~Kılıç Ailesinin Ağzından~
(Koray Kılıç Öz baba)Merhaba ben Koray Kılıç ben gerçek evladından yarım olan bir babayım
Oğlumun öldüğünü söylediler bana onun o soğuk cansız bedenini görünce dizlerimin bağı çözüldü sandım bir an
Şimdi bütün aile hastaneye gidip kendi öz olan evladını alıp bağrına basmak istiyordu"Acaba nasıl birisi çocukluğu nasıl geçti üvey ailesiyle arası iyi mi " diye düşünürken koluma birisinin dokunduğunu hissedip irkilip düşüncelerimden çıktığımı fark etmemiştim koluma birisi dokunmuştu . Dokunan kişi benim güzeller güzeli tatlı mi tatlı biricik karım
Gaye Kılıç 45 yaşında Koray Kılıç ile evli . Koray Kılıç ise 47 yaşındadır . Gaye Kılıç'ın eşi dir. Kılıç şirketleri vardır . 5 tane aslan gibi evlâd vermiştir Koray bey'e . ( Kardeşlerin isimlerini vermicem onun için ayrı tanıtım hazırlayacağım)
şimdi size bu olayın nasıl olduğunu anlatacağım .
O gün en mutlu olduğum gündü çünkü evde tatlı bir telaş vardı . Çünkü biricik karım doğum yapacaktı çok heyecanlıydım . Karım sancılar içinde görmeyi beklemiyordum .
G H- Koray çabuk beni hastaneye yetiştirmelisin doğum başladı
dedi . O an sanki bütün duyuların kapanmıştı Ben baba oluyordum evladının adını belirlemişti Adı Kartal Kılıç olacaktı . Hemen kendime gelip karımı ve çocukları arayıp arabayı hastaneye sürdüm . Doktorlar karımı hemen ameliyata aldılar . Bu arada bütün aile gelmişti Küçük Kartal Kılıç'ı görmeye o an doğumhane den bebek ağlama sesi geldi demek artık küçük Kartal Kılıç gözlerini dünyaya açmıştı onu hemen temizleyip annesinin göğsüne yatırdılar. O an doktor ameliyattan çıktığını gördüm ama bir sorun vardı bebek ağlamıyordu . Doktorlar bebekte bir terslik farketmişlerdi doktor bebeğin nabzına baktığında atmadığını gördü Doktorlar hemen ameliyattan çıktıktan sonra Koray bey'e durumu nasıl anlatacağını düşünüyordu . Sakince alıştıra alıştıra anlatacaktı bebeğin öldüğünü.
Doktor Bey'in ameliyattan çıktığını gördüm hemen yanına gitmeye karar verdim doktor bana bakıyordu ne söyleyeceğini özellikle karımla bebeğimin durumunu merak ediyordum iyilermi sağlıklı mı diye doktora sordum
K- Acaba bebeğimle karımın durumu nasıl iyilermi ikiside sağlıklı mı. Dedim
Doktor- Eşiniz iyi ama maalesef bebeği kaybettik başınız sağolsun dedi
doktor bey ve gitti sanki o an ne olduğunu idrak edemez oldum bir süre aklım başıma gelmişti sanki Ömrümden can almışlar gibi olmuştu sanki. Bebeğimi kucağıma alamadan kaybetmiştim ben canımdan bir parçanın gittiğini öğrendim ben Eşimin yanına gitmeye karar verdim.
GH- Koray bebeğim nerede hadi söyle de getirsinler onu demişti eşi o an nasıl cevap vereceğini bilemez oldum bir an gerçeği söylemeye karar verdim bu acıyı nasıl atlatılacağını bilemez oldum ben .
Tam söyleyecekken kapının açılışını gördüm doktor bey gelmişti sanırım söyleyecekti eşim bilmiyordu oğlumuzun öldüğünü artık herkes bilecekti oğlumun öldüğünü
GH- oğlumu getirsinler bana ne olur
Dedi eşimDoktor- Maalesef bebeği kaybettik başınız sağolsun dedi doktor bey
o an cehennem Kılıç aiçii için kapılarını sonsuza dek açtı . Kılıç ailesi bu büyük acıyla hastaneden çıkıp evlerine döndüler Minik Kartal Kılıç'ı kaybetmişlerdi oysa onun diğer ölü olan bebekle karıştırıldığını kimse anlamamıştı. Kılıç Ailesi eve acılar içinde dönerken diğer aile ise bebekleri karıştırmıştılardı oysa bu hata bir masumun hayatına mâl oldu Kartal Kılıç'ı alan aile onu yetimhaneye bırakırken diğer aile yanı Kılıç Ailesi ise yastalardı bu olaydan sonra hiç kimse onun adını ağzına bile almadı ve böylece olayın üstünü örttüler. Dosyanın kapanmasından sonra aile sürekli oğullarının mezarına gider oldular . Oysa bebekleri değiştiren kişi Koray bey'in düşmanı Baran Kozcuoğlu'ydu bunu yapan kişiydi oysa kimse bilmezdi . Kartal Kılıç'ın hayatta kalma mücadelesi vermesiyle başlamıştır onun kader ağlarını örmüstü zaten dünyaya gelerek Kartal Kılıç'ın hikayesinin başlamasına vesil olmasına sebep olmuştu oysa o olay.
Sınır 30 oy 29 Vote gelirse bölüm atabilirim ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Umarım beğenirsiniz oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Bölüm biraz kısa olmuştu uzatmaya karar verdim umarım beğenirsiniz
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
💙💙💙💙💙
🤍🤍🤍🤍
💙💙💙
🤍🤍
💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartal Kılıç [Gerçek Ailem✓]
General FictionBu hikaye küçük bir çocuğun sessiz çığlıklarından oluşmaktadır . Ve artık hayatta olmayan küçük bir çocuğun sessiz çığlıkları. Bu hikaye bir Annenin oğlunu babasının düşmanları yüzünden küçük oğlunu bir ailenin kapısına bırakıp gitmesiyle başlar. B...