29.

343 8 0
                                    

Ráno jsem se probudila do krásného slunečného dne tedy byl dokud jsem si nevzpomněla na situaci co se děje hned jsem začala přemýšlet jak to bude rozjedeme se a už si budeme cizí ? Přestala jsem přemýšlet hned co vlezla denča do pokoje jako střela.

"Vstávat dokud tady není na světě tenhle satan tak musíme užít!" Řekla a strhla mi deku.

"Deniiii"

"Dělej jdeme nakupovat šup ať ví o co přišel"

Má pravdu nemůžu se v tom furt utápět musím žít tedy do neděle pak to bude total v pici.

Jsme někde v nakupáku a Deniska je zapálena do nakupování různých oblečků pro martínka.

"Hele co myslíš tohle" ukázal na nějaký mini tričko ale přerušil mě můj zvonící mobil.

"Počkej" podívala jsem kdo volá a byl to nečekaně calin

"Jo"

"Ahoj lasko si vzhůru ?"

"Zkus hádat" řekla jsem s nezájem

"Hele otevři mi" polilo mě kurevský horko.

"Jak jako otevřít ?"

"No jsem před dveřmi už se mi stýskalo"

"Nejsem doma" chvíli bylo ticho.

"A kde si"

"V Telnici"

"Co tam kurva děláš ?"

"To ti muže být u prdele můžeš si jít do klubu vošukat nějaký šlajsce!"

"Co to meleš proč bych to dělal?"

"To já nevím proč to děláš"

"Emmo co to říkáš ?"

"Hele už drž hubu a přestaň zapírat já viděla ty zkurvený fotky kde se olizuješ s kurvou"

"Emmo já se s nikým neolizoval od té doby co jsem s tebou"

"Jo minuly týden si nepamatuješ v klubu a já jako krava byla u mami a říkala jak moc tě miluji a ty jebeš jednu kurvu za druhou!"

Típla jsem to a začala brečet proč mi to děla ?
já to nechápu.

"To byl asi calin předpokládám" řekla s posmutnělým obličejem.

Jen jsem kývla a dal to neřešila i když v sobě jsem furt nad tím přemýšlela.

Nejde prostě zapomenout na ty krásné chvíle byly i hrozné ale tomuhle se žádná hádka nevyrovná asi se nastěhují zpátky za mamkou jelikož ještě studují takže nemám žádný příjmy.

Když jsme došli domů Petr se hned vyptával já mu vše vyklopila.

"To je debil" řekl a chytl se za hlavu.

"Ale je to divný sám totiž v klubu nikdy nebyl"

"Jasně že tam sám nebyl když tam měl několik šlajsek"

"Já myslím z kluků vždy šel s náma nikdy nešel jen se namrdat a někomu vymrdat duši vždy šel s někým z labelu"

"A ani ti jako neřekl že jde v poslední době do klubu ?" Zeptala se Deniska.

"Ne právě nic neříkal a to je ještě divnější"

"Já už nevím co si mám myslet" dala jsem si ruky do dlaní.

"Zkus si s nim promluvit"

"Peťo to po mně nechtěj" řekla jsem se zoufalstvím v hlase.

"Jinak se to nevyřeší má pravdu"

"Jo máš musím si s ním promluvit jdu za nim"

Pretty boyKde žijí příběhy. Začni objevovat