Proloog + A/N

54 1 0
                                    

Hij keek me aan, zoals altijd. Twinkelende ogen, een grijns van hier tot Tokio. Ik kon elke dag wel, mijn gevoelens tegenhouden, ergens diep in mijn hart verstoppen.. Maar het lukte niet. Hij, de jongen die met de gevoelens van mijn beste vriendin speelde, haar liet vallen. Ik wist het zeker deze liefde is fout.

'Dave, dit is fout.' Ik keek hem bang aan, met een rood blosje op mijn wangen, en mijn knieën werden slap.

'Wat? Onze liefde?' Zijn twinkelende ogen verdwenen. Zijn grijns werd vervangen door een sombere glimlach.

'Ja Dave, ja.' Ik wist, dat het niet waar was. Hij was alles voor mij, mijn wereld, mijn hart.

'Fenna Avelyn Jacobs, liefde is nooit fout!' En dat was zijn antwoord.

A/N

Hoi lieve mensen,

Dit is dan soort van niet mijn eerste boek op Wattpad. Ik heb verschillende accounts, maar ik ben iemand dat niet snel tevreden is en daarom verwijderde ik weer al mijn boeken of maakte ik een nieuw account aan. It sucks.

Nederlands is niet mijn beste vak, en ik ben ook nog een jong meisje (13). Daarom wil ik pas een hoofdstuk publiceren als ik alle grammatica, zinsbouw foutjes verbeterd heb. Maar ik ben ook geen superheld, en ik kan gewoon iets over het oog zien en daarom vind ik het fijn als andere mensen het even melden. Dus, zie je een spelfout? Comment het!

Ik heb geen vaste update-dag omdat ik vind dat ik moet schrijven wanneer ik het wil. Want dan maak ik er het beste van! Maar ik heb wel al een hele voorraad hoofdstukken! Dus verwacht gewoon dat ik regelmatig update. Happy you!

Oh ja, dit boek bevat scheldwoorden die je dagelijks wel hoort. Ik waarschuw altijd van te voren wanneer er een seksistisch stukje voorkomt (niet dat het er heel veel zijn )

Bye people,

Veel veel lees plezier!

Liefde is nooit fout!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu