Uběhl měsíc za ten měsíc jsem toho s calinem a se všema zažila tolik zážitku koncerty výlety večery ve studiu , ale nejlepší byl stejně majáles s denčou jsme furt byly spolu jelikož s Petrem začala chodit tak je vidíme častěji než předtím.
No a s Calinem jsem u něho furt ale na víkendy jezdím domu abych viděla mamku a aby měl čas i pro sebe , mysleli jste si že budeme spolu chodit no tak nejste sami docela se chováme jako pár jen s nějakými výjimkami.
Teď zrovna se s keldou balíme protože jedeme za jeho rodinou i s ostatními do Moldavska moc se těším a doufám že to bude v pohodě.
Jelikož letíme letadlem a já se docela bojím nikdy jsem neletěla ale myslím si že to bude v pohodě.
"Jseš ready kotě ?" Zeptá se mě u dveří
"Jo" nervozita stoupá
"Neboj se budu s tebou v letadle" řekne a chytne mě za pas a popojde se mnou na chodbu zamknu a jdeme do auta.Na letišti jsme se potkali skoro všichni z labelu
včetně denči.Šli jsme na různé kontroly (idk jak to chodí na letišti)
a pak jen čekaly na náš odlet.Už sedíme v letadle já jsem vedle calina a před námi jsou ostatní.
"Keldo ?"
"Yes" jeho klasická odpověď
"Jaký jsou tvoji rodiče ?"
"Respektují co dělám takže pro mě jsou nejlepší a i když byly horší časy tak je mám rad oba jsou v pohodě neboj" má štěstí že má oba rodiče já je mám rozvedené ale nějak mě to netrápí táta prý nebyl dobrý člověk.Už jsme přijeli do Moldavskaaa a žiju teď jedeme po Moldavsku k jeho rodičům v autě jsem já kelda Petr a denča.
Zastavili jsme u krásného útulného domku s krásnou zahrádkou z domu vyšla žena postaršího věku tak i muž nejspíš keldovi rodiče vystoupili jsme vzali si zavazadla a šli směrem dům.
Calin začal něco říkat tě ženě v cizím jazyku nejspíš rumunština ? Nevím ale nejspíš se přivítali protože se obejmuli.
"Babi kluky už znáš tohle je denča petrovo přítelkyně a tady je moje přítelkyně Emma" co ?
Žena se na mě podívala sjela mě pohledem já keldu zabiju co to zase mele.
Po chvíli koukání na mě se usmála a šla mě obejmout.
"Rada vás vítám a sem rada že si kelča někoho už našel má na to věk" Jo tak to ještě nevíš kolik mi je
"Taky vás rada poznávám"
"Ale přestaň mi vykat už si prakticky rodina" odtáhne se a přivítá ostatní.Já mám s calinem pokoj denča s Petrem a willy s markem.
"Keldo co to má znamenat" řekla jsem hned když jsme přišli na pokoj
"Co jsem měl říct ?" Nic jsem neřekla na to má totiž pravdu
"Bejb řeknu ti to takhle" přišel ke mě blíž
"Já tě miluju a chci s tebou být měl jsem ti to říct dřív ale asi sem na to neměl" políbil mě cítím jak mi v bříšku letí tisíc motýlů takové to příjemné šimrání."Taky tě miluju" řekla když jsme se odtáhli.
Když jsme si vybalili už byl čas večeře a dole už bylo prostřeno nějaká specialita co tu jedí denně.
Sedíme u stolu povídáme si a jíme jídlo nečekala jsem ale je to dobrý dost jsem se toho bála.
"Takže co děláte Emmo" navázala konverzaci Babča
"Studuji" jednoznačně jsem odpověděla
"Fakt a co"
"Jsem na umělce"
"Aha to jsem nevěděla že je nějaká taká vysoká"
"Ne já jsem na střední"Chvíli bylo ticho a jen tikala mezi mnou a calinem.
ČTEŠ
Pretty boy
ФанфикObyčejná sedmnáctiletá Emma potká kluka který je opak Ji calin je raper který střídá holky Emma je studentka která nikoho neměla jak se říká protiklady se přitahují ne ? Bude to tak i tady ? Čti a uvidíš.