[<<5>>]

46 11 2
                                    

____________________________________

Jeongin'i revire gotururken o beyaz seyi yine gordugume yemin edebilirim ama cok ustelemedim.

Revirin got kadar odasina 5 kisi girmeye calistigimiz icin revir abla bizi bagirarak resmen kovdu.

"Oda 3 kisilik bile degil cikar misiniz!?"

Felix "Ama Jeongin-" diye basliyordu ki ruh hastasi hemsire cocuga su sikmaya basladi.

"LAN NE SU SIKIYON LAN TAMAM GIDIYOZ ISTE." diye gurledi Felix.

Felixin sesi gorunusune gore fazla deep oldugu icin Seung araya girdi.

"LIXCIM SESIN BIRAZ SEY OLDUGU ICIN BOYLE BAGIRMASAN MI ACABA?!"

Felix sonradan hatirlamis gibi basini salladi.

"Tamam o zaman revir abla biz cikiyoruz sen halledersin."

"Revir abla ne ya Sua abla diyebilirsin. Buraya cok geleceksiniz gibi gorunuyor."

"O zaman tesekkur ederiz Sua abla biz gidiyoz."

____________________________________

Herkes odalarina gecti ve bende Huening Kai ve benim odama dogru ilerledim.

Odaya girdigimde Kai uyuyakalmisti.

Bende yavasca yatagima uzandim ve uykuyu beklemeye basladim.

Yarim saate yakin bi sure sonra karnim acikti ve aklima kafeteryadan bisiler asermek geldi.

Orsbu cocuklari hepsini kendileri yiyorlar.

____________________________________

Yine yavasca merdivenlerden inerken ses cikarmamaya ozen gosteriyordum.

Kapiya vardigimda hizlica kontrol ettim ve iceri girdim.

Neyseki yanima canta almistim herseyden ikiser ucer aldim nihahahaahhahaa.

Tam nasi olsa kuccuk bisi diye kekstradan 15 tane aliyodum ki bi dusme sesi duydum.

Kim olduguna bakmak icin ilerliyordum ama odum bokuma karismisti.

Gulyabani efendi ortaya cikmak istemiyosa ben niye salak gibi usteliyom diyip kekstralari cantaya doldurmaya devam ettim.

Baska dolaplari da karistirirken en buyuk olani actigim an yere dusmem bir oldu.

Neyseki cok cigirtkan biri deilim. Yoksa butun yatakhane ayaga kalkardi valla.

VE EVET GORDUGUM SEY O GULYABANI TIPLI BEYAZ SEYDI.

Ama neyseki filmdeki salak aminogullari gibi cantayi orda birakip kacmadim wuhehehehehehheehehe.

Icimden konusurken niye random atim allah allah.

Cantayi kaptigim gibi kacmaya basladim hizla merdivenleri cikarken gulyabaniden daha korkunc olan hocalarin hicbirinin uyanmamasini diledim.

Odayi gordugum an girip kapiyi kilitledim.

Sonra 4k porno acip kestra yedim nihahahahahha(SAKA TABIKI)

PEPE YANI RUH ESIMI ACIP KEKSTRALARI YEMEYE BASLADIM. CUNKU KORKUMU GIDERECEK TEK SEY PEPE VE IDOLUM OLAN DEDESI.
____________________________________

Evett bu da bole bi bolum oldu kardesler.

Umarim begenmissinizdir yazim hatasi yapmamaya calisiyom ama zaten fic bu hepiniz basima tdk kesilmesseniz sikinti yok:D

Gulyabani | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin