Epilog

445 19 9
                                    

Mame nový čistí štít budeme dělat jako by tohle bylo poprvé zahodíme minulost a budeme žít přítomností.

Budeme dělat že chyby nebyli podporovat a naslouchat si navzájem je vzácnost , všechno se dá překonat když jste na to dva , když do ohně přihodíte oba dva jde to líp...

S calinem jezdíme po Evropě v karavanu a je to něco co jsem nezažila probouzet se s ním do východu slunce a být s ním každý západ slunce.

Dal si chvíli od rapu pauzu a až přijdeme bude dělat na dalším albu ale teď žijeme takhle a neřešíme co bude zítra nebo dnes večer , žijeme spontánně a to se mi na tom líbí.

Rozhodli jsme se že nebudem plánovat nic v našem vztahu budeme dělat to co přijde.

Každý den jsme jinde , děláme něco jiného a žijeme jak chceme.

Až přijedem do Brna což je za dlouho koupíme si nový společný byt , neplánujeme jen špekulujeme to není v našem vztahu zakázáno.

Jinak co se tyče Denisky a Petra tak se rozešli bohužel jim to neklapalo a už se jen hádali prý jiskra vyhořela.

Calin dokonce i někdy po večerech píše texty o našem  spontánním výletu no a já ?

Je mi dvacet užívám si s mým přítelem pracuji jako barmanka v clubu VIBE v Brně jako barmanka klukům pomáhám i na shows s prodejem merchem a celkově s e-shopem , ale teď už stačí co bylo ,co je nebo co bude miluji svůj život miluji kluky a hlavně miluji calina...

"Kotě ?" Zeptal se mě calin když jsme leželi v zadní části karavanu.

Jen jsme na něho kývla hlavou aby mluvil.

"Miluji tě"

"Taky tě miluji"

Dlouze mě políbil.

By vendy❤️

Koneeec doufám že se vám příběh líbil mám vás všechno rada a doufám že si přečtěte moje další příběhy který budou třeba lepší💕

Pretty boyKde žijí příběhy. Začni objevovat