Bab 8 - Kerja Sambilan

4K 21 1
                                    

Dalam tidak sedar, telah lebih dari seminggu Eryna bersekolah semula. Setakat ini, tidak ada apa-apa perkara besar yang berlaku. Ketegangan biasa yang berlaku di antara kumpulan Joe dan Aris bagaikan telah menjadi rutin harian. Tetapi tidak ada pula di antara kedua kumpulan tersebut berani memulakan sesuatu.

Eryna juga telah beberapa hari melakukan kerja sambilan yang telah dicadangkan oleh Kak Sue, iaitu kerja mencuci pinggan serta cawan di restoran yang tidak jauh dari rumah mereka.

Adakalanya Eryna terfikir, ada benarnya kata-kata kakaknya sebelum ini. Kerja yang sesuai dengan kelulusan dan umurnya kini hanyalah lebih kurang sahaja dengan kerjanya yang sekarang ini. Semuanya menggunakan tenaga, manakala gajinya pula tidak sampai pun seribu ringgit.

Setiap hari Puan Ros akan memberikan makanan percuma kepada kesemua pekerjanya di dalam waktu rehat. Itu pun sudah cukup menggembirakan Eryna. Memandangkan makanan di Kuala Lumpur agak mahal harganya.

Cuma yang menjadi masalahnya apabila Puan Ros keluar untuk membeli barang atau memasukkan duit di bank. Suaminya, Pak Samad pula akan menggatal dengan pekerja-pekerja perempuan.

Biasa yang akan menjadi mangsanya ialah Anis, gadis remaja dari Terengganu. Memiliki kulit putih susu tetapi mempunyai freckles pada pipi serta di belakang tubuhnya.

Mengikut kebiasaannya Anis akan memakai tudung yang diikat pada leher, t-shirt lengan pendek serta berseluar jeans skinny cut.

Pak Samad gemar meraba payudara Anis dari belakang sewaktu dia sedang sibuk mencuci bilik air atau menolong Eryna mencuci pinggan.

Pada suatu hari, seperti biasa Anis sedang membantu Eryna mencuci pinggan. Pak Samad dengan selamba sahaja meramas payudara Anis di hadapan Eryna.

Biasanya Pak Samad tidak pernah meraba Anis di hadapan pekerja yang lain kerana takut akan dilaporkan pula kepada isterinya. Apatahkan lagi di hadapan pekerja baharu.

"Pak Samad...janganlah," rayu Anis sambil mengerutkan dahinya kerana rimas hari-hari dirinya diraba.

Pak Samad tidak menghiraukan rayuan Anis terus bertanya, "kalau tak nak, kenapa tak tolak pun tangan aku ni?"

Sambil bercakap, Pak Samad memberikan dua, tiga ramas pada payudara Anis. Sedikit pun dia tidak berasa segan atau malu kepada Eryna yang duduk tidak jauh di sebelah Anis.

Sebaliknya, Eryna pula yang berasa serba-salah. Mahu ditegur, Pak Samad ini suami tuan kedai. Apatah pula lagi dia masih muda bersekolah, sedangkan Pak Samad pula sudah tua. Mahu bangun meninggalkan Anis, nanti apa pula lagi yang berani dibuat oleh orang tua ini nanti.

"Sayakan tengah cuci pinggan dengan cawan ni...tangan penuh sabun. Nanti habislah baju saya basah," jawab Anis sambil cuba menolak Pak Samad menggunakan belakang tubuhnya.

"Kalau takut basah, mari aku bukakan..." balas Pak Samad sambil menyelak bahagian hadapan t-shirt Anis sehingga mendedahkan branya yang berwarna hitam.

"Pak Samad!" Anis terkejut terus meninggikan suaranya.

Semakin hari semakin melampau pula gangguan seksual yang dilakukan Pak Samad kepada Anis. Tanpa segan silu dia terus merasai kain fabrik serta sulaman bunga pada bra Anis.

Pak Samad mengintai payudara Anis dari belakang serta berkata, "amboi isi tetek dia...macam nak terkeluar dah dari bra. Mari Pak Samad tolong".

Belum sempat Anis berkata apa-apa, klip di belakang branya laju sahaja dibukakan oleh Pak Samad. Seterusnya dengan selamba Pak Samad mengeluarkan payudara Anis dari branya.

"Haaa...kan lega tu?" ucap Pak Samad sambil mengemaskan bra di dalam gulungan t-shirt yang diselaknya tadi.

Anis mengeluh panjang serta menggelengkan kepalanya. Dia bagaikan tidak berdaya menghalang orang tua itu daripada melakukan sesuka hatinya.

Eryna [Complete]Where stories live. Discover now