26.

414 11 0
                                    

Uběhlo pět měsíců a s calinem to je úžasný!
nemůžu si stěžovat teď jsem u Petra protože se Deniska přestěhovala k němu jinak už má hodně velké bříško taky už je v sedmém měsíci.

Sedím na gauči a denča uklízí a furt si stěžuje tedy do té doby než uslyšíme klíče a do obýváku vlítne calin a skočí na mě.

"Panebože ti jebe ?" Řeknu se smíchem když mě zalehl

"Promiň denis ale musím si ji vypůjčit" řekl s kulišáckým výrazem.

"Ne já tu sama nebudu!"

"Šak já sem tu zlato" přišel k ni Petr a já vstala rychle jsem se rozloučila obula co nejrychleji boty a rozeběhla se dolu po schodech.

Slyšela jsem jak kelda běží za mnou ale furt jsem utíkala.

Před vchodem staly nějaký holky neřeším a běžím o kousíček dal ale to už ležím na zemi.

"Ty kokote slez ze mě" řvu když na me skočil a kvůli němu jsem spadla.

"Tyvolee však to je calinek" slez ze mě a pomohl mi se zvednout a podíval se směrem křičících holek.

"Calinkuuu fotkuuu" fuj kurva to byly ty pick me
Holky.

"Ty si jeho holka" řekla jedna arogantně bylo ji tak patnáct.

"Je Jo" řekl a dravě mě políbil nejspíš pil protože tohle by nikdy neudělal.

"wow" stali s otevřenou hubou

"Sorry holky ale mi už musíme" vzal mě za ruku a zas běžel k autu nasedli jsme a jeli směr Brno protože jsme byly v Telnici kde má Petr rodiče.

"Bejbyy" přišel za mnou do ložnice Když jsem se zrovna převlékala do pyžama měla jsem jen kraťasy a podprsenku.

"Co potřebuješ?"

"Koukej co mám" otevřel svoji dlaň ve které měl něco zeleného.

"Co to je ?" Vypadalo to jako chumáč mechu.

"Tráva ubalíme ?"

"Ty hulíš ?" Proč mi to neřekl dřív ? I když mělo mě to napadnout dřív poslechnout si jeho texty a hned víš.

"Jednou za čas neboj nic ti to neudělá" přišel blíž políbil mě a táhl mě do obýváku kde měl všechno připravené.

Sedla jsem si vedle něho a koukala se na všechno to nevím co.

"Na rozdrť to" podal mi zelenou věc a udělala jsem to co chtěl nechala jsem to na stole a on si vzal myslím že rýžový papírek a začal s nim něco dělat.

Pak jen papírek přeložil na polovinu a nasypal marihuanu dal filtr a olízl.

Já ho jen fascinovaně pozorovala pak už ho jen zapálil a potáhl.

"Na neboj jen potáhni ze začátku ti bude nejspíš blbě ale pak to je láčes"řek a podal já se musela chvíli odhodlat.

Sebrala jsem všechnu svoji odvahu a strčila jointa do pusy a potáhla když jsem natahla kouř do plic a vydechla rozkašlala jsem se.

"Dobrý bejb na napij se džusu" podal mi relax multivitamín a zas si popotáhl.

Potáhla jsem si párkrát a bylo to dobrý už jsme se jen střídaly a ani jsem nekašlala nic.

Hodina je pryč a já ležím na calinovi a vyprávím mu jak jsem utekla v patnácti z domu a týden jsem bydlela na ulici a nikdo mě nenašel.

"Ty si taková pica" nemohl se přestat smát tak jako já se nemohla nadechnout.

Na to jsem mu nic neřekla jen jsem se zvedla a šla jsem blíž k jeho rozkroku.

"Hmm co máš zalubem" řekl a u toho na mě Koukal jeho rudýma očima.

Rozešla jsem mu knoflík u kalhot a už mi chyběl jen zip a tak jsem i udělala.sundala jsem i boxerky a jeho kámoše vzala rovnou do pusy.

"Yeeess to je vončo" začal vzdychat čím dal tím vic.

Chytl mě za vlasy a začal si určovat svoje tempo
měla jsem jeho celou délku v puse.

Když se mi udělal do pusy a já to poslušně spolkla.

"Kotě na to že to je tvoje druhá kuřba tak musím říct že jsi skvělá"řek a spojil naše rty.

Pretty boyKde žijí příběhy. Začni objevovat