25.

425 10 0
                                    

Ráno jsem se probudila na zemi kde ? No to nevím
Ale vypadá to jako studio vedle mě byl gauč na kterém je willy a davidem a ostatní jsou nejspíš v jiných pokojích.

Rozhodla jsem se že se půjdu osprchovat mají tu malinkou útulnou koupelnu než jsem našla koupelnu tak to chvíli trvalo ale našla.

Když jsem otevřela dveře hned jsem i zavřela a podívala se před sebe přede mnou stal kelda který si čistý zuby a nejspíš se koupal protože měl okolo sebe omotaný ručník a má roztomilé mokré vlásky.

"Promiň nevšimla jsem si že tu jsi" zasmála jsem se

"Jen se pousmál a vyplivl pastu já si sedla na pračku a narovnávala si šaty ani jsem si nevšimla že jsem v nich usnula.

"Neměl jsem v plánu tu přespat ale" pokrčil rameny a přišel ke mě

"Tak to jsme dva , ale nevadí mi to"

"Mě Jo nezkusili jsme ten dárek od willyho"

"Ty si debil" zasmála jsem se a dal jsme si povídali

"Hej já bych se chtěla taky vykoupat tak běž" ukázala jsem na dveře

"Hmmm ne nebráním ti aby si se šla vykoupat"

"Keldooo" dala jsem si hlavu na jeho rameno

"Fajn tak já si jen opláchnu obličej vyčistím si zuby a můžeme jít"

"Škoda jsem se těšil že uvidím něco" seskočila jsem z pračky a otřela se tělem o to jeho a nějak jsem to nevychytala a jemu spadl ručník.

Oba jsem se podívali směrem ručník.

"Promiň" začala jsem se smát tak moc že bych probudila i spícího.

"Ty si taková pica" řekl a též se smál

Já už jsem si šla radši čistit zuby a celkově udělat ranní hygienu.

Pak už jsme se jen rozloučili a jeli domů.

Doma jsem nic moc nedělali jen jsem se převlékla do tepláků a topíku a šla za calinem do obýváku na gauč.

"Beejb co kdyby jsme si šli na pouť tady nedaleko je"

"Fakt tak můžem jet jen se převléknu" odešla jsem do ložnice a začala jsem se přehrabávat ve skříni.

"Fakt tak můžem jet jen se převléknu" odešla jsem do ložnice a začala jsem se přehrabávat ve skříni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Outfit jsem si vybírala tak půl hodinu ale nakonec jsem si vzala tohle.

"Jdeme?"

"Tyvolee konečně" zvedl se a šel za mnou si též obout boty chytl mě za ruku a šli jsme tohle jsem od něho nečekala, ale jsem rada že se náš vztah posouvá dal a dál.

Už jsme na pouti a já keldu hned táhnou na nějakou atrakci.

"Bejb víš že mame na to cely večer je to tu nonstop"

" keldooo dělej!" Chodí jak šnek

"Ty pico to byla halda" řekla jsem a chytla se za hlavu furt se mi motá hlava byly jsme na nevím čem něčem ale bylo to fast rychlí.

"Je ti dobře" zeptal se calin když viděl že se moc netvářím

"Ne vole je mi úplně super když jsem byly poslední půl hodinu na kolotočích" řekla jsem ironicky

Chtěl ještě něco říct ale začali za nim ječet nějaký borky předpokládám že fanynky.

"Omgg Caline dáš fotku prosím" otočil se na ně a hned na mě

"Je ti fakt dobře" zeptal se starostlivě

"Panebože Joo řekla jsem to z prdele di se vyfotit"řekla jsem a on kývnul.

Vyfotil se s nimi a něco si tam povídali nějak jsem nevnímala než jedna borka řekla něco mým směrem.

"Ty s calinem chodíš ?" Teď nevím co jestli mam říct jo nebo ne tak jsem se podívala na keldu.

"Yes je to moje holka" řekl a dal mi svoji ruku na mé rameno jen jsem se usmála.

"Moc vám to slušiii" proč tolik piští ?

"Máš instagram ?"

"Jo" přišla jsem k ni blíž a dala ji svůj ig

" rádi jsme vás viděly" řekli zamávali a odešli

"Nepůjdeme už ?" Jen kývl vzal mě za ruku a šli směrem auto.

Druhý den ráno mi bylo tak špatně že jsem usnula u záchoda jak často jsem chodila zvracet , ale jsem ráda že calin spí a nevidí mě no..to bych nesměla usnout že.

"Panebože Emi co je" slyšela jsem tlumeně začal se mnou třást a to mě donutilo otevřít oči.

"Co ti je emi" viděla jsem rozespalého a ustaraného calina

"Je mi jen špatně ze včerejška" řekla jsem a chtěla se zvednout ale vůbec to nešlo.

"Počkej já tě dám do postele" vzal mě pomalinku na ruku a šel do postele kam mě položil zakryl mě dekou.

"Kotě kdyby si něco potřebovala tak řekni Jo" jen jsem kývla a usnula jsem.

Pretty boyKde žijí příběhy. Začni objevovat