Bab 48 - Perkhemahan Bahagian 3

3.3K 16 0
                                    

Elly tidak berpuas hati terus berkata dengan nafasnya yang agak tercungap sedikit, “dah…jangan banyak cakap, bagi laki aku ni celup kat kau punya jugak”.

“Hmmm…nak buat macam mana, kan? Misplace, kot?” kata Eryna sambil meninggikan punggungnya menunggu Rizal memasukkan batangnya.

Tanpa membuang masa, Rizal terus menjolok masuk batangnya ke dalam cipap Eryna yang sudah lama basah kerana seronok membuli Elly tadi.

Di dalam masa yang sama, Aris tidak tahu apa yang patut dirasakannya ketika ini. Gadis idamannya sedang dijolok lelaki lain sebelum dia sempat merasakannya.

Tetapi di dalam masa yang sama, dia juga sedang menjolok cipap kawan serumah Eryna yang baru sahaja dikenalinya. Aris tiba-tiba sahaja merasakan dirinya berada di dalam sebuah dilema yang aneh.

“Kita kira sepuluh saat lepas tu sama-sama keluarkan,” ucap Elly sambil mengerutkan mukanya.

10…9…8…7…6…5…4…3…2…2 setengah…2 suku…

“Elly!” serentak Aris, Rizal dan Eryna memanggil namanya yang menangguhkan kiraan.

“Okey, cabut…” ucap Elly sambil memejamkan matanya.

Serentak Aris dan Rizal mengeluarkan batang mereka sambil mendengar Eryna dan Elly masing-masing merengek sebaik batang ditarik keluar.

“Dah, Elly…jom kita balik khemah. Kita ringan-ringan jelah malam ni,” pelawa Rizal berlakon dengan nada kesal.

Setelah Elly dan Rizal kembali ke khemah mereka, Eryna memegang bahu Aris dan bertanya, “kenapa kau termenung je? Frust ke? Yelah…aku ni dah tak innocent dan malu-malu macam yang kau tengok kat sekolah dulu”.

Eryna mengajak Aris baring di sebelahnya, lalu menceritakan apa yang ditempuhinya sewaktu menjadi minah rempit dahulu yang sedikit sebanyak membentuk dirinya yang sekarang.

Tidak tahu mengapa semakin Aris mendengar cerita Eryna itu, semakin mengeras kembali zakarnya. Terus sahaja dia memanjat badan Eryna.

“Eh? Tiba-tiba datang nafsu nak fuck aku?” tanya Eryna sambil mengusap pipi Aris.

Aris tidak menjawab apa-apa, hanya terus merapatkan bibirnya dengan bibir Eryna sambil tangannya memasukkan batangnya ke dalam cipap gadis itu.

“Emhh…” desah Eryna sambil meletakkan kedua-dua tangannya pada kedua-dua belah bahu Aris sambil melihat wajah lelaki yang sedang menghenjut cipapnya.

Disebabkan Aris tidak pernah lagi melakukan hubungan seks, dia cepat sahaja terpancut sambil memeluk erat tubuh Eryna.

It’s ok…biasalah tu first time,” pujuk Eryna sambil mengusap rambut Aris.

Aris baring di sebelah Eryna sambil jarinya menggentel puting gadis itu. Lalu dia bertanya, “jadi apa hubungan kita sekarang?”

“Kau serius ke nak couple dengan aku?” tanya Eryna kembali.

Aris mengeluh panjang sebelum berkata, “aku dapat tawaran kerja dekat LA”.

“Los Angeles? Ke Lebuh Ampang? Huhu,” tanya Eryna sambil tergelak kecil.

Aris menarik puting Eryna sambil berkata, “main-main dia ni…orang tengah serius”.

“Aduh…aduh…sakit. Teruskanlah cakap,” ujar Eryna sambil cuba melepaskan putingnya.

“Tulah aku nak mintak pendapat kau. Kalau kita couple, dah jadi long distance relationship. Aku mungkin sibuk travel bila dekat sana nanti,” terang Aris.

Eryna [Complete]Where stories live. Discover now