Uběhl rok a za par týdnu maturujiiii přesněji za dva týdny a nemůžu se dočkat až vypadnu ze školy a odmatutuji snad ale věřím si.
Calin se se mnou učí a je to i zábava dělá si z toho prdel ale já z toho prdel nemám a furt říká dokola ,ještě že já to mam za sebou'
S calinem jsem v obchodě se šatama a vůbec nevím jaký koupit všechny jsou nádherné.
Zkoušela jsem si několik různých šatů kelda stálé chce ať si zkouším s výstřihem úchylák jeden.
Procházela jsem se po obchodě když na mě calin vyletěl abych si zkusila další šaty ani jsem se na ně nekoukla a šla do kabinky.
Už mě to vůbec nebavilo a nedoufala jsem že dneska najdeme nějaký šaty.
Vyšla jsem z kabinky a calin který stal před kabinkou ztuhl a jen na mě zíral.
"Emi" vydechl a dál zíral.
Šla jsem se rychle podívat do velkého zrcadla a musím vážně uznat že tyto šaty jsou vyvolený. Jsou to ty který na mě panují a vystihují mě.
"Bejby jsi nádherná" řek a dal mi pusu.
"Tyhle beru" řekla jsem prodavačce zároveň i calinovi.
"Tak 5 000 budete platit kartou nebo hotově"
"Budu plat.."
"Kartou" řek a přiložil kartu já jen tupě na něho zírala.
" Nashle" řekl vzal tašku a vzal i mě protože mi bylo úplně špatně z představy že za mě zaplatil takovou částku.
"Caline co to jako bylo" řekla jsem mu když jsem vyšli z obchodu.
"Kotě chtěl jsem ti udělat radost a je to pro mě hlavně maličkost"
"Ale já si to chtěla zaplatit sama" jen protočil oči a obmotal si ruku kolem mého ramene.
"Víš co neřeš to chci pro tebe to nejlepší a hlavně když mám tak dam je ti to jasný" neodpověděla jsem jen jsem otočila hlavu na opačnou stranu.
"Hej je ti to jasný ?!" Chytl mě za bradu a otočil si mě k sobě.
"Ano" pousmál se a otevřel mi dveře.
"Takhle se mi to líbí" pošeptal mi do ucha a zavřel dveře.
Večer jsem ho přemluvila ať jde se mnou se učit neboli ať mě jde zkoušet nakonec kývl jako vždy.
"Tak už mi kurva odpovězzzz"
"Já prostě nevím já to nedám" začínám se pomalu hroutit vůbec nic neumím.
"Kotě dáš to neboj se co kdyby jsme dneska učení vynechali a spíš si pohráli" přilepil se na moje rty a shodil učebnice sešity a všechno možný z postele.
"Víš že takhle to nedám už vůbec" zamumlala jsem do polibků a sundavala mu tričko.
"Hmm tak proč pokračuješ" hošánek provokuje.
"Mám přestat řekla jsme vážným hlasem i když jsem věděla že nepřestanu jen jsem si ho chtěla vychutnat.
"Nee ať tě to ani nenapadne" zasmál se a už jsme byly bez oblečení.
Hned se začal věnovat mému Dolejšku a fakt to umí nechápu to.
"Co kdyby jsme zkusili něco nového ?"
"Co jako" řekla jsem zmateně ale hned jsem věděla když vytáhl z pod postele pouta.
"Si děláš prdel" řekla jsem nevěřícně nevěděla jsem že má takové choutky.
Lehl si nade mě vzal mi ruce a spojil je pouty k posteli. To bude ještě zajímavý.
ČTEŠ
Pretty boy
FanfictionObyčejná sedmnáctiletá Emma potká kluka který je opak Ji calin je raper který střídá holky Emma je studentka která nikoho neměla jak se říká protiklady se přitahují ne ? Bude to tak i tady ? Čti a uvidíš.