Seungmin denemeyi son kez kontrol edip hocaya teslim ettikten sonra zil çaldı. derin bir nefes verip arkadaşlarına baktı. onlar çoktan uyumuştu. elini yüzünü yıkamak için sınıftan çıkınca gördüğü bedenle göz devirdi.
yine sinir etmeye geliyordu. Seungmin ise umursamaz bir gülüşle Chan'a baktı.
"nasıldı sınav?" her zamanki gibi sinir bozucu bir şekilde sırıtıyordu.
"hayırlı olsun." gülümsedi. "beni rahat bırakıyorsun." Chan bununla tek kaşını havaya kaldırdı. "eminsin yani?"
"geçtim seni." kafasını salladı Chan. "göreceğiz." Seungmin son kez sırıtıp, Chan'ı iterek tuvalete gitti. elini yüzünü yıkadıktan sonra sınıfa ilerledi. sırasına geçip arkadaşlarıyla sohbet etti.
dersin başlamasından birkaç dakika sonra nöbetçi öğrenci kapıdan içeriye girip "Kim Seungmin," demesiyle Seungmin'in meraklı bakışları nöbetçi öğrenciye döndü. "Bay Park'ın odasına." demesiyle kaşlarını kaldırdı. "şimdi mi?" nöbetçi başını salladı. "evet."
Seungmin kafasını sallayıp nöbetçiyle birlikte sınıftan çıktı. Bay Park müzik kulübünün öğretmeniydi. derste çağırmasına şaşırmıştı Seungmin. müzik odasına girdiğinde gördüğü kişiye şaşkınca baktı.
Park Jinyoung, JYP Entertainment'ın sahibi.
ve Chan.
Seungmin Chan'a baktı ama o da bilmiyorum anlamında kafasını iki yana salladı.
"Merhaba ikinize de." deyip ellerini sıktı Jinyoung.
ardından Bay Park sözü devraldı.
"Park Jinyoung buraya sizin için geldi." gülümsedi adam. "okulun hesabına yüklediğimiz müzik videosunda sizi görmüş ve etkilenmiş." Seungmin tek kaşını kaldırdı. ardından Jinyoung sözü devraldı.
"bir projemiz var." elini birleştirdi. "sizin gibi yetenekli lise öğrencilerini alıp kendi yazdığınız şarkıyla bir klip çekmek istiyoruz. amacımız yetenekleri değerlendirmek. bu sayede hem şirketin tanıtılmasını, hem sizin gibi yeteneklerin dünya tarafından görülmesini sağlıyoruz."
Seungmin kafasını yana yatırdı. "okulun hesabına yüklenen videoda da, ikinizin çok yetenekli olduğunu gördük sizinle bir klip çekmek istiyoruz."
"bir seferlik mi?"
"evet. tabi çok beğenilir ve hayranlar sizden başka şarkılar da duymak isterse, o zaman onu konuşabiliriz." Seungmin yutkundu, ardından Chan'a baktı. düşünceli duruyordu.
"ee ne düşünüyorsunuz?"
Chan Seungmin'e döndü. Seungmin ayağına böyle bir fırsat gelmişken kabul etmek istiyordu ama bir yandan da Chanla iş yapmak istemiyordu.
"ayrı ayrı yapma gibi bir şansımız var mı?"
"maalesef." Seungmin dudağını dişleyip başını salladı. "çok güzel bir proje ve teklif sunduğunuz için teşekkürler ama-"
"kabul." Seungmin Chan'ın cevabıyla gözlerini kırpıştırdı. "kabul ediyoruz." şaşkınlıkla Chan'a bakarken Chan'ın gözünde ilk kez şevkati görmüştü. Chan iki gözünü de kırptı Seungmin'e, endişelenme der gibi.
Jinyoung gülümsedi. "güzel."
"şarkı yazımını biz mi yapacağız?"
"evet."
"belirli bir konu verecek misiniz peki?"
"aklında bir konu var mı?" az önce aklına gelmişti bile. "kavuşamayan aşıklar?"
Jinyoung parmağını şıklattı. "süper," cebinden bir kart çıkartıp önlerine uzattı. "şarkıyı yaptıktan sonra benimle iletişime geçin."
"birtakım imza işleri var. onları halleder, daha sonra klibe başlarız." Chan kafasını salladı ve kartı aldı. "teşekkürler."
ardından el sıkıştılar. "sizin gibi iki güzel yetenekle iş yapmak güzel olacak çocuklar."
daha sonra Chan ve Seungmin çıktı. biraz yürüdükten sonra Seungmin Chan'a baktı sinirle. "neden yaptın bunu? seninle çalışmak istemiyorum ben." Chan sırıtarak hafifçe yüzüne eğildi.
"gelecekte bana bunun için minnettar olacaksın köpekçik. hayatını kurtarıyorum." dudağını büzdü. "bak bu iki oldu."
zilin çalmasıyla Seungmin göz devirip Chan'ı ittirdi."rüyanda görürsün sen onu." ardından arkasını dönüp uzaklaştı. kendi kendine söylendi. "minnettar olmakmış." sinirle soludu. "aptal."
aslında bir yandan iyiydi, bu Seungmin için büyük bir fırsattı ama yine deünlü olmamayı ve bir daha Chanla iş birliği yapmak zorunda olmamayı diledi.
-
fic asıl şimdi başlıyor hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
reckless, chanmin
Fanfiction"demek ki, okul birincileri yalnızlığa mahkummuş." içtenlikle gülümsedi önündeki eli tutarken. "ben yalnız olabilirim ama senin daha fazla yalnız olmana izin vermeyeceğim." *slow update / enemies to lovers