Bab 34 - Kak Sue

2.3K 18 0
                                    

Pagi itu Eryna dan Kak Sue sama-sama terbangun lambat. Seperti kebiasaannya jika mereka berdua terbangun lambat, Kak Sue juga akan masuk ke dalam bilik air untuk memberus giginya dahulu sewaktu Eryna sedang mandi.

Setelah Eryna keluar dari bilik mandi, barulah Kak Sue menanggalkan pakaian dan mandi. Biasanya apabila Eryna sudah siap hendak ke sekolah, barulah Kak Sue siap mandi dan keluar dari bilik air dengan hanya bertuala sahaja.

Tetapi kali ini, sebelum Eryna mengunci grill rumah, dia tersedar yang dia tertinggal pakaian sukannya di dalam bakul. Dia terpaksa berpatah balik membuka pintu biliknya.

Alangkah terkejutnya Eryna apabila dia melihat tubuh bogel Kak Sue, dia mempunyai zakar. Kali ini Kak Sue tidak sempat menutup zakarnya yang terdedah itu. Meletakkan mereka berdua di dalam keadaan terdiam awkward.

Oleh kerana Eryna sudah terlewat, dia terus menggapai pakaian sukannya lalu menyumbatkannya ke dalam beg. Kemudian terus pergi ke sekolah. Sepanjang perjalanannya ke sekolah, dia tertanya-tanya, 'apa yang baru aku tengok tadi? Kak Sue ada batang?'

Eryna pulang agak lewat pada petang itu kerana ada latihan Hari Sukan yang bakal tiba nanti. Setelah membersihkan badan, dia terlalu penat untuk membuat apa-apa. Dia terus sahaja terlelap dan bangun pada awal pagi keesokan harinya bagi menyiapkan kerja sekolah.

Lama-kelamaan, telah hampir sebulan berlalu dari hari Eryna melihat zakar Kak Sue. Sehinggakan dia sendiri pun telah terlupa kerana terlalu banyak program yang hendak dilakukan sekolah. Selepas hari sukan, ada ceramah motivasi, kemudian ada pula kem bina semangat yang akan dianjurkan oleh unit beruniform sekolah yang selama ini tidak dapat aktif. Di dalam masa yang sama, Eryna juga sedang menyiapkan kerja kursusnya.

Pada satu malam, Kak Sue tiba-tiba memeluknya dari belakang. Membuatkan Eryna terkejut dan terus bertanya, "eh, kenapa ni Kak...errr...Abang?"

Dia serba salah untuk memanggil Kak Sue seperti biasa kerana merasai zakarnya yang keras pada punggungnya.

"Panggil macam biasa pun tak apa," ujar Kak Sue dengan nada yang lembut.

"Kak Sue ni...ladyboy?" tanya Eryna ingin tahu.

"Tak...saya straight," jawabnya sambil menggeselkan zakarnya yang keras terdedah pada punggung Eryna.

Jawapan itu membuatkan Eryna bertambah-tambah hairan. Tidak sempat dia meneruskan soalannya, Kak Sue terlebih dahulu menerangkan yang dia suka duduk satu bilik dengan perempuan. Oleh kerana itu, dia membuat pembedahan halkum dan juga menambah payudara sewaktu bekerja di Korea Selatan dahulu.

Disebabkan kerangka tubuhnya yang kecil, rata-rata rakan sebiliknya tidak perasan yang Kak Sue sebenarnya adalah Suhairi. Setelah memilih rakan sebilik yang moden dan sporting, Kak Sue akan selamba bergurau sambil tangannya meraba-raba tubuh mereka.

Di dalam mereka tidak sedar, Kak Sue sebenarnya mengambil kesempatan meraba serta melihat tubuh mereka ketika mandi serta ketika menyalin pakaian.

"Tak pernah kantoi ke?" tanya Eryna yang mula risau akan tangan Kak Sue mula menjalar ke dalam bajunya.

Kak Sue bercerita lagi dahulu ada wanita mahu menjalinkan hubungan lesbian dengannya. Dia menerima hubungan tersebut, namun segala-galanya musnah apabila dia menjolok zakarnya pada wanita tersebut sewaktu mengadakan hubungan seksual.

Eryna tergamam, fikirannya cuba memproses apa yang diceritakan Kak Sue. Tetapi dia juga merasakan dirinya di dalam bahaya sekiranya dia terus membiarkan tangan Kak Sue menerokai singlet dan seluar dalam yang dipakainya.

"Ada ke perempuan yang boleh terima Kak Sue?" tanya Eryna ingin tahu.

Terus Kak Sue bangun serta memegang kedua-dua kaki Eryna setelah berjaya membuka seluar dalamnya sambil berkata, "ada".

"Tak...tolong...saya tak boleh terima semua ni," rayu Eryna sebaik mendengar jawapan Kak Sue.

Tanpa menghiraukan rayuan Eryna, Kak Sue terus sahaja memasukkan zakarnya ke dalam cipap Eryna. Zakar Kak Sue merupakan zakar paling besar yang pernah menerjah masuk ke dalam farajnya. Sehinggakan Eryna takut melihat zakar tersebut yang berurat-urat memasuki ke dalam farajnya.

Sambil menghisap puting Eryna, dia mula menghayunkan pinggulnya tanpa menghiraukan rayuan demi rayuan yang keluar dari mulut Eryna. Dari missionary, Kak Sue memusingkan badan Eryna ke posisi doggy. Setelah beberapa ketika bertukar kepada posisi cowgirl.

Eryna tidak tahu apa reaksi yang patut diberikan. Tangannya terasa janggal kerana sepatutnya tapak tangannya diletakkan pada dada lelaki yang bidang. Tetapi dada Kak Sue mempunyai payudara pula.

Tidak cukup dengan itu, mulutnya dan juga cipapnya tidak mendengar katanya sejak awal lagi kerana melayan zakar Kak Sue yang besar serta padu itu.

Adakala hatinya terdetik berkata, 'kalaulah Kak Sue ini lelaki normal'.

Setelah puas menghenjut Eryna sehingga terkulai telanjang di dalam bilik, Kak Sue menyambung ceritanya lagi. Gadis yang dikatakannya tadi merupakan penyewa di bilik sebelah dan mereka telah beberapa kali melakukan hubungan seks. Lalu mereka berdua sepakat membuat keputusan untuk terus berkahwin.

"Habis tu...kenapa saya kena...malam ni?" tanya Eryna di dalam nafas tercungap-cungap.

Sambil jarinya mengorek cipap Eryna yang telah dikerjakannya tadi, dia berkata yang dia telah lama geram melihatnya. Kali ini tibalah masanya bagi dia untuk merasai gadis yang selama ini dia hanya dapat melihat serta meraba badannya sahaja.

Kak Sue juga berkata yang Eryna tidak perlu risau kerana esok dia akan berpindah ke rumah sewa baharu bersama kekasih yang telah menerima dia seadanya.

Seterusnya, dia memasukkan semula zakarnya ke dalam cipap Eryna sekali lagi bagi benar-benar melepaskan geramnya di dalam masa yang masih berbaki.

Eryna hanya sedarkan diri apabila hari sudah terang dan kakinya masih lagi terkangkang luas. Dia tidak tahu sama ada dia tertidur ataupun pengsan dikerjakan oleh Kak Sue. Tetapi barang-barang Kak Sue semuanya telah lesap dari dalam bilik tersebut.

Yang tinggal hanya nota bertulis, "terima kasih sebab nak tau cerita saya. Setakat ini ramai yang terus lari sahaja. Saya juga minta maaf sebab macam paksa, saya tak cukup masa lagi dah. Saya kena kejar kebahagiaan saya. By the way cipap Eryna memang best!"

Eryna terus merenyukkan nota tersebut sambil berkata, "kurang ajar punya...errr...ah, lantaklah".

Sewaktu Eryna terkengkang berjalan ke bilik air, dia terjumpa satu lagi nota, "p/s - saya dah bayar sewa bilik sampai hujung tahun sebagai minta maaf. Jadi awak tak perlu nak cari penyewa baru atau pindah".

Nota itu melegakan hatinya sedikit, namun dia tetap merenyukkan nota tersebut kerana marah serta geram dirinya dijolok serta ditinggalkan begitu sahaja.

Tetapi, setidaknya dia mempunyai privasi sendiri untuk melakukan apa-apa sahaja di dalam bilik tersebut. Selama ini sudah beberapa kali dia terkantoi di hadapan Kak Sue sewaktu sedang bermain jari. Tidak kiralah sama ada di atas tilamnya mahupun di dalam bilik air.

Adakalanya, dia mengikutkan sahaja apabila Kak Sue menyuruhnya untuk meneruskan sahaja di hadapan Kak Sue. Ditambah pula dengan peristiwa dia balik bogel bulan lepas, segala-galanya mungkin telah menambah geram Kak Sue untuk mengerjakan cipap Eryna secukupnya pada malam semalam.

"Hmmm...macam mana lepas ni? Nak kena check badan housemate ke pula?" keluh Eryna di hadapan cermin bilik air sambil merenung dirinya yang telah banyak kali menjadi mangsa lelaki gila seks.

Eryna [Complete]Where stories live. Discover now