Keesokan paginya Alvin datang menghampiri Selvi, Eryna dan Hana sebaik sahaja mendengar apa yang telah terjadi semalam. Dia tidak hadir ke sekolah semalam disebabkan demam itu turut bersimpati terhadap nasib mereka bertiga. Namun, sekiranya dia hadir, apa pula agaknya nasib yang akan diterimanya?
“Sorry to hear about what happened to you guys yesterday…” Alvin menyampaikan simpatinya kepada Eryna, Hana dan Selvi.
Dalam nada kecewa, Selvi berkata, “it’s okay…bukannya kita boleh buat apa-apa lagi buat masa sekarang”.
Biarpun dia sedang kecewa, sedih serta malu. Namun, Selvi masih tidak putus harapan untuk membaiki sekolahnya itu.
Alvin menghulurkan fist bumpnya kepada Selvi, lalu Selvi menyambut baik fist bump tersebut.
Di dalam masa yang sama, Delaila dan Emma sedang berbual sambil bersolek di dalam salah sebuah tandas perempuan.
“Aris ni betul-betul buat kacau…King kita dah semakin lemah lepas tangan dia patah kena pukul semalam. Budak-budak ramai blah, lari tinggalkan kumpulan,” kata Delaila.
Sambil melukiskan kening Delaila, Emma bertanya, “habis tu kita macam mana? Kalau geng Aris makin kuat, kita memang jadi macam sampah je nanti”.
“Tidak, kita kena buat budak-budak lain persoalkan Aris sebagai ketua diorang. Kita kena pastikan budak-budak yang tak ada faction tu tau, nothing is stable under Aris,” jawab Delaila serius.
“So…? Apa plan kita?” tanya Emma.
Delaila tersenyum sinis dengan berkata, “Aris always has a soft spot dengan budak baru tu”.
“Break her…then Aris akan sedar yang aku ni Queen. Tanpa King pun aku boleh pegang satu sekolah ni,” sambung Delaila lagi.
Di dalam bilik pengawas pula keadaan semakin tegang disebabkan keadaan di dalam sekolah semakin tidak terkawal. Mrs Amy selaku penasihat mereka cuba menenangkan Ketua Pengawas.
“Sekarang inilah masanya, Mrs Amy! Diorang dah tak ada back-up. Ketua gengster tu dah mati kena tembak, orang-orang dia pun ramai yang dah masuk dalam. Masa nilah kita tunjukkan authority kita sebagai pengawas and bring back the order!” Arif menyampaikan hujahnya dengan penuh bersemangat.
“What authority? Kita tak cukup ramai untuk kawal budak-budak Joe, apa lagi budak-budak Aris?” soal Christina, selaku Penolong Ketua Pengawas.
Arif menghempas bukunya di atas meja serta membentak, “then? Kita nak harap budak baru hari tu? She’s just one person, Christina! Apa yang dia boleh buat?”
“Chance! We just need chance, Arif!” Christina meninggikan suaranya sambil menunjukkan sedikit ruang di antara ibu jari dan jari telunjuknya.
“Now is that fucking chance! Aku tak bolehlah peluang ni terlepas macam tu tanpa kita buat apa-apa!” balas Arif juga di dalam nada yang kuat.
Mrs Amy mengetuk meja dengan rotannya sebelum berkata, “enough you two. Too many ‘F’ words, this is still a fucking school for fuck sake!”
Di dalam nada perlahan, Arif berkata, “tapi…teacher pun…”
“Shut your trap, Arif!”, Mrs Amy meninggikan suaranya.
Mrs Amy mengeluh panjang, lalu berkata, “I benci bila kamu berdua betul. Sekarang memang satu peluang besar untuk kita, tapi di dalam masa yang sama, kita juga tak cukup sokongan untuk kita buat sesuatu”.
“But teacher…saya percaya kalau kita tunggu sedikit masa lagi, peluang tu akan datang dengan sendirinya,” kata Christina.
Sebaik sahaja tamat waktu rehat, Delaila telah siap berdiri di sebelah meja Eryna. Kehadiran Delaila itu agak mendebarkan Eryna, sudah agak lama juga dia tidak bercakap apa-apa dengannya sejak dari dalam tandas dahulu.
“Aku rasa kita tak kenalkan kau lagi dengan kelas-kelas form five yang lain...” Delaila memulakan bicara.
Emma merehatkan kedua-dua lengannya pada bahu Eryna dan berkata, “yelah…sibuk sampai tak sempat”.
Alvin bingkas bangun, “Delaila, tak eloklah buat macam ni...dia kan dah buat ritual nerd hari tu?”
Salah seorang lelaki di dalam kelas itu meninggikan suaranya, “kulop! Kau diamlah! Semalam kau tak ada, kan? Patut kau pun kena sekali semalam!”
“Siapa pulak nak tengok kote kulop dia tu? Hahaha,” kedengaran suara sumbang perempuan tergelak-gelak mengejek Alvin.
Cukup dengan hanya memanggil nama Emma serta menunjukkan isyarat dengan kepalanya, Emma terus memahami apa yang dimahukan Delaila.
Dengan selamba Emma berjalan ke arah Alvin lalu membukakan talipinggang seluarnya. Alvin cuba menghalang tangan Emma tetapi akhirnya dia terpaksa membiarkannya apabila Emma bertanya, “kau nak dengan cara susah ke cara senang? Atau kau nak kawan-kawan nerd kau yang buatkan?”
Sebaik sahaja zakar Alvin terpacul keluar, tangan Emma membelai-belai batangnya sambil berkata, “besar gila! Tak padan dengan nerd!”
Kata-kata Emma itu disahut oleh beberapa pelajar perempuan yang berkata, “uuuu…macam sedap je? Huhuhu”.
Ada di antara pelajar perempuan itu bergilir-gilir meraba zakar Alvin. Daripada zakarnya tadi hanya separa keras sahaja, setelah diraba-raba terus zakarnya tegak berdiri serta timbul berurat-urat.
Tanpa membuang masa, Emma terus sahaja memasukkan zakar Alvin ke dalam mulutnya tanpa menghiraukan pelajar-pelajar yang lain sedang memerhatikannya.
“You’re lucky, Alvin. Tak ramai yang dapat rasa skill Emma hisap batang. Kalau kena lancap tu biasalah,” kata Delaila sambil mengusap rambut Eryna serta memegang dagunya bagi memastikan dia melihat tayangan di hadapannya.
Muka Alvin berkerut-kerut kerana menerima rangsangan yang luar biasa dari lidah Emma. Di dalam masa yang sama tangan lembut Emma turut membelai-belai telurnya.
Kata-kata lucah daripada pelajar-pelajar perempuan yang merabanya tadi juga agak tidak membantunya. Segala-galanya menambahkan rasa geli pada kepala zakar Alvin.
Tidak sempat baginya untuk memberitahu Emma, Alvin terus sahaja melepaskan air maninya di dalam mulut Emma.
Emma terdiam sebentar mengambil sedikit masa bagi menelan kesemua air mani yang membanjiri dalam mulutnya.
Sambil mengelap bibirnya, Emma memerlinya, “suka eh? Pancut dalam mulut perempuan? Tak bagitau pun nak terpancut?”
“Gatal jugak kau ni, Alvin,” tambah Julia yang selamba menyentuh zakar Alvin dengan stokin kakinya.
Alvin serba salah, terus sahaja meninggalkan kelas di dalam keadaan tergesa-gesa. Membuatkan beberapa pelajar perempuan mentertawakannya, “takkan malu, kot? Hahaha”.
Sebaik sahaja keadaan di dalam kelas kembali tenang semula, perhatian Delaila beralih kepada Eryna. Dia mengarahkan Eryna untuk bangun dan segera berbogel.
Satu perkara yang agak berat untuk dilakukannya, tetapi memikirkan semalam kawan-kawan sekelasnya telah pun melihat tubuhnya. Jadi Eryna berfikir apa bezanya sekiranya dia berbogel lagi.
Di dalam masa yang sama, pelajar-pelajar yang lain turut bersorak, “bogel! Bogel! Bogel!”.
Sementara itu, Alvin pula terus berlari ke bilik pengawas, “Arif, sekarang masanya. Delaila dah mula nak buat perangai”.
“Well, it's about time,” ucap Arif.
YOU ARE READING
Eryna [Complete]
RomanceSatu demi satu tragedi menimpa Eryna, seorang gadis muda yang berkahwin awal. Belum pun reda kesedihan Eryna sebaik mendengar suaminya pergi buat selamanya, Doktor menyampaikan satu lagi berita, dia mengalami keguguran. Tidak cukup dengan itu, rupa...