraz sonraya birakalim biz Yuri isini hallederken Jeongin ve Hyunjin onu halletsin."dedi Ryujin ve onu onayladiktan sonra ciktik ve odanin basinda sus olsun diye duran hocaya tesekkur edip gittik.
____________________________________
BOLUM SONU KONUSMASI
NASILSINIZ II MISINZ
BOLUMU UMARIM BEGENMISSINIZDIR
HADI GORUSURUZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gulyabani | minsung
Fanfictionjisung: ya aq cok korkunctu gulyabani gibi dadandi her gun geliyo bu Yatakhanede Jisung her gece mutfaktan birseyler calmaya gider ama bi gun karanlikta biriyle karsilasir ve gulyabani sanar. -Ingilizce klavye -Text&Duz yazi -kufur ve biraz cinse...