A nap sugarai játékosan táncoltak be a redőny apró lyukacskáin, ezzel érdekes mintát vetve a Giorgio szerint felettébb édesen szundikáló Zsomára, akinek márcsak a lábat fedte el a takaró. Biztos lerúgta magáról az éjszaka. Gondolta Gyuri miközben felkönyökölt az ágyon, fejét a tenyerével tartotta és úgy csodálta a napfényben fürdőző Zsombort és halvány szeplőit, amik boldogan pihentek piros pozsgás arcán.
Azon agyalt, hogy hogyan is kéne vallomást tenni a mellette alvó göndörnek.
Már csak ez a nap állt rendelkezésére, feltéve ha a nyaraláson akarta bevallani Zsomanák az érzéseit. Márpedig ő minnél hamarabb tudatni akarta a kisebbikkel, hogy oda van érte.
Még órákig elnézegette volna a fiút, de szerencsétleségére ezt a meghitt pillanatot sikerült Barnabásnak teljesen elrontani.
Felbőszülve kopogtatott az ajtón, s a választ megsem várva rontott be Giorgioék szobájába.
-Szép jó délutánt! Ideje lenne felkelni, végülis csak egy óra van.
Barni értetlen tekintettel nézett az egy ágyban fekvő faszikra, egyszer Giorgiora egyszer Zsomára.
Az utóbbi még csak a szemeit nyitogatta és valamit morgolódott azzal kapcsolatban, hogy a dobosuk egy hangos fasz.
-Nos nem akartam megzavarni a romantikát de ideje lenne felkelni, mert ma este már rongyolunk haza a szürke hétköznapokba.
-Mindjárt lemegyünk! Felelte Giorgio és öltözni kezdett.
-Ha nem vagytok lent 10 perc múlva, akkor azt elkönyvelem egy gyors reggeli hancúrnak! Kacsintott a fiú, majd becsapva maga mögött az ajtót eltávozott.-Jó reggelt! Mosolygott az olasz a szemeit dörzsölő göndörre.
-Neked is! Viszonozta a gesztus Zsoma.
-Hogy aludtál drága? Folytatta Gyuri a beszélgetést és igyekezett minden mondatába valami bókot csempészni, hiszen nyomatékosítania kellett Zsomborban a tényszerű dolgokat.
-Nagyon jól! Vigyorgott a fiú aki, habár nem volt biztos Gyuri tetteiben mégis úgydöntött, hogy kiélvezi őket.-Aranyosan aludtál! Hagyta el Gio szájat az ártatlan külsőbe csomagolt mondat, miközben rövidnadrágjába bújt.
Egy vízszintesen csíkozott gatya volt, amit egy lila pólóval párosított és mellé még egy piros baseball sapkát is húzott.
-Aranyosan? Kérdezte Zsombor és az ébredéstől hangja még mélyebben csengett mint máskor, ami fel is tűnt Gyurinak. Kifejezetten imponálónak találta.
-Igen! Nagyon aranyosan és amúgy elég dögös a reggeli hangod! Nem is értem miért nem vokálozol többet!
-Köszönöm, nekem meg bejön a lila pólód! Cuki vagy benne! Szállt bele a játékba a gitáros is, közben igyekezett nem túlságosan bele élni magát az udvarlásba, hiszen gyanította, hogy ez ismét csak ugratás.
Már kezdett volna elszomorodni a gondolatai hatására, amikor Giorgio újra megszólalt.
-Akkor ezentúl majd többet fogom hordani! Ült vissza Zsoma mellé az ágyra, aki még mindig egyszál alsógatyában volt.
-Az nagyon jó lesz! Hajtotta rá a fejét az olasz vállára.
-Amúgy, arra gondoltam, hogy ma elmehetnénk valahova! Mármint csak mi ketten, kajálhatnánk meg felülhetnénk az óriás kerékre.
Zsombor nem sokáig agyalt a válaszon, tudta jól, hogy nem számíthat sokra de tegnap este már megfogadta magának. Nem kerülheti el Giorgiot csak azért, hogy saját magát megvédje. Egy időután ígyis úgyis szenvedne.
-Szívesen veled megyek! Felelte és szíve egy hatalmasat dobbant.
-Akkor áll a randi! Mosolygott a bajszos és kezét óvatosan Zsomáéra csúsztatta, akiben megfagyott a vér és egy pillanatra levegőt is elfelejtett venni. A héten először azt érezte, hogy tényleg érez iránta valamit a bajszos, végre nem volt benne kettőség Gyurival kapcsolatban, hiszen túl sok minden utalt arra, hogy ez már nem csak holmi hülyülés.
Kezét ami az olasz tenyere alatt pihent megfordította és össze kulcsolta az ujjaikat, majd közelebb húzodott hozzá és bele mosolygott a fiú vállába.
-Áll a randi! Motyogta.Na halika! Most először írok ilyen kis rész utáni mondókát, haha. Remélem tetszik az új rész, mostmár igazán forró a hangulat a két faszi között.
Talán 2 rész van hátra, ami azért elég durva és egy részem azért is halogatja az írást mert nem akarom, hogy vége legyen :// Nade nemsoká érkezem új résszel, addig is csőzelék!🏳️🌈🤘
YOU ARE READING
~Elhalgatott Melódiák~
RomanceHálát adott a fizika törvényeinek, miközben elengedte magát a hűvös vízben és ráhúzott a szíverősítőre. Keserű mosolyt festett arcára, ahogy a könnyei ismét megerdtek. Habozás nélkül kortolyt bele újra az üvegbe és keservesen ismerte be magának, hog...