Eryna mula risau akan nasib yang bakal diterimanya. Kedua kakinya dikangkangkan seluasnya di atas lantai, menunggu masa sahaja untuk Emma membalas apa yang dilakukannya tadi.
Belum sempat Emma memijak cipap Eryna, Nabil terlebih dahulu melanggar belakang Emma sehingga mereka berdua terjatuh di atas badan Eryna.
“Hai, puki busuk. Aku jolok, eh?” ucap Nabil bersahaja sambil tangannya mengacukan kepala zakarnya ke bibir faraj Emma.
Beberapa pelajar perempuan yang memegang Eryna tadi segera menyerang Nabil. Tetapi Pawn Aris yang terlalu ramai itu telah memegang serta meraba mereka.
Emma juga bergelut cuba melepaskan dirinya, tetapi Eryna telah menguncikan kedua-dua kakinya pada belakang pinggulnya. Memudahkan lagi kerja Nabil untuk menghenjut cipapnya.
“Fuuhhh...lama gila aku tak rasa cipap kau. Kau tak rindu ke zaman kita couple dulu?” tanya Nabil sambil melajukan dayungan pinggulnya.
Satu perkara yang luar biasa sedang dilihat Eryna, sedang bergaduh Nabil masih boleh melakukan seks bersama dengan bekas teman wanitanya.
Tiada apa yang dibalas oleh Emma melainkan caci serta makian terus-menerus keluar dari bibirnya. Sehinggakan Eryna terpaksa mengemaskan pegangan tangannya pada lengan Emma kerana risaukan dia terlepas.
“Janganlah marah-marah macam tu, sayang...kau jadilah perempuan aku. Bila Aris akan habiskan kumpulan Joe hari ni, aku akan jaga kau,” pujuk Nabil sambil mengucup belakang leher Emma.
Di dalam masa yang sama, Eryna juga merasakan stimulasi dari pergerakan pinggul Nabil itu. Tambahan pula putingnya juga meregang kerana bergeser dengan puting Emma sejak dari tadi lagi.
Kumpulan Aris mula mengawal keadaan, ada di antara mereka tidak sabar-sabar lagi meraba Delaila serta pengikut perempuannya kerana Aris telah menjanjikan perempuan-perempuan itu sebagai hidangan mereka sebaik sahaja menghapuskan kumpulan Joe.
Tetapi, hampir sahaja tidak membawa apa-apa makna. Secara tiba-tiba mereka semua diserang gabungan kumpulan pustakawan dan pengawas.
Nabil yang terkejut dengan perkembangan itu terus menarik keluar zakarnya dari cipap Emma, seterusnya cuba membantu Aris yang sedang berentap dengan Arif.
Aris dan Arif, kembar seiras yang berbeza perwatakan. Tetapi matlamat mereka sama, masing-masing ego mahu mengawal pelajar-pelajar di sekolah tersebut dengan cara tersendiri.
Joe pula dilihat sedang terlantar di atas simen koridor dengan muka yang berlumuran darah. Di tengah-tengah kelas, Bob sedang bertempur dengan Alvin.
Biarpun badan Alvin tidak sebesar tubuh Bob, namun dia mampu menentang Bob. Salah seorang pengikut Aris dengan tidak sengaja menarik baju sekolah Alvin sehingga terkoyak, lalu mendedahkan badannya yang sasa serta berotot. Tidak padan dengan rupa nerdnya.
“Cepatlah tolong Eryna, kenapa kau terpaku tengok Alvin dari tadi?” gesa Hana sambil menolak belakang Selvi.
Di dalam masa yang sama, Emma yang telah pun lega setelah tidak lagi dijolok Nabil itu pun berkata, “hah, apa kau nak buat sekarang? Lepaskan aku sekarang! Biar aku kerjakan cipap kau”.
Eryna yang takut dengan apa yang bakal dilakukan Emma kepadanya itu terus menguatkan kunci pada lengan dan kakinya bagi melawan Emma yang meronta-ronta cuba melepaskan diri.
Tetapi, sebaik sahaja sedar Delaila serta beberapa pengikut perempuannya telah pun mengepungnya, dia akhirnya melepaskan pelukannya pada Emma.
Kini dia terperangkap di sudut kelas itu sambil tangannya dipegang pengikut Delaila. Tetapi, sekali lagi dia bernasib baik kerana Hana tiba-tiba sahaja melompat ke belakang Delaila serta menarik rambutnya.
Manakala Selvi pula memberikan satu tendangan pada kelangkang Emma dari arah belakang.
“Lagi sekali? Why?” rintih Emma sambil mengepit kakinya serta memegang kangkangnya.
Dengan memakai baju kurung pengawas, Christina melompat dari meja ke meja bagi menolong Selvi, Hana dan Eryna.
“Seriouslah...girls pun kena gaduh ke? Bukan sepatutnya kita bagi lelaki je yang settlekan?” Christina mempersoalkan Delaila serta pengikut-pengikutnya.
Pelajar-pelajar perempuan termasuklah Eryna tertanya-tanya di dalam fikiran masing-masing, perlukah mereka bergaduh tarik rambut?
Tak! Tak! Tak!
Arif mengetukkan kedua-dua kayu hoki di tangannya, seterusnya berkata, “kumpulan Aris dan Joe dah pun kalah! Pelajar-pelajar boleh berhenti berlawan sekarang dan berkumpul di tapak perhimpunan”.
Kini pengawas sekolah bagaikan mendapat kuasanya semula apabila berjaya menghimpunkan pelajar-pelajar yang bergaduh itu ke tapak perhimpunan.
Tetapi, pada Eryna kesemua itu tidak penting kerana sekali lagi dia berada di dalam keadaan memalukan kerana berbogel di tapak perhimpunan di hadapan kesemua pelajar-pelajar.
Biarpun Delaila, Emma dan beberapa pelajar perempuan yang lain turut sama bogel sepertinya, tetapi itu tetap tidak membantu mengurangkan perasaan malunya.
Setelah mendengar ucapan yang penuh bersemangat daripada Arif, pengawas-pengawas mengambil nama-nama pelajar yang terlibat dengan kumpulan Joe dan Aris bagi tujuan rekod.
Rata-rata pelajar masih sangsi yang keadaan sekolah akan jadi lebih terkawal selepas diambil alih oleh pasukan pengawas sekolah.
“Cukup ke dengan sekadar mengambil nama?” persoalan yang terpacul keluar dari bibir mereka.
Namun, seperti di dalam ucapan Arif tadi, ini hanyalah satu permulaan baharu yang akan berlaku di dalam sekolah tersebut.
“Ehem...seksilah,” tegur Julia sambil meraba-raba punggung Eryna di tapak perhimpuan.
Bulu roma Eryna meremang disentuh Julia, matanya melilau melihat pelajar-pelajar lelaki yang memandangnya. Di dalam masa yang sama, timbul satu rasa yang lain di dalam diri Eryna.
“Hei, kenapa bogel lagi ni?” tegur Christina.
“Tak malu ke? Kalau geng Delaila tu, diorang memang melawan bila kami suruh pakai baju tadi, kau ni pula dah kenapa? Exhibitionist ke?” tanya Christina bertubi-tubi kepadanya.
Tiada seorang pun yang memberitahu Eryna yang dia boleh memakai pakaiannya dahulu. Dia bukannya mahu rebel seperti Delaila dan pengikut-pengikutnya.
Pelajar-pelajar tingkatan empat juga mentertawakan Eryna kerana selamba sahaja berbogel tanpa bersebab. Tetapi, di dalam masa yang sama mereka cuba meminta kebenaran dari Christina untuk meraba Eryna.
Christina terus memarahi mereka, “hei, zaman-zaman gengster akan tamat di sekolah ni. Korang better behave lepas ni”.
Lebih memalukan lagi sewaktu Eryna hendak berjalan keluar dari tapak perhimpunan itu bagi memakai pakaiannya di kelas, dia perlu melalui barisan tingkatan satu sehinggalah tingkatan empat.
Keadaan itu nampak seperti dia sengaja menayangkan tubuh bogelnya di hadapan mereka. Sedangkan tidak ada jalan lain lagi baginya untuk kembali ke kelas.
Sewaktu menaiki anak tangga, Eryna memeriksa dengan tangannya, cipapnya basah. Dia terus bertanya di dalam hati, 'stim sebab diorang tengok kat perhimpunan tadi ke? Tapi, sekarang ni macam selalu sangat basah...'
Sebaik pulang ke bilik sewanya, Eryna termenung sambil melihat siling bilik tersebut. Dia masih memikirkan apa yang terjadi pada hari ini, kejadian memalukan dirinya.
“Oh my god, Eryna!” tegur Kak Sue yang terkejut melihat Eryna berbogel di atas tilam sambil menggentel biji kelentitnya.
Pada awalnya tadi dia hanya mahu berbaring sebentar sebelum membersihkan badannya di bilik air. Tetapi tidak menyangka sambil dia termenung tadi jarinya sedang melakukan kerjanya bagi memuaskan kegersangannya.
YOU ARE READING
Eryna [Complete]
RomansaSatu demi satu tragedi menimpa Eryna, seorang gadis muda yang berkahwin awal. Belum pun reda kesedihan Eryna sebaik mendengar suaminya pergi buat selamanya, Doktor menyampaikan satu lagi berita, dia mengalami keguguran. Tidak cukup dengan itu, rupa...