34.

429 11 0
                                    

"Hej more co tu spíte" štouchal někdo do nás já jen zabručela a otočila se na druhou stranu otevřela oči a uviděla calina z blízká jako dřív.

Než jsem si to uvědomila calin už taky Koukal zaraženě rychle jsem se zvedla aby to nebylo divný.

"Bro máš už hrát" řekne willy nasraně.

"Jo jasně jdu" vstal a rychle se upravil a vystartoval na stage já se jen na willyho usmála a šla na schody abych viděla na stage.

Začal zpívat songu olivie a já se zaposlouchala do textu.

"Vím, že s ním umíráš, já, děvče , vím , že se mnou žiješ"

Měl pravdu jako kdyby mi zpíval z duše jako kdyby věděl na co právě myslím možná to tak má stejně třeba taky po mě stále touží.

A nebo taky ne a jen moje fantazie si vymýšlí nesmysly.

Zpíval ještě různé písničky dokonce i růži u které jsem se málem rozbrečela , jsem hrozně zmatená.

Něco mě ale napadlo rychle jsem sešla schody na stage a proběhla jí jako nic až ma konec za Honzou mezitím se zastavila hudba a Koukal na mě calin a nejen on ale i všichni mě pozorně sledovali.

"Emmo co děláš ?" Řekl když taky vylezl na stage.

"Rozcházím se s tebou" řekla jsem mu na férovku a všichni začali pískat a houkat.

"Prosím ?!" Nevěřícně na mě vykulil oči.

"Slyšíš dobře nebudu s někým kdo bydlí ve svých jednadvaceti letech bydlíš furt s mámou která ti určuje co máš a nemáš dělat víš co jdi doprdele"

Dala jsem mu facku a šla rychlým krokem pryč ze stagi oko calina , jenže mě chytl a před všemi zraky spojil naše rty.

Byla jsem rada ale tohle jsem vůbec jakože vůbec nečekala všichni začali hrozně ječet že jsem se usmála do polibků.

Odtáhli jsme se a hleděli si do očí.

"Byla to chyba tě nechat jít kotě už to nikdy neudělám!" Řekl do mikrofonu takže znovu začali šílet.

Teď jsem spojila naše rty já a omotala svoje ruce za jeho krk a on mi dal ruku na můj pas.

Očkem jsem viděla jak čumí s bradou dole Honza je mi ho Líto ale myslím si že náš vztah by nikam nevedl.

"Kurvo jedna!" Začal rvát spoustu různých slov kelda jen mávl hlavou směrem k němu na sekuriťáka a oni hned pochopili a odvedli ho pryč.

Já odešla ze stagi a calin to tam rozjebal no a já skákala s Petrem willym a Martinem Davidem a dalšími lidmi z labelu šílely štěstí.

"Já to věděl je spolu ještě budete" řekl Petr a já se jen na něho usmála a obejmula ho najednou se všichni připojili a skupinové objetí jsme provozovali za tu dobu co jsme byli v backu dost hodně.

Calin a ostatní po show šli ke mě na byt protože bydlím nejblíž a bylo už okolo druhé hodině ranní.

Všichni jsme byli tuhý ale užití den tedy jen konec toho dne jinak to bylo dost na piču , ale jsem neskutečné rada za to co se stalo.

Dalo mi to další zkušenost něco nového a další etapa života za mnou , s keldou jsme si vše vyjasnili aby se další nedorozumění nestalo.

Začínáme s novým čistým štítem.

By vendy❤️

Woooooow je to tady předposlední díl jsem rada že můj příběh čtete vůbec jsem nečekala takovou odezvu zítra vyjde poslední díl a hned se vrhnu na nový příběh o jiném tématu a celkově něco jiného bych chtěla.
Je to můj první příběh a neměla jsem nějaký harmonogram prostě jsem psala random jak jsem chtěla takže možná něco nedávali smysl ale jsem rada tak jak jsem to udělala.
Omlouvám se za chyby snažila jsem se aby tam moc nebyly.
Uvidíme se u dalšího příběhu.

Pretty boyKde žijí příběhy. Začni objevovat