I

656 9 0
                                    

Laura Osmańska to 19-letnia brunetka o zielonych oczach i dość niskim wzroście, która zasłynęła z kontentu jaki tworzy na tik toku, niedawno rozpoczęła również wstawiać filmy na youtube. Cieszyła się dość dużą popularnością. Dzisiejszego rana obudziła się pełna sił. Po porannej rutynie odpaliła telefon, aby wstawić kolejnego tik tok, którego zmontowała w nocy dzień wcześniej, bardzo cieszyło ją jak pozytywnie ludzie odbierali jej twórczość. Kiedy już zamieściła film postanowiła, że poprzegląda instagram. Właśnie wtedy zobaczyła w dm wiadomość od Karola Wiśniewskiego, który napisał do niej z propozycją dołączenia do projektu "Genzie", zaproponował on spotkanie, które miałoby odbyć się następnego dnia. Dziewczyna czuła niesamowite szczęście. Oczywiście jak najszybciej odpisała chłopakowi, że oczywiście odpowiada jej ten termin. Następnie napisała do swojego przyjaciela, Antka, to wysoki blondyna o niebieskich oczach. Chłopak na początku myślał, że Laura żartuje, ale po tym jak dziewczyna wysłała mu screen rozmowy właśnie uwierzył. Był bardzo dumny z przyjaciółki. Brunetka zablokowała telefon i ruszyła w kierunku garderoby aby wyjąć ubrania do biegania, następnie się w nie przebrała, wyszła z mieszkania i ruszyła biegać. Bardzo lubiła to robić mogła w ten sposób zebrać myśli, wyciszyć się. Po tym wzięła szybki prysznic, przebrała się i ruszyła do kwiaciarni, w której pracowała. Praca szła bardzo sprawnie, nikt dzisiaj nie sprawiał żadnych problemów. Po skończonej pracy zmęczona wróciła do domu, zrobiła wieczorną rutynę, umyła się, a następnie poszła spać aby rano być wypoczęta na spotkanie.*Kiedy rano się obudziła zobaczyła na zegarze 8:30, spotkanie miała na godzinę 15, więc miała jeszcze masę czasu. Rozmowa miała odbyć się w kawiarni w Warszawie, ponieważ dziewczyna właśnie w niej mieszkała, a Karol był w niej przejazdem. Postanowiła, że jeszcze trochę sobie poleży i poprzegląda tik tok itp. O 10 wstała, zjadła śniadanie i poszła pobiegać. Kiedy wróciła zegar pokazywał 11 30, wiec poszła się umyć. Po długiej kąpieli owinęła się świeżym białym ręcznikiem, natomiast włosy owinęła bawełnianą koszulką, ponieważ są one lepsze na włosy niż zwykłe ręczniki. Ubrała się w dres, aby nie ubrudzić ubrań w których ma iść na spotkanie. Przetarła włosy, a następnie je wysuszyła i nałożyła olejek na końcówki. Zrobiła codzienny makijaż nagrywając tik tok ze story time, czyli coś z czego słynie. Zaczesała brwi do góry, nałożyła bronzer, róż, korektor, puder i tusz do rzęs. Kiedy skończyła się malować zobaczyła, że już jest godzina 13 40. Weszła do pokoju aby wybrać ubranie na spotkanie, nie chciała się stroić. Postawiła na czarne szerokie jeansy z niskim stanem, białą koszulkę na ramiączkach i czarną oversize bluzę. Na nogi założyła czarne wysokie conversy. Nie brała żadnej torby, wszystko schowała do kieszeni, a mianowicie telefon, klucze, portfela nie musiała brać, ponieważ mogła płacić zbliżeniowo z telefonem. Właśnie wybiła godzina 14 30, dlatego telefon brunetki zadzwonił. Dziewczyna wyłączyła budzik i ruszyła do wyjścia. Zamknęła drzwi, schowała klucze i poszła na przystanek, który znajdował się kawałek od jej bloku. Będąc w autobusie Laura była już bardzo podekscytowana, nie mogła uwierzyć, że to faktycznie się dzieje. Resztę drogi spędziła na rozmyślaniu w jak świetną stronę zmierza jej życie. Właśnie stała pod drzwiami kawiarni i już z daleka widziała Karola siedzącego przy jednym ze stolików, myślała, że serce za chwile wyskoczy jej z klatki piersiowej. Otworzyła drzwi i ruszyła w kierunku chłopaka.

 L: Cześć. - powiedziała lekko zestresowana. Swoim przywitaniem zwróciła na siebie uwagę chłopaka, który oderwał wzrok od telefonu. 

 K: Hej, - Blondyn wstał, aby przywitać się z dziewczyną. Pomimo, że miał 172cm wzrostu przy brunetce wyglądał na dość wysokiego. Laura miała niespełna 160cm. - jak już chyba wiesz jestem Karol Wiśniewski. 

 L: Ha ha tak wiem, Laura Osmańska, mega mi miło - Odpowiedziała po czym postanowiła usiąść i porozmawiać na temat dla którego tutaj przyszli

enemies/ Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz