Yine ben ua simdi acikcasi flashback konusunda hala suphelerim var ve nasi olucak bilmiyom girdim bi ise bari sonunu getirek
_________________________________
Flashback sesleri*
(Seungmin)
Yine yalnizdim. Herkesin bir dostu olmadi bir kardesi vardi ama benim kimsem yoktu.Annem olacak kadin babami zengin picleriyle sayanadigim kadar cok aldatmisti, sonra da geberip gitmisti.
Annem gocup gittikten sonra babam ya da benden nefret eden ve tamamen yuk olarak goren kit goruslu yuzunden her gun dayak yiyordum.
En sonunda cinnet gecirip babama bi tane gecirip evden kacmistim.
Suan bir yetimhanedeyim, yalniz ve yabanci. Herkes beni boyle tanimlardi ama bir kisi bile hikayemi merak edip neden boyle oldugumu soramazdi, sormazdi.
Bir arkadas grubu vardi, yetimhanede ne kadar populer olabilirseniz onlarda oyleydi iste.
Iyi insanlardi belki baskalarina gore, ama bana gore zorbanin tekiydiler. Biriyle once iyi anlasir ve aralarina almis gibi yaparlardi. Sonrasi vahim zaten onlarla arkadas olabilecegini sanan enayiyi hem dover hem de parasini somururlerdi.
____________________________________
Cok arkadas meraklisi degilim ama bir tane bile olsa iyi olurdu be. Aslinda onceden vardi.
Adi Chan di yani o oyle soylemisti. Avusturalyadan gelmisti ama Koreliydi.
Ilk basta gercekten arkadas olabilecegimize inanmistim.
Ama sonra Huening Kai ve Changbin diye birileri gelmisti. Hemen yanimiza geldiler ama basbaya beni disliyorlardi.
Bi "Seungmin sen git gizli bise konuscaz." demedikleri kalmisti ki onu da dediler.
Genelde boyle seylere pek takilmam ama Chan i kimseyle paylasmak gibi bi niyetim yoktu.
Ama sonra pes etmek zorunda kaldim tabi bu orosbu cocuklarina harcayacak vaktim yokk.
____________________________________
Yeji dayinizdan not:
Cok uzun tuttugumu biliyorum ama ana konuya geciyom ua
_________________________________Sinifta sessizce siramda oturup kitap okuyordum ve hocanin gelen sesiyle irkildim, geldigini duymamistim.
"Cocuklar, haftasonu bir muzik etkinligi duzenliyoruz biletler okulumuzun ogrencileri icin ucretsiz disaridan gelenler icin 50.000 won."
Nasil olsa gitmeyecegim diye dusunurken Changbin ve Huekai yanima oturdu.
"Sende geliyorsun degil mi Seung? Seni gormeyi cok isteriz." yalaka kopkeleri sizi nah gelirim.
"Gelmem ben yetimhanede film acarim." dedim gecistirmek icin.
"Olmaz oyle sey bak Chan da geliyor senin de gelmeni istedi."
"Son kez soyluyorum gelmeyecegim!" Diye bagirdim en sonunda.
Sonra da aralarinda gulusup gittiler.
Hep giderler.
____________________________________
Yetimhanede bos bir oda buldum ve tabletimi koyup rastgele bir film izlemeye basladim.
Yarim saat falan gectikten sonra basima birseyin gecirilmesiyle resmen boguluyor gibi hissediyordum.
Kurtulmaya calisiyordum ama cok siki tutuyorlardi.Asagi indigimizi hissettim ve basimdaki seyin sertce cikarildigini hissettim.
Gozlerimi actigimda bodrum katinda oldugumu gordum.
Ilk basta kimse yok gibi gorunse de golgelerin ardindan birilerinin yaklastigini gordum.
Onlardi ama Chan yoktu.
Minho, Changbin, Hueningkai ve nabiyom ben burda amk havasinda gezen Niki.
Herkes sessizdi. Sessizligi bozmak icin:
"Noldu yoksa caniniz sikildi ve simdi banada mi zorbalik yapacaksiniz?"diye cikistim.
Huekai resmen GERIZEKALIBUCOCUKYA der gibi Minho ya bakti ama Minho nun yuzunde mimik yoktu.
Minho "Orosbu cocu annenin yaptiklarindan sonra bize hesap mi soruyon?" diye (kesinlikle cok kibar bir dille) sordu.
"ANNEMIN YAPTIKLARINI NERDEN BILIYON?"
"ANAN OLACAK OROSBU ANNEMIN CINNET GECIRIP BABMI OLDURMESINE SEBEP OLDU!"
"TAMAM DA BEN NAPABILIRIM BENDE ANNEMDEN NEFRET EDIYORUM GERIZEKALI!"
"SEN NASIL NEFRET EDEBILIRSIN O OROSBU CALDIGI ALTINLARLA ESYALARLA GUZEL BIR YASAM SURMUSSUNUZDUR SERVET AVCILARI KECI BOKLARI SIZI!"
"LAN AMK SALAGI BENIM ANNEMLE ALAKAM YOK ZATEN ONUN YUZUNDEN BABAMLA YALNIZ KALIYORDUM NASIL SEVEBILIRIM?"
"OLSUN YINEDE ANNENIN YAPTIKLARINI SEN ODEYECEKSIN!"
"LAN SADIST RUH HASTASI PISLIK OCU KILIKLI RUHSUZ SEYTAN SENI BEN BISI YAPMADIM DIYORUM SALAK MISIN?!"
"EVET SADISTIM VE KONU SEN OLUNCA INSAN YARALAMAYI SEVIYORUM BASKA SORU?!"
Ulan ne mal cocuk amk.
Arkadaki film izler gibi izleyen salaklar bisi yapmayinca veled Niki araya girdi.
"LAN YETER MINHO BAK BISEY YAPMAMIS ISTE."
"YOK BEN SALMAM BUNU."
Dedi ve ben yetimhaneden ayrilana kadar hepsi ve bazen Niki ve Chan bile beni zayif gorup zorbalik yapti...
Flashback overrr*
____________________________________
Bu bolum de bele bisi oldu beyaa
Bu arada bu bilgiyi napcaniz bilmiyom ama
Yunan gocmeni ve Trakyaliyim QMDIWOMDGWKDBWHENEYSEEEEEE UMARIM BEGENMISSINIZDIR BU BOLUMU 40 OLMASA NAH ATARDIM HE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gulyabani | minsung
Fanfictionjisung: ya aq cok korkunctu gulyabani gibi dadandi her gun geliyo bu Yatakhanede Jisung her gece mutfaktan birseyler calmaya gider ama bi gun karanlikta biriyle karsilasir ve gulyabani sanar. -Ingilizce klavye -Text&Duz yazi -kufur ve biraz cinse...