4. Bölüm Seçim

122 11 22
                                    

Kartal Gürsoy ve Koray Kılıç arasında %99.99 bulunmaktadır. Berkay Kılıç ile Miran Gürsoy arasında kan bağı bulunmaktadır.

demişti doktor acaba yanlış mı duydum ama testin olumlu çıkacağını hiç düşünmedim . Şimdi asıl ne yapacağım üvey ailem kesin öz oğullarını ister sonuçta hakları .

Üvey olduğunu bildiğim babam bir kere bile bana sarılmayan babam öz oğluna sarıldı o an sanki içimden bir sızı vardı meğer bu sızı kalbimin kırılma sesiymiş. Üvey babam öz oğluyla gidip bir kere bile bana bakmadı insan bir sorar neyin var oğlum der. Ama artık bunları sorun etmiyordum alışmıştım nedense. Bu itilip kakılmalara. Ben hep onların yanında yabancı gibi hissediyordum demek her şey onun öz ve öz oğlu olmamammış maalesef ki. Tam o sırada beni düşüncelerimden çıkaran sese baktığımda beni çağıran kişilerin öz ailem olduğunu gördüm. Bana hasretle ve özlemle bakıyorlardı . Bu içimi acıtmıştı nedense. Bundan sonra beni nelerin beklediğini bilmiyordum ona hayat karar verecekti.

Bir seçim yapacaktım ya beni büyüten aileyi seçecektim ya da aşiret olan öz ailemle kalacaktım buna henüz bir karara varamamıştım . İpin ucu yine bana dokunmuştu yine neden beni yalnız bırakmıyorlar gerçekten çok bunalmış ve de moralim bozuktu. Eğer öz ailemi seçersem beni büyüten annneme haksızlık yaptığımı düşünüyordum. Öz ailem özlemle ve hasret içinde bana bakıyorlardı İçlerinden ailenin en büyük abisi olacak ki o bana göz kırpmıştı. Ve bir anda kendine gelip izin istemiştim çünkü midem bulanıyordu ve ben hala o şokun verdiği duygusal çöküntüden kurtulamamıştım .

Hemen  hastanenin çıkışına doğru yol almaya başladım burda daha fazla duramazdım .

Sanki her şey bitmişti benim için buradan gitmeliydim bu ülkeden . İyice düşünüp toparlanmaya ihtiyacım vardı. Kafamda dönen düşüncelerimle     
birlikte karşı taraftan kamyon geldiğini gördüm.

Durmaya çalıştım frene bastım ve araba ters devrildi  durmadı en sonunda araba ters devrilmişti .
arabanın camları kırıldı her yere cam parçacıkları saçıldı ve arabanın  kırılan camları hep yüzümü kollarımi çizmişti kan kaybediyordum. Kendimi sürücü koltuğundan yukarı çekmeye ve telefona ulaşmaya çalışıyordum göğsümde büyük bir acı hissettim o an sanırım kaburga kemiğim kırılmıştı. Uzun uğraşların sonucunda telefonu almayı başardım ve ambulansın numarasını aradım  sağlık ekipleri yoldaydı .

Daha fazla dayanamıyordum ara sıra gidip gelen bilincimle dayanamayıp kendimi karanlığa teslim edip o an bayıldım bayıldığım da beni doktorlar tarafından sedyeye yatırıldığımı ve boynuma boyunluk takıldığını hatırlıyorum ve o an tamamiyle bilincim gitti ve kendimi karanlığa teslim edip bayıldım.

——————————
Oy sınırı 10 tane yorum gelirse atabilirim yeni bölümü.♥️♥️

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz bu bölümde Kartal'ın trafik kazası yaptığını gördük

Kartal kazadan sağ çıkabilecek mi ?
Acaba ?

Kartal'ın gerçek ailesini hastanede karşılaştırmayı düşünüyorum diğer bölüm ne diyorsunuz?

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗
💗💗💗💗
💗💗💗
💗💗
💗



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kartal Kılıç [Gerçek Ailem✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin