Prolog

1.2K 19 0
                                    

Natalia Mróz - 34 letnia policjantka , od której tryska dobro na kilometr. Gdy była mała mieszkała na wsi że swoimi rodzicami i siostrą Matyldą. Jej mama prowadziła mały sklepik na wsi a Natalka z miłą chęcią pomagała jej w jego prowadzeniu. Jej tata kiedyś był biznesmenem z lecz został zwolniony i popadł w alkoholizm. Był agresywny przez co Natalia straciła zaufanie do mężczyzn. Kiedy dorosła spotkała Michała. Chodził z nią do liceum i bardzo dobrze się dogadywali. Po czasie zostali parą. Długo to jednak nie trwało , poniewaz zaczął ją traktować jak rzecz. Jak najszybciej się dało zostawiła go i zamieszkała sama. Po 2 Latach poznała Łukasza. Kochał ją , był bogaty i dawał jej wszystko aby poczuła się jak najlepiej. Oświadczyl się jej i wzięli ślub. Jej mama była podekscytowana całym zajściem. Ona także uważała że Łukasz jest najlepszym wyborem. Jednak ten czar prysł. Łukasz zaczął zdradzać Natalię na prawo i lewo. Po jakimś czasie wzięła z nim rozwód , lecz jej mama nie była tym faktem zachwycona. Wypominała jej że straciła szansę na normalne życie. Po 3 latach poznała Arka. Myślała że wreszcie udało jej się wyjść na prostą drogę i żyć normalnie. Wtedy Natalia postanowiła pracować w policji. Jej pierwszym policyjnym partnerem był Wojtek. Arek z Wojtkiem dogadywali się świetnie , lecz Niedźwiedzki potrącił dziewczynę i poszedł do więzienia. Potem przez chwilę był Miłosz Bachleda (przezwisko - góral)
Lecz to było tylko przejściowe. Potem pojawił się Marek. Arkowi od początku  się on nie podobał , a po jakimś czasie uznał że Natalia go z Markiem zdradza. Zaczął być agresywny i bił ją. Po długiej męczarni wzięła z nim rozwód. Jak myślicie czy znajdzie prawdziwą miłość i będzie mogła żyć normalnie?

Marek Korwicki - 36 letni policjant. Jego rodzice to znani lekarze. Gdy był mały miał wszystko co tylko zechciał. Gdy był starszy postanowił że zostanie policjantem, udało mu się to.Ma  dziesięcioletniego syna - Igora. Miał też żonę Ize. No właśnie, miał. Wzięli rozwód ale udało mu się wywalczyć  prawa rodzicielskie nad synem. Marek został zwolniony z poprzedniej komendy za złe zachowanie. Tak właśnie natrafił na Natalię. Na początku spóźnił się do pracy , co nie spodobało się jego patrolowej partnerce. Lecz z czasem zaczęli się dogadywać. Wtedy zaczęła się męczarnia Natalii z Arkiem. Marek starał się pocieszać partnerkę i wspierać ją w tym czasie. Po rozwodzie zaczęli się do siebie zbliżać.

Jak myślicie czy uda im się życ długo i szczęśliwie? Tego dowiemy się w późniejszych częściach tej historii.

________________________________

Cześć jestem Oliwia i mam 15 lat. Pochodzę z Nysy i chodzę do technikum na poligrafię. Nie jest to łatwy kierunek lecz postaram się pisać książkę. Moim celem jest 100 rozdziałów ale nie wiem czy to dobry pomysł (będzie tego dość sporo). Książkę wymyśliłam sama lecz są tam nawiązania do serialu. Mam nadzieję że książka się wam spodoba. Zapraszam do czytania 🤗

Zanim się pojawiłeś | Natalia & MarekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz