Když jsem vstala tak calin už byl vzhůru až teď jsem si ale všimla že jsem usnula na něm
"Šípková Růženka už je vzhůru" zasmál se
"Kolik je"
""Jedenáct " chtěla jsem vstát z jeho hrudi , když jsem si ale všimnula že se calin zadíval na moji hruď
když jsem se na sebe koukla zjistila jsem že nemám nic na sobě znovu jsem si lehla na calina a ještě vic se zakryla."Bejb já tě viděl a dokonce byl v tobě" když to dořekl tak jsem brutálně zčervenala.
Do ruky jsem vzala konce deky a zakryla se no nepočítala jsem s tím že i on nic nebude mít na sobě
spadl mi pohled tam kam asi neměl."Promiň" hned jsem si znova lehla hlavu jsem si položila k jeho krku.
"Kotě uvidím tě tolikrát není co řešit" jen jsem se na něj usmála , má pravdu odkryla jsem deku a šla do koupelny se osprchovat a udělat ze sebe člověka.
Oblékla jsem si calinovo tepláky a bílé Nike tričko
calin měl též teplaky a mikinu rychlých kluků." půjdem do studia?"
"Jo jasně" šli jsme si obout boty a šli do auta."Hele co kdyby jsme zašli za mamkou"
"Jestli to chceš ty"
"Už měsíc nás neviděla"
"Tak až pojedeme ze studia tak se tam stavíme"Calin nahrává track s hard rico a já sedím na gauči a vypravím denče jak to teď mame s keldou.
"Jako fakt ty si s nim spala" začala šílet
"Panebože potichu!"
"Jo jasně promiň" řekla a ztišila se
"No víš já ti potřebuji něco říct"
" Jo ?" Jsem zvědavá co na mě vybalí
"Jsem těhotná" chvíli jsem na ni koukala protože jsem nevěděla jestli jsem slyšela správně
" co ?"
"Jsem těhotná"
"S Petrem ?"
"Jo" chvíli jsem byla ticho abych si to v hlavě přehrála."Panebožeee" zakřičela jsem a začala skákat calin se na mě přes sklo kde nahrává Koukal nechápavě no a ja furt koukala na denču a skákala radostí.
"Emmo uvědomuješ si situaci!" Řekla hodně naštvaně tak jsem radši přestala skákat
"Jo promiň"
"Co mám dělat" slzy se ji nahrnuly do oči
"Deniiii hlavně nebreč" šla jsem ji obejmout
"Vždyť je mi jen osmnáct" vzlykla
Na to jsem ji nic nestihla říct protože přišel calin."Co se děje" řekl když se zadíval na nás
"nic" řekli jsme na stejno
"Nic ?" Zeptal se s nakrčeným obočím
"Jo nic nebuď zvědavej" odpálkovala jsem ho
Jen protočil oči a odešel do mini kuchyňky."Musíš to Petrovi říct co nejdřív"
"Jo oznámím mu to dnes"
"Aaa v kolikátém jsi měsíci ?" Zeptala jsem se s úsměvem na tváři
"V prvním" a takhle jsme se bavili zbytek dne než jsme odjeli."Takže jedeme za tvoji mamkou?"
"Ne"
" co však si chtěla"
"Já..není mi moc dobře"
"Jsi v poho ?" zakývala jsem hlavou a koukala jsem se z okna."Keldo dej mi cigo" vyhrkla jsem
"Bejb je ti špatně"
"Neser a dělej" nastavila jsem ruku
jen protočil očima a z palibky vypadl celou krabičku a podal mi ji.Otevřela jsem okýnko dala si cigaretu do pusy a zapálila.
Calin pořad na mě vykuleně koukal.
"Ty si se nezadusila"
"Nekouřím poprvé"
"Co se o tobě ještě nedozvím" zasmál sePo dlouhé době kouřím ani nevím proč ,ale měla jsem hroznou chuť byl jsem rada a stále jsem že není takový ten typ kluka že mu vadí když holka kouří nebo hulí pije sám to totiž calin dělá tak nevidím důvod proč by mu to vadilo možná že mu to i přitahuje.
Takhle jsem uvažovala celou cestu než jsme dojeli.
Šla jsem do sprchy a úplně se vypla nechala na sebe stékat vodu a nic neřešila nevnímala jsem svět kolem sebe bylo to takový útěk z reality alespoň na chvíli.
Přestože jsem za sebou cítila jak mi někdo dýchá na krk nevnímala jsem to myslela jsem si že se mi to zdá ale když jsem se otočila tak jsem se neskutečné lekla.
Stal tam calin po jeho tváři setkala teplá voda tak jako po mně hleděli jsme si do oči a mlčeli až teď jsem si uvědomila jak moc ho miluji a co pro mně znamená.
Spojila jsem jsem naše rty jeho ruce hned byli na mých bocích přitiskl mě na studené kachličky.
Nečekal na nic a otočil si mě párkrát mě líbl na záda a strčil ho do mě oba jsme vzdychly a začal přirážet vic a vic.
Ke konci se mi podlomili nohy a kdyby mě calin nechytl za pod bříško tak bych teď ležela na zemi.
Kelda se nezastavil a stále zrychloval tempo myslím si že nás slyšeli i sousedé protože moje i jeho vzdychy byly tak hlasité že to slyšeli všichni.
Když jsme oba vyvrcholily a polila nás vlna slasti.
Calin mě stále držel klepaly se mi nehorázně nohy jak mě kurevsky naložil.
"Bejb to bylo úžasný" řekl zadýchaně
"Jedním slovem hard fuck" též jsem rozdýchala.
ČTEŠ
Pretty boy
FanfictionObyčejná sedmnáctiletá Emma potká kluka který je opak Ji calin je raper který střídá holky Emma je studentka která nikoho neměla jak se říká protiklady se přitahují ne ? Bude to tak i tady ? Čti a uvidíš.