~~Önceki Bölümden Hatırlatma~~
o an cehennem Kılıç Ailesi için
kapılarını sonsuza dek açtı . Kılıç ailesi bu büyük acıyla hastaneden çıkıp evlerine döndüler Minik Kartal Kılıç'ı kaybetmişlerdi oysa onun diğer ölü olan bebekle karıştırıldığını kimse anlamamıştı. Kılıç Ailesi eve acılar içinde dönerken diğer aile ise bebekleri karıştırmıştılardı oysa bu hata bir masumun hayatına mâl oldu Kartal Kılıç'ı alan aile onu yetimhaneye bırakırken diğer aile yanı Kılıç Ailesi ise yastalardı bu olaydan sonra hiç kimse onun adını ağzına bile almadı ve böylece olayın üstünü örttüler. Dosyanın kapanmasından sonra aile sürekli oğullarının mezarına gider oldular . Oysa bebekleri değiştiren kişi Koray bey'in düşmanı Baran Kozcuoğlu'ydu bunu yapan kişiydi oysa kimse bilmezdi . Kartal Kılıç'ın hayatta kalma mücadelesi vermesiyle başlamıştır onun kader ağlarını örmüstü zaten dünyaya gelerek Kartal Kılıç'ın hikayesinin başlamasına vesil olmasına sebep olmuştu oysa o olay.(Kesit bitti)
Sabah kalktığımda kendimi halsiz hissediyordum hiç iyi değildim ama artık kalkmalıydım yoksa şu DNA testi için geç kalacaktım . Hemen beynimdeki düşüncelerimle üstümü giyinip saçlarımı da yaptıktan sonra hazır olduğumu görüp kendime kahvaltı hazırlamaya başladım .
Yemek yapmayı seviyordum nedense kafamı dağıtmaya yardımcı oluyordu bana. Dün gece gelen telefon yüzünden doğru dürüst uyku uyuyamamıştım nedense diğer aileyi merak ediyordum . Öz ailem nasıl acaba eğlenceli tipler mi yoksa üvey Ailem gibi suratsız sevgiyi esirgeyen kişiler mi diye kafamdaki düşüncelerle kahvaltımı yapmaya başladım . DNA Testi olunca eğer sonuç olurda olumlu çıkarsa öz ailem beni kesin alırdı . Kahvaltımı bitirip masayı toplamaya başladım .
Hastaneye arabayla gidecektim onun için Özel Kılıç hastanesine sürmeye başladım. Uzun yoldan sonra nihayet hastaneye varmıştım hemen hastanenin içine doğru gitmeye karar verdim hemen danışmaya giderek DNA testinin nerede yapılacağını sordum Danışmaya sormaya karar verdim.
Kartal- Beni DNA Testi için aramıştılar
Danışma- Evet efendim sizi bekliyordular sizi
Kartal- DNA Testi kaçıncı katta yapılıyor acaba öğrenebilirmiyim acaba dedim danışmaya
Danışma- Evet Kartal Bey sizi DNA Testi için aramıştım sizi hemen Yağız Kılıç'ın odasında sizi bekliyorlar Kartal Bey dedi danışma Tamam dedim ve Yağız Kılıç'ın odasına doğru yol aldım. Uzun bir uğraştan sonra nihayet bulmuştum DNA testinin yapılacağı yeri burada dikilmenin anlamı olmadığı için birazda korkuyor ve gergindim çünkü ben yeni bir aile istemiyordum sırf merak ettiğim için gelmiştim hastaneye.
Burada dikilmenin korkunun ecele faydası olmadığı için hemen içeri girdim ve benim kabusum olan üvey ailemi görmüştüm bir diğer aileyi incelemeye karar verdim. Diğer aile yani öz ailem baya kalabalıktı sanki bütün sülale DNA testine girecekti bu ne ya . Ben onları inceliyordum onlarda bana bakıyordu oysa diyecek birşeyim yoktu pek ne diyebilirdim kelimeler yetersiz kalırdı bunu anlamak için yetmezdi bile resmen eşya karıştırır gibi bebekleri karıştırmışlar ya . Bir insan hiç mi dikkat etmez eşya değil bu bebek Allah'ım ya . Benim geldiğimi gören diğer aile yani öz ailem olacak kişilerden birisi doktora haber vermeye gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartal Kılıç [Gerçek Ailem✓]
General FictionBu hikaye küçük bir çocuğun sessiz çığlıklarından oluşmaktadır . Ve artık hayatta olmayan küçük bir çocuğun sessiz çığlıkları. Bu hikaye bir Annenin oğlunu babasının düşmanları yüzünden küçük oğlunu bir ailenin kapısına bırakıp gitmesiyle başlar. B...